#KLIFING - Klif prezentuje modę LIVE i wspiera sprzedaż online swoich najemców
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Galeria i Dom Mody Klif zapraszają na Live prezentacje modowe oferty swoich najemców: PINKO, Charme i 10days, podczas których klienci będą mogli obejrzeć stylizacje z najnowszych kolekcji, jak i otrzymać karty podarunkowe na zakupy w obu lokalizacjach marki Klif. Pierwszy pokaz będzie miał miejsce w przestrzeni social mediów już w najbliższą środę, 6 maja o godzinie 18:00. Pokazy LIVE poprowadzą stylistki - Ewelina Zesiuk i Katarzyna Kobiela.
LIVE pokazy mody to innowacyjne podejście do prezentacji najnowszych kolekcji w czasie społecznej izolacji, a bezprecedensowe wśród galerii handlowych. Jest to również kolejna akcja Marki Klif, wspierająca sprzedaż internetową najemców gdyńskiej Galerii Klif i warszawskiego Domu Mody Klif. Pierwszy pokaz zostanie przygotowany przez Ewelinę Zesiuk, stylistkę, która współpracuje z Domem Mody Klif w ramach projektu KLIF | FASHION STUDIO.
- Pokażemy stylizacje wraz z dodatkami i możliwościami modyfikacji, które zaspokoją oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów - mówi Ewelina Zesiuk, stylistka z Domu Mody Klif. - Jest to idealna okazja by zapoznać się z najnowszymi trendami tego sezonu. Ten pomysł jest odpowiedzią na obecną sytuację w kraju. Chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy szukają u nas inspiracji i pomysłów na gotowe stylizacje. To właśnie w social mediach jest najwięcej osób, które warto aktywować i zachęcić do poznania konceptów danej marki.
Pierwszy pokaz potrwa około 20 minut, podczas których zaprezentowanych zostanie 10 stylizacji.
W sumie odbędą się trzy wydarzenia, a klientki, które dokonają zamówienia podczas live streamingu ze stylistką, mają szansę otrzymać karty podarunkowe na zakupy w sklepach stacjonarnych do zrealizowania po otwarciu Galerii Klif w Gdyni i Domu Mody Klif w Warszawie.
- Działamy we współpracy z najemcami, cieszymy się, że możemy ich wesprzeć w zaprezentowaniu najnowszych i najmodniejszych kolekcji - komentuje akcję Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Cushman &Wakefield, zarządcy gdyńskiego Klifu i Domu Mody Klif w Warszawie. - Zależy nam na tym, by klienci utrzymali kontakt z marką i swoimi ulubionymi sklepami. Przeplatanie się online i offline to przyszłość. Dzięki takiemu pokazowi wszyscy nasi klienci, którzy mają dostęp do social mediów, mogą obejrzeć pokaz w czasie rzeczywistym, a potem wrócić do niego później w poszukiwaniu wybranej stylizacji.
Sam koncept wsparcia sprzedaży online najemców i pokazów wirtualnych ich kolekcji jest pionierski na polskim rynku i został zaczerpnięty z Chin. To kontynuacja działań, które były organizowane przez markę Klif od początku pandemii - akcji “Bezpiecznie, wygodnie, online”. Marka Klif zaprosiła łącznie 135 sklepów z Galerii Klif w Gdyni oraz Domu Mody Klif w Warszawie na dedykowaną zakładkę promującą ich sklepy online. Akcja wspiera nie tylko działania online sklepów - najemców w obu lokalizacjach, ale też późniejszy powrót klientów do galerii - oczywiście po zapewnieniu im wszelkich środków bezpieczeństwa.
Na start - trzy pokazy online
Pierwszy pokaz mody, poprzez live streaming, będzie można obejrzeć za pośrednictwem instagrama Domu Mody Klif (@dommodyklif). Zaprezentowane zostaną stylizacje z asortymentu włoskiego domu mody PINKO. Kolejne pokazy:
- Połowa maja 2020 godz. 18.00 |prezentacja kolekcji Charme - czyli zlokalizowanego w gdyńskim Klifie multibrandowego, wyjątkowego sklepu, oferującego dostęp do najmodniejszych światowych marek, takich jak Vince, James Perse, American Vintage czy Peserico.
- III tydzień maja 2020 godz. 18.00 |prezentacja kolekcji 10Days - czyli salonu zlokalizowanego w warszawskim Domu Mody Klif. Zgodnie z założeniami marki, każda kolekcja 10Days jest komplementarna i pasuje do szerokiej gamy produktów sygnowanych logiem marki.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.