Komunikaty PR

Keep the vibes going, czyli casualowa kolekcja marki Jack Wolfskin – Campfire

2023-01-23  |  10:35
Biuro prasowe

Każdy etap podróży jest okazją do odkrywania, poznawania nowych przyjaciół
i cieszenia się życiem. Kluczem do pełnego wykorzystania chwil spędzonych w naturze jest odpowiednie ubranie, które zapewni komfort w różnorodnych warunkach atmosferycznych. Marka Jack Wolfskin prezentuje kolekcję Campfire, dostosowaną do spędzania czasu w terenie nie tylko w sposób aktywny, ale również w trybie slow, przy ognisku.

Wytrzymałe, ciepłe i wygodne ubrania oraz odpowiednio przystosowany sprzęt to klucz do komfortowego spędzania czasu na zewnątrz. Kolekcja Campfire od Jack Wolfskin to idealny mix wygody i funkcjonalności. Produkty zaprojektowane w duchu zrównoważonego rozwoju, dopasowane są do codziennego stylu życia. Szeroki wybór modeli pozwala przygotowanie się na każdą pogodę – od stóp do głów!

Najlepszy sposób na zachowanie komfortowej temperatury zimą przebywając na świeżym powietrzu, to oczywiście zakładanie ubrań warstwowo, dlatego należy dopasowywać je i łączyć w sposób uniemożliwiający wychłodzenie organizmu. Kolekcja Campfire to starannie ocieplane produkty, które można dowolnie i z łatwością dobierać w uniwersalne zestawy, idealne na każdego rodzaju aktywność outdoorową. Opracowane z myślą keep the vibes going sprawią, że zawsze będziemy przygotowani na realizację sportowych pasji i hobby, a także do komfortowego spędzania czasu w naturze wspólnie z rodziną i przyjaciółmi, niezależnie od warunków zewnętrznych.

W kolekcji znajdziemy wiatroodporne kamizelki, ocieplane kurtki i przytulne polary, które zapewnią idealną ochronę przed nawet najbardziej niespodziewanymi warunkami atmosferycznymi. Campfire od wilczej rodziny to także kraciaste koszule i kurtki, ciepłe czapki czy buty, które zapewnią ciepło i izolację nawet w najtrudniejszych warunkach. Posiadają casualowy, miejski vibe, który sprawia, że są idealne do poruszania się w nich także po mieście.

Specjalnie przygotowana kolekcja obejmuje wszystkie produkty, które będą służyć indywidualnemu trybowi życia każdego z nas. Łącząc stylowy wygląd z funkcjonalnością w outdoorze, produkty z kolekcji Campfire będą idealne zarówno dla wielbicieli kempingów, podróżowania w vanach czy pieszych wycieczek z plecakiem. Zaprojektowane tak, by nie pozwolić pogodzie pokrzyżować naszych planów na jakąkolwiek aktywność fizyczną i zmobilizować do wyjścia z domu.

Naturalny wygląd i styl, inspirowane dziedzictwem marki oraz stawianie na zrównoważony rozwój wszędzie tam, gdzie to możliwe – takie wartości przyświecają wilczej marce, która nie tylko inspiruje do spędzania czasu w outdoorze, ale także dostarcza niezbędne do tego narzędzia. Ubrania i akcesoria marki Jack Wolfskin dostępne są w sklepach stacjonarnych oraz na stronie: www.sklep.jack-wolfskin.pl. Propozycje zestawów złożonych z ubrań z kolekcji Campfire znajdują się także tutaj: Campfire - Jack Wolfskin (jack-wolfskin.pl).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.