Komunikaty PR

#KLIFING - Klif prezentuje modę LIVE i wspiera sprzedaż online swoich najemców

2020-05-01  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Do pobrania jpeg ( 0.17 MB )

Galeria i Dom Mody Klif zapraszają na Live prezentacje modowe oferty  swoich najemców: PINKO, Charme i 10days, podczas których klienci będą mogli obejrzeć stylizacje z najnowszych kolekcji, jak i otrzymać karty podarunkowe na zakupy w obu lokalizacjach marki Klif. Pierwszy pokaz będzie miał miejsce w przestrzeni social mediów już w najbliższą środę, 6 maja o godzinie 18:00. Pokazy LIVE poprowadzą  stylistki - Ewelina Zesiuk i Katarzyna Kobiela.

LIVE pokazy mody to innowacyjne podejście do prezentacji najnowszych kolekcji w czasie społecznej izolacji, a bezprecedensowe wśród  galerii handlowych. Jest to również kolejna akcja Marki  Klif, wspierająca sprzedaż internetową najemców gdyńskiej Galerii Klif i warszawskiego Domu Mody Klif.  Pierwszy pokaz zostanie przygotowany przez Ewelinę Zesiuk, stylistkę, która współpracuje z Domem Mody Klif w ramach projektu KLIF | FASHION STUDIO.

- Pokażemy stylizacje wraz z dodatkami i możliwościami modyfikacji, które zaspokoją oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów - mówi Ewelina Zesiuk, stylistka z Domu Mody Klif. - Jest to idealna okazja by zapoznać się z najnowszymi trendami tego sezonu. Ten pomysł jest odpowiedzią na obecną sytuację w kraju. Chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy szukają u nas inspiracji i pomysłów na gotowe stylizacje. To właśnie w social mediach jest najwięcej osób, które warto aktywować i zachęcić do poznania konceptów danej marki.

Pierwszy pokaz potrwa około 20 minut, podczas których zaprezentowanych zostanie 10 stylizacji.

W sumie odbędą się trzy wydarzenia, a klientki, które dokonają zamówienia podczas live streamingu ze stylistką, mają szansę otrzymać karty podarunkowe na zakupy w sklepach stacjonarnych do zrealizowania po otwarciu Galerii Klif w Gdyni i Domu Mody Klif w Warszawie.

- Działamy we współpracy z najemcami, cieszymy się, że możemy ich wesprzeć w zaprezentowaniu najnowszych i najmodniejszych kolekcji - komentuje akcję Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Cushman &Wakefield, zarządcy gdyńskiego Klifu i Domu Mody Klif w Warszawie. - Zależy nam na tym, by klienci utrzymali kontakt z marką i swoimi ulubionymi sklepami. Przeplatanie się online i offline to przyszłość. Dzięki takiemu pokazowi wszyscy nasi klienci, którzy mają dostęp do social mediów, mogą obejrzeć pokaz w czasie rzeczywistym, a potem wrócić do niego później w poszukiwaniu wybranej stylizacji.

Sam koncept wsparcia sprzedaży online najemców i pokazów wirtualnych ich kolekcji jest pionierski na polskim rynku i został zaczerpnięty z Chin. To kontynuacja działań, które były organizowane przez markę Klif od początku pandemii - akcji “Bezpiecznie, wygodnie, online”. Marka Klif zaprosiła łącznie 135 sklepów z Galerii Klif w Gdyni oraz Domu Mody Klif w Warszawie na dedykowaną zakładkę promującą ich sklepy online. Akcja wspiera nie tylko działania online sklepów - najemców w obu lokalizacjach, ale też późniejszy powrót klientów do galerii - oczywiście po zapewnieniu im wszelkich środków bezpieczeństwa.

Na start - trzy pokazy online

Pierwszy pokaz mody, poprzez live streaming, będzie można obejrzeć za pośrednictwem instagrama Domu Mody Klif (@dommodyklif). Zaprezentowane zostaną stylizacje z asortymentu włoskiego domu mody PINKO. Kolejne pokazy:

  • Połowa maja 2020 godz. 18.00 |prezentacja kolekcji Charme - czyli zlokalizowanego w gdyńskim Klifie multibrandowego, wyjątkowego sklepu, oferującego dostęp do najmodniejszych światowych marek, takich jak Vince, James Perse, American Vintage czy Peserico.
  • III tydzień maja 2020 godz. 18.00 |prezentacja kolekcji 10Days - czyli salonu zlokalizowanego w warszawskim Domu Mody Klif. Zgodnie z założeniami marki, każda kolekcja 10Days jest komplementarna i pasuje do szerokiej gamy produktów sygnowanych logiem marki.
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park Biuro prasowe
2024-05-08 | 09:15

Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park

Marka Pauloadriani oferująca damskie i męskie kolekcje premium dołączyła do grona najemców Magnolia Park. Poza odzieżą renomowanych marek w swojej ofercie posiada także autorską
Moda Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF
2024-04-29 | 16:00

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Piotrkowska Center   Tu wiosenna energia połączy się z umiłowaniem
Moda Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty
2024-04-29 | 11:00

Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty

Jedyny w Polsce, niemal 600-metrowy concept store marki PRM można już odwiedzać w kompleksie z portfolio Grupy Capital Park przy Żelaznej 51/53 w Warszawie. PRM to nowa marka na mapie Europy,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Zdrowie

Julia Kamińska: Nie zawsze badałam się regularnie. Ale kiedy zaczęłam mieć problemy zdrowotne, to się przestraszyłam

Aktorka przyznaje, że był w jej życiu taki moment, kiedy mocno zaniepokoił ją stan jej zdrowia. Najadła się wtedy sporo strachu, ale z tego przykrego doświadczenia wyciągnęła też ważne wnioski na przyszłość. Od tamtego czasu nie zaniedbuje więc regularnych badań kontrolnych.

Sport

Trening siłowy może mieć umiarkowane działanie przeciwdepresyjne. Naukowcy rekomendują jego włączenie do procesu leczenia

Aktywność fizyczna może zwiększać skuteczność leczenia przeciwdepresyjnego. Naukowcy z Uniwersytetu w Santo Amaro wykazali jednak, że szczególnie dobre efekty udaje się osiągnąć, stosując trening siłowy. Jak podkreślają, nie oznacza to, że ćwiczenia powinny zastępować konwencjonalną terapię przeciwdepresyjną. Mogą natomiast ją wspomóc i być wsparciem dla chorych na postać lekooporną choroby, która jest główną przyczyną samobójstw na świecie. Według WHO z depresją zmaga się 350 mln ludzi i 4 mln Polaków. To ponad 10 proc. populacji naszego kraju.