Komunikaty PR

Keep the vibes going, czyli casualowa kolekcja marki Jack Wolfskin – Campfire

2023-01-23  |  10:35
Biuro prasowe

Każdy etap podróży jest okazją do odkrywania, poznawania nowych przyjaciół
i cieszenia się życiem. Kluczem do pełnego wykorzystania chwil spędzonych w naturze jest odpowiednie ubranie, które zapewni komfort w różnorodnych warunkach atmosferycznych. Marka Jack Wolfskin prezentuje kolekcję Campfire, dostosowaną do spędzania czasu w terenie nie tylko w sposób aktywny, ale również w trybie slow, przy ognisku.

Wytrzymałe, ciepłe i wygodne ubrania oraz odpowiednio przystosowany sprzęt to klucz do komfortowego spędzania czasu na zewnątrz. Kolekcja Campfire od Jack Wolfskin to idealny mix wygody i funkcjonalności. Produkty zaprojektowane w duchu zrównoważonego rozwoju, dopasowane są do codziennego stylu życia. Szeroki wybór modeli pozwala przygotowanie się na każdą pogodę – od stóp do głów!

Najlepszy sposób na zachowanie komfortowej temperatury zimą przebywając na świeżym powietrzu, to oczywiście zakładanie ubrań warstwowo, dlatego należy dopasowywać je i łączyć w sposób uniemożliwiający wychłodzenie organizmu. Kolekcja Campfire to starannie ocieplane produkty, które można dowolnie i z łatwością dobierać w uniwersalne zestawy, idealne na każdego rodzaju aktywność outdoorową. Opracowane z myślą keep the vibes going sprawią, że zawsze będziemy przygotowani na realizację sportowych pasji i hobby, a także do komfortowego spędzania czasu w naturze wspólnie z rodziną i przyjaciółmi, niezależnie od warunków zewnętrznych.

W kolekcji znajdziemy wiatroodporne kamizelki, ocieplane kurtki i przytulne polary, które zapewnią idealną ochronę przed nawet najbardziej niespodziewanymi warunkami atmosferycznymi. Campfire od wilczej rodziny to także kraciaste koszule i kurtki, ciepłe czapki czy buty, które zapewnią ciepło i izolację nawet w najtrudniejszych warunkach. Posiadają casualowy, miejski vibe, który sprawia, że są idealne do poruszania się w nich także po mieście.

Specjalnie przygotowana kolekcja obejmuje wszystkie produkty, które będą służyć indywidualnemu trybowi życia każdego z nas. Łącząc stylowy wygląd z funkcjonalnością w outdoorze, produkty z kolekcji Campfire będą idealne zarówno dla wielbicieli kempingów, podróżowania w vanach czy pieszych wycieczek z plecakiem. Zaprojektowane tak, by nie pozwolić pogodzie pokrzyżować naszych planów na jakąkolwiek aktywność fizyczną i zmobilizować do wyjścia z domu.

Naturalny wygląd i styl, inspirowane dziedzictwem marki oraz stawianie na zrównoważony rozwój wszędzie tam, gdzie to możliwe – takie wartości przyświecają wilczej marce, która nie tylko inspiruje do spędzania czasu w outdoorze, ale także dostarcza niezbędne do tego narzędzia. Ubrania i akcesoria marki Jack Wolfskin dostępne są w sklepach stacjonarnych oraz na stronie: www.sklep.jack-wolfskin.pl. Propozycje zestawów złożonych z ubrań z kolekcji Campfire znajdują się także tutaj: Campfire - Jack Wolfskin (jack-wolfskin.pl).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Zapraszamy na otwarcie nowego salonu Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie! Biuro prasowe
2024-08-23 | 01:00

Zapraszamy na otwarcie nowego salonu Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie!

Z przyjemnością zapraszamy na otwarcie nowego salonu Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie, które odbędzie się w sobotę 24 sierpnia w Galerii Gemini. To doskonała okazja
Moda Platforma Vinted wprowadza nowe funkcjonalności
2024-08-22 | 14:00

Platforma Vinted wprowadza nowe funkcjonalności

Zarobienie dodatkowych pieniędzy na rzeczach, których już nie potrzebujemy, jest jednym z głównych powodów, dla których tak wielu ludzi korzysta z Vinted. Platforma
Moda Marka By Dziubeka otworzyła swój punkt w Manufakturze w Łodzi
2024-08-22 | 10:00

Marka By Dziubeka otworzyła swój punkt w Manufakturze w Łodzi

By Dziubeka posiada salony firmowe w galeriach handlowych na terenie całej Polski oraz sieć punktów franczyzowych. Oryginalne naszyjniki, topowe bransoletki, kolczyki, wisiory i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne

Stylistka zaznacza, że w swoim programie nie działa pochopnie i na oślep, a wszystkie metamorfozy poprzedzone są szczerą rozmową z bohaterkami. Z obserwacji Mai Sablewskiej wynika, że kobiety są coraz bardziej odważne w kwestii wyglądu i ubioru, nie boją się eksperymentować, chętnie szukają inspiracji i już nie przejmują się tak bardzo krytyką innych osób.  W kolejnej formatu „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską” jego gospodyni musi więc dostosować się do zmieniających się warunków i sprostać wymaganiom uczestniczek.

Uroda

Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga

Prezenterka nie ukrywa, że czasem lubi odpocząć od telewizyjnego looku i jeśli tylko może, to rezygnuje z perfekcyjnego makijażu, jaki jest koniecznością w pracy przed kamerami. W swoich mediach społecznościowych również nie unika zdjęć, na których pokazuje, jak wygląda bez filtrów i make-upu. Paulina Sykut-Jeżyna podkreśla, że bardziej niż na kosmetyki kolorowe stawia na pielęgnacyjne. Szczególnie dba o odpowiednie nawilżenie skóry, by zawsze była gładka i promienna.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.