Klapki Kubota wróciły do sklepów Biedronka. Wystartowała walentynkowa promocja
Znane i lubiane klapki polskiej marki Kubota ponownie są dostępne w sklepach sieci Biedronka. Tym razem promocją zostały objęte klapki basenowe, dostępne w aż czterech wariantach kolorystycznych. Można je będzie kupić w bardzo atrakcyjnej cenie, 34,99 zł.
Sieć Biedronka co kilka miesięcy oferuje swoim klientom modele dobrze znanych i wygodnych klapków Kubota.
Nieodłączny gadżet sportowców i podróżników
W najnowszej promocji do sklepów powróci dobrze znany model klapków wodoodpornych, które są doskonałą propozycją nie tylko dla miłośników siłowni czy basenu, ale świetnie sprawdzą się także w czasie podróży. Klapki basenowe to element, którego nie może zabraknąć w plecaku czy walizce, dodatkowo są bardzo wytrzymałe i łatwe do utrzymania w czystości.
Walentynkowe propozycje
Kolorowe klapki to również doskonały pomysł na praktyczny walentynkowy prezent. Panie z pewnością ucieszą modele w kolorach różowym oraz fioletowym, natomiast z myślą o panach do sprzedaży trafiły czarne oraz turkusowe klapki.
Klapki basenowe są dostępne w cenie 34,99 zł, a aktualna promocja obejmuje wyłącznie modele przeznaczone dla osób dorosłych.
Oferta trwa do wyczerpania zapasów.
![Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_896805807,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
![Zima w stylu Black & White z Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_2057791647,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
![Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_1530621354,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.