#KLIFING - Klif prezentuje modę LIVE i wspiera sprzedaż online swoich najemców
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Galeria i Dom Mody Klif zapraszają na Live prezentacje modowe oferty swoich najemców: PINKO, Charme i 10days, podczas których klienci będą mogli obejrzeć stylizacje z najnowszych kolekcji, jak i otrzymać karty podarunkowe na zakupy w obu lokalizacjach marki Klif. Pierwszy pokaz będzie miał miejsce w przestrzeni social mediów już w najbliższą środę, 6 maja o godzinie 18:00. Pokazy LIVE poprowadzą stylistki - Ewelina Zesiuk i Katarzyna Kobiela.
LIVE pokazy mody to innowacyjne podejście do prezentacji najnowszych kolekcji w czasie społecznej izolacji, a bezprecedensowe wśród galerii handlowych. Jest to również kolejna akcja Marki Klif, wspierająca sprzedaż internetową najemców gdyńskiej Galerii Klif i warszawskiego Domu Mody Klif. Pierwszy pokaz zostanie przygotowany przez Ewelinę Zesiuk, stylistkę, która współpracuje z Domem Mody Klif w ramach projektu KLIF | FASHION STUDIO.
- Pokażemy stylizacje wraz z dodatkami i możliwościami modyfikacji, które zaspokoją oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów - mówi Ewelina Zesiuk, stylistka z Domu Mody Klif. - Jest to idealna okazja by zapoznać się z najnowszymi trendami tego sezonu. Ten pomysł jest odpowiedzią na obecną sytuację w kraju. Chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy szukają u nas inspiracji i pomysłów na gotowe stylizacje. To właśnie w social mediach jest najwięcej osób, które warto aktywować i zachęcić do poznania konceptów danej marki.
Pierwszy pokaz potrwa około 20 minut, podczas których zaprezentowanych zostanie 10 stylizacji.
W sumie odbędą się trzy wydarzenia, a klientki, które dokonają zamówienia podczas live streamingu ze stylistką, mają szansę otrzymać karty podarunkowe na zakupy w sklepach stacjonarnych do zrealizowania po otwarciu Galerii Klif w Gdyni i Domu Mody Klif w Warszawie.
- Działamy we współpracy z najemcami, cieszymy się, że możemy ich wesprzeć w zaprezentowaniu najnowszych i najmodniejszych kolekcji - komentuje akcję Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Cushman &Wakefield, zarządcy gdyńskiego Klifu i Domu Mody Klif w Warszawie. - Zależy nam na tym, by klienci utrzymali kontakt z marką i swoimi ulubionymi sklepami. Przeplatanie się online i offline to przyszłość. Dzięki takiemu pokazowi wszyscy nasi klienci, którzy mają dostęp do social mediów, mogą obejrzeć pokaz w czasie rzeczywistym, a potem wrócić do niego później w poszukiwaniu wybranej stylizacji.
Sam koncept wsparcia sprzedaży online najemców i pokazów wirtualnych ich kolekcji jest pionierski na polskim rynku i został zaczerpnięty z Chin. To kontynuacja działań, które były organizowane przez markę Klif od początku pandemii - akcji “Bezpiecznie, wygodnie, online”. Marka Klif zaprosiła łącznie 135 sklepów z Galerii Klif w Gdyni oraz Domu Mody Klif w Warszawie na dedykowaną zakładkę promującą ich sklepy online. Akcja wspiera nie tylko działania online sklepów - najemców w obu lokalizacjach, ale też późniejszy powrót klientów do galerii - oczywiście po zapewnieniu im wszelkich środków bezpieczeństwa.
Na start - trzy pokazy online
Pierwszy pokaz mody, poprzez live streaming, będzie można obejrzeć za pośrednictwem instagrama Domu Mody Klif (@dommodyklif). Zaprezentowane zostaną stylizacje z asortymentu włoskiego domu mody PINKO. Kolejne pokazy:
- Połowa maja 2020 godz. 18.00 |prezentacja kolekcji Charme - czyli zlokalizowanego w gdyńskim Klifie multibrandowego, wyjątkowego sklepu, oferującego dostęp do najmodniejszych światowych marek, takich jak Vince, James Perse, American Vintage czy Peserico.
- III tydzień maja 2020 godz. 18.00 |prezentacja kolekcji 10Days - czyli salonu zlokalizowanego w warszawskim Domu Mody Klif. Zgodnie z założeniami marki, każda kolekcja 10Days jest komplementarna i pasuje do szerokiej gamy produktów sygnowanych logiem marki.
![Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_896805807,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
![Zima w stylu Black & White z Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_2057791647,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
![Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_1530621354,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.