Komunikaty PR

Kolekcja Wiosna 2023

2023-02-24  |  10:00
Biuro prasowe

W marcu do sklepów Primark trafi nowa kolekcja Wiosna 2023 adresowana do wszystkich, którzy stawiają na najnowsze trendy i pragną się wyróżnić.

W kolekcji znalazły się między innymi ubrania w najmodniejszych tego sezonu jaskrawych kolorach oraz kwiatowych printach. Miłośniczki mody streetwearowej ucieszą spódnice i koszule w kolorze khaki wpisujące się w trend utylity – odzieży funkcjonalnej inspirowanej ubraniami roboczymi i wojskowymi. 

Wiosną królować będą także spódnice maxi. W kolekcji Primark jest kilka mocnych propozycji - eleganckie spódnice z satyny, długa spódnica z czarnego dżinsu lub cudowna tiulowa sukienka w barwach zachodzącego słońca. Ta ostatnia, może być podstawą stylizacji lub stanowić jeden z jej elementów, jeśli zdecydujemy się na ubiór warstwowy. 

Jako dopełnienie look’u Primark proponuje akcesoria inspirowane latami 90-tymi, takie jak stylowe baletki, różowe sandały na platformie czy wyraziste okulary przeciwsłoneczne.

Najnowsza kolekcja Primark Wiosna 2023 będzie dostępna w sklepach w marcu i kwietniu w cenach od 13 zł. 

Materiały do ściągnięcia:
Zdjęcia hi-res wszystkich produktów (wraz z cenami) wchodzących w skład kolekcji Wiosna 2023 znajdują się tutaj: https://we.tl/t-1dkQh8bg87
Zdjęcia hi-res z lookbooku kolekcji: https://we.tl/t-66s43qZD4x 
Filmik promocyjny: https://we.tl/t-LjUChTEn2N 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.