Komunikaty PR

Kobiety kochają złoto, zwłaszcza w promocji. Złota motorola razr 1300 zł taniej!

2020-07-21  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.5 MB )

Tak powstała limitowana złota wersja Dolce&Gabbana kultowej już motoroli Razr v3i z klapką. Niektórzy uważają, że te czasy odważnych projektów już nie wrócą. Tymczasem Motorola znów udowadnia, że to nieprawda. Niedawno na rynek wprowadziła składany smartfon w uwielbianym kolorze różowego złota. Dziś można go kupić w cenie niższej o 1300 zł!

Smartfon, który mieści się w kopertówce i przyciąga wzrok

Motorola razr to pierwszy składany smartfon, który zmieści się w eleganckiej kopertówce lub modnej minisaszetce. Wyjątkowy projekt i kolor różowego złota sprawiają, że telefon jest już właściwie elementem biżuterii, a nie zwykłym narzędziem czy elektronicznym gadżetem. Różowe złoto pasuje do każdej karnacji i wydobywa z niej to, co najlepsze. Idealnie komplementuje eleganckie, wieczorowe kreacje, a jednocześnie pozostaje dyskretne, by współgrać z lekkimi, wakacyjnymi sukienkami. Dodatek idealny!

Dwa smartfony w jednym

Niewątpliwie pierwszym przychodzącym na myśl atutem motoroli razr jest jej niewielki rozmiar po złożeniu, dzięki któremu zmieści się w eleganckiej kopertówce czy niewielkiej kieszeni damskich spodni. Gdy telefon jest zamknięty nie przestaje jednak być smartfonem. Duży ekran na klapce pozwala zrobić selfie, zmienić piosenkę, sprawdzić powiadomienia i wiadomości, a nawet odpowiedzieć na nie czy też dzwonić. Dzięki temu nie ma konieczności otwierania smartfonu za każdym razem, gdy pojawi się powiadomienia. A jeśli lubisz zrobić wrażenie na innych, to poza wyglądem pomoże Ci w tym jeszcze jedna unikalna funkcja motoroli razr – możesz zakończyć każdą intensywną rozmowę dramatycznym gestem zamknięcia klapki smartfonu. To niezwykłe uczucie, którego trzeba doświadczyć!

Dostępność w promocji

Motorola razr jest dostępna w dwóch kolorach – czarnym i blush gold. Oba warianty zostały przecenione o 1300 zł. Można je kupić bezpośrednio w sklepie producenta na www.motorola.com/pl lub u takich partnerów jak Orange, RTV EURO AGD, x-Kom, Media Expert.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.