Kobiety kochają złoto, zwłaszcza w promocji. Złota motorola razr 1300 zł taniej!
Tak powstała limitowana złota wersja Dolce&Gabbana kultowej już motoroli Razr v3i z klapką. Niektórzy uważają, że te czasy odważnych projektów już nie wrócą. Tymczasem Motorola znów udowadnia, że to nieprawda. Niedawno na rynek wprowadziła składany smartfon w uwielbianym kolorze różowego złota. Dziś można go kupić w cenie niższej o 1300 zł!
Smartfon, który mieści się w kopertówce i przyciąga wzrok
Motorola razr to pierwszy składany smartfon, który zmieści się w eleganckiej kopertówce lub modnej minisaszetce. Wyjątkowy projekt i kolor różowego złota sprawiają, że telefon jest już właściwie elementem biżuterii, a nie zwykłym narzędziem czy elektronicznym gadżetem. Różowe złoto pasuje do każdej karnacji i wydobywa z niej to, co najlepsze. Idealnie komplementuje eleganckie, wieczorowe kreacje, a jednocześnie pozostaje dyskretne, by współgrać z lekkimi, wakacyjnymi sukienkami. Dodatek idealny!
Dwa smartfony w jednym
Niewątpliwie pierwszym przychodzącym na myśl atutem motoroli razr jest jej niewielki rozmiar po złożeniu, dzięki któremu zmieści się w eleganckiej kopertówce czy niewielkiej kieszeni damskich spodni. Gdy telefon jest zamknięty nie przestaje jednak być smartfonem. Duży ekran na klapce pozwala zrobić selfie, zmienić piosenkę, sprawdzić powiadomienia i wiadomości, a nawet odpowiedzieć na nie czy też dzwonić. Dzięki temu nie ma konieczności otwierania smartfonu za każdym razem, gdy pojawi się powiadomienia. A jeśli lubisz zrobić wrażenie na innych, to poza wyglądem pomoże Ci w tym jeszcze jedna unikalna funkcja motoroli razr – możesz zakończyć każdą intensywną rozmowę dramatycznym gestem zamknięcia klapki smartfonu. To niezwykłe uczucie, którego trzeba doświadczyć!
Dostępność w promocji
Motorola razr jest dostępna w dwóch kolorach – czarnym i blush gold. Oba warianty zostały przecenione o 1300 zł. Można je kupić bezpośrednio w sklepie producenta na www.motorola.com/pl lub u takich partnerów jak Orange, RTV EURO AGD, x-Kom, Media Expert.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.