Kolekcja Wiosna 2023
W marcu do sklepów Primark trafi nowa kolekcja Wiosna 2023 adresowana do wszystkich, którzy stawiają na najnowsze trendy i pragną się wyróżnić.
W kolekcji znalazły się między innymi ubrania w najmodniejszych tego sezonu jaskrawych kolorach oraz kwiatowych printach. Miłośniczki mody streetwearowej ucieszą spódnice i koszule w kolorze khaki wpisujące się w trend utylity – odzieży funkcjonalnej inspirowanej ubraniami roboczymi i wojskowymi.
Wiosną królować będą także spódnice maxi. W kolekcji Primark jest kilka mocnych propozycji - eleganckie spódnice z satyny, długa spódnica z czarnego dżinsu lub cudowna tiulowa sukienka w barwach zachodzącego słońca. Ta ostatnia, może być podstawą stylizacji lub stanowić jeden z jej elementów, jeśli zdecydujemy się na ubiór warstwowy.
Jako dopełnienie look’u Primark proponuje akcesoria inspirowane latami 90-tymi, takie jak stylowe baletki, różowe sandały na platformie czy wyraziste okulary przeciwsłoneczne.
Najnowsza kolekcja Primark Wiosna 2023 będzie dostępna w sklepach w marcu i kwietniu w cenach od 13 zł.
Materiały do ściągnięcia:
Zdjęcia hi-res wszystkich produktów (wraz z cenami) wchodzących w skład kolekcji Wiosna 2023 znajdują się tutaj: https://we.tl/t-1dkQh8bg87
Zdjęcia hi-res z lookbooku kolekcji: https://we.tl/t-66s43qZD4x
Filmik promocyjny: https://we.tl/t-LjUChTEn2N
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.