Kolekcja marki Kazar jesień-zima 2022/23
W nowym sezonie Kazar wprowadza dla nas kolekcję spektakularną, a jednocześnie uniwersalną i komfortową. Jest to odpowiedź na aktualne potrzeby klientów, ale także zaproszenie do zabawy modą. Premierze kolekcji towarzyszy kampania Call Me Baby wyreżyserowana przez Zuzę Krajewską, czyli dawka pozytywnej energii w niezwykle modowym wydaniu. Dbając o pryncypialne wartości i założenia marki, tym razem projektanci puszczają do nas przysłowiowe oko, zachęcając do eksperymentowania wzorami i kolorami oraz przywołując ekscentryczny klimat lat dziewięćdziesiątych. Wśród niezwykle różnorodnych modeli znajdziemy zarówno propozycje na co dzień, winszujące klasycznej elegancji i uniwersalności, jak i te w nietuzinkowym wydaniu, hołdujące modowemu szaleństwu i tak cenionej dziś indywidualności.
Czasy pandemii zrewolucjonizowały i przewartościowały system zakupowych potrzeb. To efekt długofalowy i długoterminowy. Od kilku sezonów kupujemy inaczej. Moda straciła charakter sezonowego kaprysu, natomiast kluczowym priorytetem stał się uniwersalizm, ponadczasowość i wygoda. Z drugiej jednak strony bardziej niż kiedykolwiek liczy się indywidualizm i możliwość określania siebie poprzez swój styl. Sezon jesienno-zimowy manifestuje bowiem nową misję mody, jaką jest realny wpływ na poprawę samopoczucia i poprawienie nastroju. Celowo nieco prowokacyjny design ma podkreślać konieczność zachowania dystansu do otaczającej nas rzeczywistości. W czasach niepewności i niepokoju poczucie humoru oraz optymizm są niezbędne. Właśnie tego nam potrzeba, w każdym wymiarze. Więcej zabawy, niefrasobliwości oraz luzu. Doskonale wiedzą o tym projektanci Kazar, którzy w tym sezonie postawili na dekoracyjne detale, takie jak kryształowe aplikacje, pióra, zwierzęce nadruki i tłoczenia na skórze – nawiązujące do trendów lat 90. w najnowocześniejszym wydaniu.
Mimo to klasyka, komfort i uniwersalizm, z których zasłynęła marka, nie zeszły na dalszy plan i również znalazły swoje odzwierciedlenie wśród propozycji zaprojektowanych na nadchodzący sezon. Wszystko to sprawia, że w sezonie jesień-zima 2022 Kazar proponuje niezwykle bogatą kolekcję. Odważne, awangardowe modele dla maksymalistek ceniących możliwość wyróżniania się oraz proste formy i oszczędność zdobień dla minimalistek. To kolekcja stworzona dla każdej z nas! Patrząc natomiast na towarzyszącą premierze kampanię Call Me Baby, którą w całości wyreżyserowała niezwykle lubiana i poważana w środowisku modowym fotografka i reżyserka Zuza Krajewska – jednocześnie taka, do której masz ochotę się uśmiechać.
Z myślą o różnorodnych potrzebach i aktualnych priorytetach zakupowych Kazar proponuje modele bardzo sensualne, niejednokrotnie odważne, ale niezmiennie niejednosezonowe. Kozaki, mule i botki we wzór pantery lub te na grubej platformie: trzewiki i torby z metalowym brandingiem w rozmiarze XL. Wszystkie doskonale się uzupełniają, pozwalając tworzyć ponadczasowe i wszechstronne stylizacje na każdą porę dnia. W kolekcji wykorzystane zostały materiały najwyższej jakości, co podobnie jak precyzja wykonania i dbałość o każdy detal, niezmiennie charakteryzuje markę od początku jej istnienia. Kazar bazuje na sprawdzonej, klasycznej palecie barw, w której klientki czują się najbardziej komfortowo. Dominanta uniwersalnej czerni, beżu i brązu jest oczywista, ale ten stonowany kanon przełamuje energetyczna, radosna pomarańcza, ognista czerwień i drapieżne wzory. A wszystko to z myślą o tych, którzy chcą się wyróżnić.
– Mając nadzieję na wiele okazji, które przyjdzie nam wspólnie celebrować, w nowym sezonie stworzyliśmy wyjątkową kapsułę – Celebration. Składa się z szerokiej selekcji toreb i butów na obcasach o zróżnicowanej wysokości. Ozdobiona kryształami, piórami, lśniącymi złotymi lub srebrnymi skórami może pełnić rolę biżuterii. To zaproszenie do poszukiwania pięknych, beztroskich chwil w codzienności. A tych pragniemy przeżywać z naszymi klientkami jak najwięcej – mówi Kamila Dudzic, doradczyni kreatywna kolekcji damskiej Kazar.
Również kolekcję męską cechuje niezwykła różnorodność. Niezmiennie znajdziemy w niej proste, eleganckie formy i nieco bardziej nietuzinkowe propozycje. Outdoor oraz Hiker Boots wciąż pozostają kluczowym elementem stylizacji nadchodzącego sezonu. Projektanci Kazar prezentują również industrialne Lux Bikery oraz odświeżone „Apron Toe Boots”, czyli must have w garderobie każdego mężczyzny. Wielbicieli nietuzinkowości zachwycą loafersy osadzone na grubych, masywnych spodach, które dodadzą każdej stylizacji wyrazistego, militarnego sznytu i sprawią, że nawet ta najbardziej klasyczna stanie się jeszcze bardziej wyrazista. W kolekcji znajdziemy oczywiście propozycje z najwyższej jakości skór, a zamsz w każdej odsłonie pozostaje kluczowym materiałem zbliżającej się jesieni. Wszystkie propozycje cechuje także dbałość o najmniejszy detal.
– Komfort jest królem – komfort rządzi. To właśnie myśl przewodnia towarzysząca nam podczas tworzenia projektów. Wielofunkcyjność i wygoda nieustannie stanowią wyznacznik wartości. Mężczyźni kierują swoją uwagę w kierunku długoterminowych zakupów inwestycyjnych, podejmując przemyślane i funkcjonalne decyzje. Wysokiej jakości materiały w ponadczasowych tonacjach oferowane przez markę Kazar są więc synonimem tego, czego oczekują dziś klienci – mówi Grzegorz Filipek, dyrektor kolekcji męskiej w marce Kazar.
Także paleta barw hołduje klasycznym rozwiązaniom. Ponadczasowe brązy to kluczowa kolorystyka męskich akcesoriów i obuwia Kazar w nadchodzącym sezonie. W męskiej kolekcji pojawiają się również czerń, beż oraz biel. Nie oznacza to jednak, że zapomniano o panach, którzy pragną wyróżnić się z tłumu. Z myślą o nich zaprezentowano modele w soczystej, krwistej czerwieni. Wielbicieli nietuzinkowości zachwycą również loafersy osadzone na grubych, masywnych spodach, które dodadzą każdej stylizacji wyrazistego, militarnego sznytu i sprawią, że nawet ta najbardziej klasyczna stanie się jeszcze bardziej wyrazista.
Więcej informacji na temat kolekcji Kazar na sezon jesień-zima 22/23 znajduje się na stronie www.kazar.com.
Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN
LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER
Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.