Komunikaty PR

Kiermasz Sztuki i Rękodzieła: czas na wiosenny glow-up

2024-04-03  |  11:34
Biuro prasowe

Tuż po Świętach - od środy 3 kwietnia - do Blue City powraca cykliczny Kiermasz Sztuki i Rękodzieła. Będzie tu można podrasować garderobę i wystrój wnętrz przy pomocy ręcznie robionych przedmiotów i oryginalnych dodatków aż do soboty 6 kwietnia. 

Ostatnie tego typu wydarzenie zdominowały motywy wielkanocne, jednak tym razem króliczków i jajek nie uświadczymy, co nie znaczy, że zabraknie motywów wiosennych. Od modnych odcieni ubrań i dodatków, przez kwiatowe zapachy ręcznie robionych świec, aż po roślinne motywy na ceramice. Nie zabraknie też oczywiście klasyki, która sprawdzi się niezależnie od okoliczności przyrody. 

Oprócz prac uznanych artystów i doświadczonych rękodzielników tworzących z materiałów od skór naturalnych, przez srebro i kamienie półszlachetne aż po glinę i jedwab, nie zabraknie i czegoś dla ciała - kosmetyków z małych manufaktur. 

Na Kiermaszu można też spotkać się z prawdopodobnie jednym z największych w stolicy wyborów broszek ściąganych z całego świata - niezależnie od tego, czy ktoś szuka ekstrawaganckiego pawia, eleganckiej pszczoły, czy wzorów związanych z hobby jak rower, aparat fotograficzny czy paleta malarska, w Blue City znajdzie swój wymarzony wzór broszki.

Dla fanów sztuki klasycznej gratką okazuje się każdorazowo stoisko na którym można nabyć gadżety codziennego użytku z licencjonowanymi nadrukami najznamienitszych dzieł sztuki - parasolka z motywem z van Gogha, etui na okulary w Moneta a może rękawiczki z fragmentem Klimta? Wybór jest spory!

Kiermasz Sztuki i Rękodzieła w Blue City rozpoczyna się 3 kwietnia o godzinie 10:00, zaś zakończy w sobotę 6 kwietnia o godzinie 22:00 - wraz z zamknięciem centrum handlowego. Wystawców znajdziecie na poziomie -1 (przy fontannie).

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park Biuro prasowe
2024-05-08 | 09:15

Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park

Marka Pauloadriani oferująca damskie i męskie kolekcje premium dołączyła do grona najemców Magnolia Park. Poza odzieżą renomowanych marek w swojej ofercie posiada także autorską
Moda Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF
2024-04-29 | 16:00

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Piotrkowska Center   Tu wiosenna energia połączy się z umiłowaniem
Moda Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty
2024-04-29 | 11:00

Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty

Jedyny w Polsce, niemal 600-metrowy concept store marki PRM można już odwiedzać w kompleksie z portfolio Grupy Capital Park przy Żelaznej 51/53 w Warszawie. PRM to nowa marka na mapie Europy,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.