Kolekcja trendów Fielmann jesień-zima 22/23

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept
Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl
LIGHT METAL oraz COLOUR UPDATE – to tematy kolekcji trendów Fielmann na sezon Jesień-Zima 2022/2023. Jesień rozpoczynamy od modnych, dużych, ale lekkich metalowych oprawek, a następnie zimą dodajemy jeszcze eleganckie akcenty kolorystyczne z acetatu.
Trend: LIGHT METAL
Słońce nie grzeje już tak mocno, z drzew opadają pierwsze liście. Przełączamy się na tryb jesienny, żegnamy z letnią garderobą i znowu zakładamy na siebie więcej ubrań. Czas odświeżyć swój jesienny styl dzięki naszym nowym, modnym oprawkom: ciekawy, czysty metalowy styl jest na topie – duże kształty, ale wszystko jednocześnie lekkie i delikatne. Kształty retro, takie jak Panto, Aviator oraz Cateye ponownie znajdują się wysoko na liście naszych trendów, ale równie dobrze okulary mogą być oversize'owe i kanciaste. Szkła naszych okularów przeciwsłonecznych LIGHT METAL są dostępne także w kolorze ciemnoróżowym – dzięki temu jesienna pogoda traci swoją ponurość.
Trend: COLOUR UPDATE
Zimą dochodzi do tego jeszcze kolor: nasycone barwy brązu i szlachetnej zieleni oraz ciemny, głęboki niebieski naszej kolekcji trendów Jesień/Zima 2022/2023 nadadzą szczególnego charakteru każdej stylizacji. Acetat wspaniale sprawdza się w czwartej porze roku, w wersji pogrubionej lub cienkiej – tak, jak lubisz.
W naszych okularach korekcyjnych stawiamy na klasyczne kształty w stylu retro lat 70. i 80.: obojętnie czy są one kwadratowe, okrągłe, czy oversize – zima może nadejść. Dla wszystkich, którzy wolą bardziej elegancki styl, dostępne są oprawki z acetatu z szykownymi detalami z metalu.
A na te dni, kiedy świeci zimowe słońce, polecamy odświeżone okulary przeciwsłoneczne.
Co powiesz na jasny odcień hawana i kolorowe szkła? Czy to w kolorze zielonym, brązowym, czy też w zgodnym z trendami pomarańczowym lub niebieskim – nasze modne okulary przeciwsłoneczne dają zupełnie nowe spojrzenie na zimowy świat!

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.