Komunikaty PR

Kolekcja marki Kazar jesień-zima 2022/23

2022-09-13  |  16:00
Biuro prasowe

W nowym sezonie Kazar wprowadza dla nas kolekcję spektakularną, a jednocześnie uniwersalną i komfortową. Jest to odpowiedź na aktualne potrzeby klientów, ale także zaproszenie do zabawy modą. Premierze kolekcji towarzyszy kampania Call Me Baby wyreżyserowana przez Zuzę Krajewską, czyli dawka pozytywnej energii w niezwykle modowym wydaniu. Dbając o pryncypialne wartości i założenia marki, tym razem projektanci puszczają do nas przysłowiowe oko, zachęcając do eksperymentowania wzorami i kolorami oraz przywołując ekscentryczny klimat lat dziewięćdziesiątych. Wśród niezwykle różnorodnych modeli znajdziemy zarówno propozycje na co dzień, winszujące klasycznej elegancji i uniwersalności, jak i te w nietuzinkowym wydaniu, hołdujące modowemu szaleństwu i tak cenionej dziś indywidualności. 

Czasy pandemii zrewolucjonizowały i przewartościowały system zakupowych potrzeb. To efekt długofalowy i długoterminowy. Od kilku sezonów kupujemy inaczej. Moda straciła charakter sezonowego kaprysu, natomiast kluczowym priorytetem stał się uniwersalizm, ponadczasowość i wygoda. Z drugiej jednak strony bardziej niż kiedykolwiek liczy się indywidualizm i możliwość określania siebie poprzez swój styl. Sezon jesienno-zimowy manifestuje bowiem nową misję mody, jaką jest realny wpływ na poprawę samopoczucia i poprawienie nastroju. Celowo nieco prowokacyjny design ma podkreślać konieczność zachowania dystansu do otaczającej nas rzeczywistości. W czasach niepewności i niepokoju poczucie humoru oraz optymizm są niezbędne. Właśnie tego nam potrzeba, w każdym wymiarze. Więcej zabawy, niefrasobliwości oraz luzu. Doskonale wiedzą o tym projektanci Kazar, którzy w tym sezonie postawili na dekoracyjne detale, takie jak kryształowe aplikacje, pióra, zwierzęce nadruki i tłoczenia na skórze – nawiązujące do trendów lat 90. w najnowocześniejszym wydaniu. 

Mimo to klasyka, komfort i uniwersalizm, z których zasłynęła marka, nie zeszły na dalszy plan i również znalazły swoje odzwierciedlenie wśród propozycji zaprojektowanych na nadchodzący sezon. Wszystko to sprawia, że w sezonie jesień-zima 2022 Kazar proponuje niezwykle bogatą kolekcję. Odważne, awangardowe modele dla maksymalistek ceniących możliwość wyróżniania się oraz proste formy i oszczędność zdobień dla minimalistek. To kolekcja stworzona dla każdej z nas! Patrząc natomiast na towarzyszącą premierze kampanię Call Me Baby, którą w całości wyreżyserowała niezwykle lubiana i poważana w środowisku modowym fotografka i reżyserka Zuza Krajewska – jednocześnie taka, do której masz ochotę się uśmiechać. 

Z myślą o różnorodnych potrzebach i aktualnych priorytetach zakupowych Kazar proponuje modele bardzo sensualne, niejednokrotnie odważne, ale niezmiennie niejednosezonowe.  Kozaki, mule i botki we wzór pantery lub te na grubej platformie: trzewiki i torby z metalowym brandingiem w rozmiarze XL. Wszystkie doskonale się uzupełniają, pozwalając tworzyć ponadczasowe i wszechstronne stylizacje na każdą porę dnia. W kolekcji wykorzystane zostały materiały najwyższej jakości, co podobnie jak precyzja wykonania i dbałość o każdy detal, niezmiennie charakteryzuje markę od początku jej istnienia. Kazar bazuje na sprawdzonej, klasycznej palecie barw, w której klientki czują się najbardziej komfortowo. Dominanta uniwersalnej czerni, beżu i brązu jest oczywista, ale ten stonowany kanon przełamuje energetyczna, radosna pomarańcza, ognista czerwień i drapieżne wzory. A wszystko to z myślą o tych, którzy chcą się wyróżnić. 

– Mając nadzieję na wiele okazji, które przyjdzie nam wspólnie celebrować, w nowym sezonie stworzyliśmy wyjątkową kapsułę – Celebration. Składa się z szerokiej selekcji toreb i butów na obcasach o zróżnicowanej wysokości. Ozdobiona kryształami, piórami, lśniącymi złotymi lub srebrnymi skórami może pełnić rolę biżuterii. To zaproszenie do poszukiwania pięknych, beztroskich chwil w codzienności. A tych pragniemy przeżywać z naszymi klientkami jak najwięcej – mówi Kamila Dudzic, doradczyni kreatywna kolekcji damskiej Kazar.

Również kolekcję męską cechuje niezwykła różnorodność. Niezmiennie znajdziemy w niej proste, eleganckie formy i nieco bardziej nietuzinkowe propozycje. Outdoor oraz Hiker Boots wciąż pozostają kluczowym elementem stylizacji nadchodzącego sezonu. Projektanci Kazar prezentują również industrialne Lux Bikery oraz odświeżone „Apron Toe Boots”, czyli must have w garderobie każdego mężczyzny. Wielbicieli nietuzinkowości zachwycą loafersy osadzone na grubych, masywnych spodach, które dodadzą każdej stylizacji wyrazistego, militarnego sznytu i sprawią, że nawet ta najbardziej klasyczna stanie się jeszcze bardziej wyrazista. W kolekcji znajdziemy oczywiście propozycje z najwyższej jakości skór, a zamsz w każdej odsłonie pozostaje kluczowym materiałem zbliżającej się jesieni. Wszystkie propozycje cechuje także dbałość o najmniejszy detal.

– Komfort jest królem – komfort rządzi. To właśnie myśl przewodnia towarzysząca nam podczas tworzenia projektów. Wielofunkcyjność i wygoda nieustannie stanowią wyznacznik wartości. Mężczyźni kierują swoją uwagę w kierunku długoterminowych zakupów inwestycyjnych, podejmując przemyślane i funkcjonalne decyzje. Wysokiej jakości materiały w ponadczasowych tonacjach oferowane przez markę Kazar są więc synonimem tego, czego oczekują dziś klienci ­– mówi Grzegorz Filipek, dyrektor kolekcji męskiej w marce Kazar.

Także paleta barw hołduje klasycznym rozwiązaniom. Ponadczasowe brązy to kluczowa kolorystyka męskich akcesoriów i obuwia Kazar w nadchodzącym sezonie. W męskiej kolekcji pojawiają się również czerń, beż oraz biel. Nie oznacza to jednak, że zapomniano o panach, którzy pragną wyróżnić się z tłumu. Z myślą o nich zaprezentowano modele w soczystej, krwistej czerwieni. Wielbicieli nietuzinkowości zachwycą również loafersy osadzone na grubych, masywnych spodach, które dodadzą każdej stylizacji wyrazistego, militarnego sznytu i sprawią, że nawet ta najbardziej klasyczna stanie się jeszcze bardziej wyrazista.

 

Więcej informacji na temat kolekcji Kazar na sezon jesień-zima 22/23 znajduje się na stronie www.kazar.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.