Kolekcja marki Kazar jesień-zima 2022/23
W nowym sezonie Kazar wprowadza dla nas kolekcję spektakularną, a jednocześnie uniwersalną i komfortową. Jest to odpowiedź na aktualne potrzeby klientów, ale także zaproszenie do zabawy modą. Premierze kolekcji towarzyszy kampania Call Me Baby wyreżyserowana przez Zuzę Krajewską, czyli dawka pozytywnej energii w niezwykle modowym wydaniu. Dbając o pryncypialne wartości i założenia marki, tym razem projektanci puszczają do nas przysłowiowe oko, zachęcając do eksperymentowania wzorami i kolorami oraz przywołując ekscentryczny klimat lat dziewięćdziesiątych. Wśród niezwykle różnorodnych modeli znajdziemy zarówno propozycje na co dzień, winszujące klasycznej elegancji i uniwersalności, jak i te w nietuzinkowym wydaniu, hołdujące modowemu szaleństwu i tak cenionej dziś indywidualności.
Czasy pandemii zrewolucjonizowały i przewartościowały system zakupowych potrzeb. To efekt długofalowy i długoterminowy. Od kilku sezonów kupujemy inaczej. Moda straciła charakter sezonowego kaprysu, natomiast kluczowym priorytetem stał się uniwersalizm, ponadczasowość i wygoda. Z drugiej jednak strony bardziej niż kiedykolwiek liczy się indywidualizm i możliwość określania siebie poprzez swój styl. Sezon jesienno-zimowy manifestuje bowiem nową misję mody, jaką jest realny wpływ na poprawę samopoczucia i poprawienie nastroju. Celowo nieco prowokacyjny design ma podkreślać konieczność zachowania dystansu do otaczającej nas rzeczywistości. W czasach niepewności i niepokoju poczucie humoru oraz optymizm są niezbędne. Właśnie tego nam potrzeba, w każdym wymiarze. Więcej zabawy, niefrasobliwości oraz luzu. Doskonale wiedzą o tym projektanci Kazar, którzy w tym sezonie postawili na dekoracyjne detale, takie jak kryształowe aplikacje, pióra, zwierzęce nadruki i tłoczenia na skórze – nawiązujące do trendów lat 90. w najnowocześniejszym wydaniu.
Mimo to klasyka, komfort i uniwersalizm, z których zasłynęła marka, nie zeszły na dalszy plan i również znalazły swoje odzwierciedlenie wśród propozycji zaprojektowanych na nadchodzący sezon. Wszystko to sprawia, że w sezonie jesień-zima 2022 Kazar proponuje niezwykle bogatą kolekcję. Odważne, awangardowe modele dla maksymalistek ceniących możliwość wyróżniania się oraz proste formy i oszczędność zdobień dla minimalistek. To kolekcja stworzona dla każdej z nas! Patrząc natomiast na towarzyszącą premierze kampanię Call Me Baby, którą w całości wyreżyserowała niezwykle lubiana i poważana w środowisku modowym fotografka i reżyserka Zuza Krajewska – jednocześnie taka, do której masz ochotę się uśmiechać.
Z myślą o różnorodnych potrzebach i aktualnych priorytetach zakupowych Kazar proponuje modele bardzo sensualne, niejednokrotnie odważne, ale niezmiennie niejednosezonowe. Kozaki, mule i botki we wzór pantery lub te na grubej platformie: trzewiki i torby z metalowym brandingiem w rozmiarze XL. Wszystkie doskonale się uzupełniają, pozwalając tworzyć ponadczasowe i wszechstronne stylizacje na każdą porę dnia. W kolekcji wykorzystane zostały materiały najwyższej jakości, co podobnie jak precyzja wykonania i dbałość o każdy detal, niezmiennie charakteryzuje markę od początku jej istnienia. Kazar bazuje na sprawdzonej, klasycznej palecie barw, w której klientki czują się najbardziej komfortowo. Dominanta uniwersalnej czerni, beżu i brązu jest oczywista, ale ten stonowany kanon przełamuje energetyczna, radosna pomarańcza, ognista czerwień i drapieżne wzory. A wszystko to z myślą o tych, którzy chcą się wyróżnić.
– Mając nadzieję na wiele okazji, które przyjdzie nam wspólnie celebrować, w nowym sezonie stworzyliśmy wyjątkową kapsułę – Celebration. Składa się z szerokiej selekcji toreb i butów na obcasach o zróżnicowanej wysokości. Ozdobiona kryształami, piórami, lśniącymi złotymi lub srebrnymi skórami może pełnić rolę biżuterii. To zaproszenie do poszukiwania pięknych, beztroskich chwil w codzienności. A tych pragniemy przeżywać z naszymi klientkami jak najwięcej – mówi Kamila Dudzic, doradczyni kreatywna kolekcji damskiej Kazar.
Również kolekcję męską cechuje niezwykła różnorodność. Niezmiennie znajdziemy w niej proste, eleganckie formy i nieco bardziej nietuzinkowe propozycje. Outdoor oraz Hiker Boots wciąż pozostają kluczowym elementem stylizacji nadchodzącego sezonu. Projektanci Kazar prezentują również industrialne Lux Bikery oraz odświeżone „Apron Toe Boots”, czyli must have w garderobie każdego mężczyzny. Wielbicieli nietuzinkowości zachwycą loafersy osadzone na grubych, masywnych spodach, które dodadzą każdej stylizacji wyrazistego, militarnego sznytu i sprawią, że nawet ta najbardziej klasyczna stanie się jeszcze bardziej wyrazista. W kolekcji znajdziemy oczywiście propozycje z najwyższej jakości skór, a zamsz w każdej odsłonie pozostaje kluczowym materiałem zbliżającej się jesieni. Wszystkie propozycje cechuje także dbałość o najmniejszy detal.
– Komfort jest królem – komfort rządzi. To właśnie myśl przewodnia towarzysząca nam podczas tworzenia projektów. Wielofunkcyjność i wygoda nieustannie stanowią wyznacznik wartości. Mężczyźni kierują swoją uwagę w kierunku długoterminowych zakupów inwestycyjnych, podejmując przemyślane i funkcjonalne decyzje. Wysokiej jakości materiały w ponadczasowych tonacjach oferowane przez markę Kazar są więc synonimem tego, czego oczekują dziś klienci – mówi Grzegorz Filipek, dyrektor kolekcji męskiej w marce Kazar.
Także paleta barw hołduje klasycznym rozwiązaniom. Ponadczasowe brązy to kluczowa kolorystyka męskich akcesoriów i obuwia Kazar w nadchodzącym sezonie. W męskiej kolekcji pojawiają się również czerń, beż oraz biel. Nie oznacza to jednak, że zapomniano o panach, którzy pragną wyróżnić się z tłumu. Z myślą o nich zaprezentowano modele w soczystej, krwistej czerwieni. Wielbicieli nietuzinkowości zachwycą również loafersy osadzone na grubych, masywnych spodach, które dodadzą każdej stylizacji wyrazistego, militarnego sznytu i sprawią, że nawet ta najbardziej klasyczna stanie się jeszcze bardziej wyrazista.
Więcej informacji na temat kolekcji Kazar na sezon jesień-zima 22/23 znajduje się na stronie www.kazar.com.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.