Komunikaty PR

Kolekcja marki Kazar jesień-zima 2022/23

2022-09-13  |  16:00
Biuro prasowe

W nowym sezonie Kazar wprowadza dla nas kolekcję spektakularną, a jednocześnie uniwersalną i komfortową. Jest to odpowiedź na aktualne potrzeby klientów, ale także zaproszenie do zabawy modą. Premierze kolekcji towarzyszy kampania Call Me Baby wyreżyserowana przez Zuzę Krajewską, czyli dawka pozytywnej energii w niezwykle modowym wydaniu. Dbając o pryncypialne wartości i założenia marki, tym razem projektanci puszczają do nas przysłowiowe oko, zachęcając do eksperymentowania wzorami i kolorami oraz przywołując ekscentryczny klimat lat dziewięćdziesiątych. Wśród niezwykle różnorodnych modeli znajdziemy zarówno propozycje na co dzień, winszujące klasycznej elegancji i uniwersalności, jak i te w nietuzinkowym wydaniu, hołdujące modowemu szaleństwu i tak cenionej dziś indywidualności. 

Czasy pandemii zrewolucjonizowały i przewartościowały system zakupowych potrzeb. To efekt długofalowy i długoterminowy. Od kilku sezonów kupujemy inaczej. Moda straciła charakter sezonowego kaprysu, natomiast kluczowym priorytetem stał się uniwersalizm, ponadczasowość i wygoda. Z drugiej jednak strony bardziej niż kiedykolwiek liczy się indywidualizm i możliwość określania siebie poprzez swój styl. Sezon jesienno-zimowy manifestuje bowiem nową misję mody, jaką jest realny wpływ na poprawę samopoczucia i poprawienie nastroju. Celowo nieco prowokacyjny design ma podkreślać konieczność zachowania dystansu do otaczającej nas rzeczywistości. W czasach niepewności i niepokoju poczucie humoru oraz optymizm są niezbędne. Właśnie tego nam potrzeba, w każdym wymiarze. Więcej zabawy, niefrasobliwości oraz luzu. Doskonale wiedzą o tym projektanci Kazar, którzy w tym sezonie postawili na dekoracyjne detale, takie jak kryształowe aplikacje, pióra, zwierzęce nadruki i tłoczenia na skórze – nawiązujące do trendów lat 90. w najnowocześniejszym wydaniu. 

Mimo to klasyka, komfort i uniwersalizm, z których zasłynęła marka, nie zeszły na dalszy plan i również znalazły swoje odzwierciedlenie wśród propozycji zaprojektowanych na nadchodzący sezon. Wszystko to sprawia, że w sezonie jesień-zima 2022 Kazar proponuje niezwykle bogatą kolekcję. Odważne, awangardowe modele dla maksymalistek ceniących możliwość wyróżniania się oraz proste formy i oszczędność zdobień dla minimalistek. To kolekcja stworzona dla każdej z nas! Patrząc natomiast na towarzyszącą premierze kampanię Call Me Baby, którą w całości wyreżyserowała niezwykle lubiana i poważana w środowisku modowym fotografka i reżyserka Zuza Krajewska – jednocześnie taka, do której masz ochotę się uśmiechać. 

Z myślą o różnorodnych potrzebach i aktualnych priorytetach zakupowych Kazar proponuje modele bardzo sensualne, niejednokrotnie odważne, ale niezmiennie niejednosezonowe.  Kozaki, mule i botki we wzór pantery lub te na grubej platformie: trzewiki i torby z metalowym brandingiem w rozmiarze XL. Wszystkie doskonale się uzupełniają, pozwalając tworzyć ponadczasowe i wszechstronne stylizacje na każdą porę dnia. W kolekcji wykorzystane zostały materiały najwyższej jakości, co podobnie jak precyzja wykonania i dbałość o każdy detal, niezmiennie charakteryzuje markę od początku jej istnienia. Kazar bazuje na sprawdzonej, klasycznej palecie barw, w której klientki czują się najbardziej komfortowo. Dominanta uniwersalnej czerni, beżu i brązu jest oczywista, ale ten stonowany kanon przełamuje energetyczna, radosna pomarańcza, ognista czerwień i drapieżne wzory. A wszystko to z myślą o tych, którzy chcą się wyróżnić. 

– Mając nadzieję na wiele okazji, które przyjdzie nam wspólnie celebrować, w nowym sezonie stworzyliśmy wyjątkową kapsułę – Celebration. Składa się z szerokiej selekcji toreb i butów na obcasach o zróżnicowanej wysokości. Ozdobiona kryształami, piórami, lśniącymi złotymi lub srebrnymi skórami może pełnić rolę biżuterii. To zaproszenie do poszukiwania pięknych, beztroskich chwil w codzienności. A tych pragniemy przeżywać z naszymi klientkami jak najwięcej – mówi Kamila Dudzic, doradczyni kreatywna kolekcji damskiej Kazar.

Również kolekcję męską cechuje niezwykła różnorodność. Niezmiennie znajdziemy w niej proste, eleganckie formy i nieco bardziej nietuzinkowe propozycje. Outdoor oraz Hiker Boots wciąż pozostają kluczowym elementem stylizacji nadchodzącego sezonu. Projektanci Kazar prezentują również industrialne Lux Bikery oraz odświeżone „Apron Toe Boots”, czyli must have w garderobie każdego mężczyzny. Wielbicieli nietuzinkowości zachwycą loafersy osadzone na grubych, masywnych spodach, które dodadzą każdej stylizacji wyrazistego, militarnego sznytu i sprawią, że nawet ta najbardziej klasyczna stanie się jeszcze bardziej wyrazista. W kolekcji znajdziemy oczywiście propozycje z najwyższej jakości skór, a zamsz w każdej odsłonie pozostaje kluczowym materiałem zbliżającej się jesieni. Wszystkie propozycje cechuje także dbałość o najmniejszy detal.

– Komfort jest królem – komfort rządzi. To właśnie myśl przewodnia towarzysząca nam podczas tworzenia projektów. Wielofunkcyjność i wygoda nieustannie stanowią wyznacznik wartości. Mężczyźni kierują swoją uwagę w kierunku długoterminowych zakupów inwestycyjnych, podejmując przemyślane i funkcjonalne decyzje. Wysokiej jakości materiały w ponadczasowych tonacjach oferowane przez markę Kazar są więc synonimem tego, czego oczekują dziś klienci ­– mówi Grzegorz Filipek, dyrektor kolekcji męskiej w marce Kazar.

Także paleta barw hołduje klasycznym rozwiązaniom. Ponadczasowe brązy to kluczowa kolorystyka męskich akcesoriów i obuwia Kazar w nadchodzącym sezonie. W męskiej kolekcji pojawiają się również czerń, beż oraz biel. Nie oznacza to jednak, że zapomniano o panach, którzy pragną wyróżnić się z tłumu. Z myślą o nich zaprezentowano modele w soczystej, krwistej czerwieni. Wielbicieli nietuzinkowości zachwycą również loafersy osadzone na grubych, masywnych spodach, które dodadzą każdej stylizacji wyrazistego, militarnego sznytu i sprawią, że nawet ta najbardziej klasyczna stanie się jeszcze bardziej wyrazista.

 

Więcej informacji na temat kolekcji Kazar na sezon jesień-zima 22/23 znajduje się na stronie www.kazar.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Nieszablonowo i ponadczasowo – tak prezentuje się kolekcja rajstop Gatty Biuro prasowe
2022-09-22 | 13:30

Nieszablonowo i ponadczasowo – tak prezentuje się kolekcja rajstop Gatty

Dbałość o szczegóły jest kluczem do sukcesu każdej udanej stylizacji. Trendy na jesień-zimę obfitują zarówno w kolory jak i oryginalne wzory, których można szukać w
Moda LIVY – odważna francuska marka bielizny premium od września dostępna w Polsce
2022-09-19 | 10:00

LIVY – odważna francuska marka bielizny premium od września dostępna w Polsce

Miękkie koronki, prześwitujące materiały oraz zmysłowe i jednocześnie odważne kroje z najlepszych francuskich fabryk rzemieślniczych – taka jest LIVY, marka bielizny premium,
Moda Nie kupuj modnych T-shirtów tie-dye! Zrób je sam – zobacz, jakie to proste
2022-09-16 | 01:00

Nie kupuj modnych T-shirtów tie-dye! Zrób je sam – zobacz, jakie to proste

Tie-dye to hit w świecie mody! T-shirty z fantazyjnymi, kolorowymi wzorami podbiły serca miłośników niebanalnego designu. Takie ciuchy mają w sobie coś lekkiego, beztroskiego. Coś,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

raca w Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Moda

Seriale

Adam Fidusiewicz: Zagrałem w dwóch amerykańskich serialach. To zupełnie inny komfort pracy niż w Polsce

Aktor cieszy się ze współpracy z zagranicznymi twórcami filmowymi, bo jak podkreśla – w ten sposób poszerza swoje horyzonty, zdobywa nowe doświadczenia i patrzy na siebie oraz na swój zawód z nieco innej perspektywy. Przekonał się już m.in. że trzeba zainwestować w swój wygląd i ciężko pracować nad sylwetką. Wtedy zwiększają się szanse na zdobycie ciekawej roli. Aktor dumny jest m.in. z roli w amerykańskim serialu kryminalnym „FBI: International”.

Konsument

Konsumenci wyznaczają kierunki działania dla biznesu. Pod ich wpływem prawie 60 proc. firm zwiększyło ambicje swoich celów środowiskowych

Temat zrównoważonego rozwoju staje się kluczowy dla konsumentów i biznesu. – Prawie 90 proc. Polaków uważa, że ich wybory i jednostkowe działania mogą mieć pozytywny wpływ na rozwiązywanie globalnych problemów społecznych i środowiskowych, 57 proc. firm zwiększyło ambicje swoich celów środowiskowych – mówi Małgorzata Jarczyk-Zuber, odpowiedzialna za ESG i innowacje w ING Banku Śląskim. Rzeczywiście duże korporacje mają coraz bardziej ambitne cele ESG, ale takie inicjatywy powinny docierać szerzej, także do średniego i małego biznesu oraz samorządów. Do tego potrzebne są wymiana doświadczeń, współpraca i uczciwe podejście – podkreślali eksperci Okrągłych Stołów Klimatycznych zorganizowanych podczas Festiwalu Przyszłości Bomba Megabitowa. Co istotne, nie tylko wymogi konsumentów, ale też globalny kryzys może się stać wyzwalaczem pozytywnej zmiany w zakresie odpowiedzialnego biznesu.