Komunikaty PR

Kolekcja trendów Fielmann jesień-zima 22/23

2022-10-10  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept

Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl

LIGHT METAL oraz COLOUR UPDATE – to tematy kolekcji trendów Fielmann na sezon Jesień-Zima 2022/2023. Jesień rozpoczynamy od modnych, dużych, ale lekkich metalowych oprawek, a następnie zimą dodajemy jeszcze eleganckie akcenty kolorystyczne z acetatu.  

 

Trend: LIGHT METAL

Słońce nie grzeje już tak mocno, z drzew opadają pierwsze liście. Przełączamy się na tryb jesienny, żegnamy z letnią garderobą i znowu zakładamy na siebie więcej ubrań. Czas odświeżyć swój jesienny styl dzięki naszym nowym, modnym oprawkom: ciekawy, czysty metalowy styl jest na topie – duże kształty, ale wszystko jednocześnie lekkie i delikatne. Kształty retro, takie jak Panto, Aviator oraz Cateye ponownie znajdują się wysoko na liście naszych trendów, ale równie dobrze okulary mogą być oversize'owe i kanciaste. Szkła naszych okularów przeciwsłonecznych LIGHT METAL są dostępne także w kolorze ciemnoróżowym – dzięki temu jesienna pogoda traci swoją ponurość.

 

Trend: COLOUR UPDATE

Zimą dochodzi do tego jeszcze kolor: nasycone barwy brązu i szlachetnej zieleni oraz ciemny, głęboki niebieski naszej kolekcji trendów Jesień/Zima 2022/2023 nadadzą szczególnego charakteru każdej stylizacji. Acetat wspaniale sprawdza się w czwartej porze roku, w wersji pogrubionej lub cienkiej – tak, jak lubisz. 

W naszych okularach korekcyjnych stawiamy na klasyczne kształty w stylu retro lat 70. i 80.: obojętnie czy są one kwadratowe, okrągłe, czy oversize – zima może nadejść. Dla wszystkich, którzy wolą bardziej elegancki styl, dostępne są oprawki z acetatu z szykownymi detalami z metalu.

A na te dni, kiedy świeci zimowe słońce, polecamy odświeżone okulary przeciwsłoneczne.

Co powiesz na jasny odcień hawana i kolorowe szkła? Czy to w kolorze zielonym, brązowym, czy też w zgodnym z trendami pomarańczowym lub niebieskim – nasze modne okulary przeciwsłoneczne dają zupełnie nowe spojrzenie na zimowy świat! 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rebell Concept
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.