Keep the vibes going, czyli casualowa kolekcja marki Jack Wolfskin – Campfire
Każdy etap podróży jest okazją do odkrywania, poznawania nowych przyjaciół
i cieszenia się życiem. Kluczem do pełnego wykorzystania chwil spędzonych w naturze jest odpowiednie ubranie, które zapewni komfort w różnorodnych warunkach atmosferycznych. Marka Jack Wolfskin prezentuje kolekcję Campfire, dostosowaną do spędzania czasu w terenie nie tylko w sposób aktywny, ale również w trybie slow, przy ognisku.
Wytrzymałe, ciepłe i wygodne ubrania oraz odpowiednio przystosowany sprzęt to klucz do komfortowego spędzania czasu na zewnątrz. Kolekcja Campfire od Jack Wolfskin to idealny mix wygody i funkcjonalności. Produkty zaprojektowane w duchu zrównoważonego rozwoju, dopasowane są do codziennego stylu życia. Szeroki wybór modeli pozwala przygotowanie się na każdą pogodę – od stóp do głów!
Najlepszy sposób na zachowanie komfortowej temperatury zimą przebywając na świeżym powietrzu, to oczywiście zakładanie ubrań warstwowo, dlatego należy dopasowywać je i łączyć w sposób uniemożliwiający wychłodzenie organizmu. Kolekcja Campfire to starannie ocieplane produkty, które można dowolnie i z łatwością dobierać w uniwersalne zestawy, idealne na każdego rodzaju aktywność outdoorową. Opracowane z myślą keep the vibes going sprawią, że zawsze będziemy przygotowani na realizację sportowych pasji i hobby, a także do komfortowego spędzania czasu w naturze wspólnie z rodziną i przyjaciółmi, niezależnie od warunków zewnętrznych.
W kolekcji znajdziemy wiatroodporne kamizelki, ocieplane kurtki i przytulne polary, które zapewnią idealną ochronę przed nawet najbardziej niespodziewanymi warunkami atmosferycznymi. Campfire od wilczej rodziny to także kraciaste koszule i kurtki, ciepłe czapki czy buty, które zapewnią ciepło i izolację nawet w najtrudniejszych warunkach. Posiadają casualowy, miejski vibe, który sprawia, że są idealne do poruszania się w nich także po mieście.
Specjalnie przygotowana kolekcja obejmuje wszystkie produkty, które będą służyć indywidualnemu trybowi życia każdego z nas. Łącząc stylowy wygląd z funkcjonalnością w outdoorze, produkty z kolekcji Campfire będą idealne zarówno dla wielbicieli kempingów, podróżowania w vanach czy pieszych wycieczek z plecakiem. Zaprojektowane tak, by nie pozwolić pogodzie pokrzyżować naszych planów na jakąkolwiek aktywność fizyczną i zmobilizować do wyjścia z domu.
Naturalny wygląd i styl, inspirowane dziedzictwem marki oraz stawianie na zrównoważony rozwój wszędzie tam, gdzie to możliwe – takie wartości przyświecają wilczej marce, która nie tylko inspiruje do spędzania czasu w outdoorze, ale także dostarcza niezbędne do tego narzędzia. Ubrania i akcesoria marki Jack Wolfskin dostępne są w sklepach stacjonarnych oraz na stronie: www.sklep.jack-wolfskin.pl. Propozycje zestawów złożonych z ubrań z kolekcji Campfire znajdują się także tutaj: Campfire - Jack Wolfskin (jack-wolfskin.pl).

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.