Komunikaty PR

Kolekcja z okazji setnej rocznicy Disneya w sklepach Primark

2023-01-18  |  12:34
Biuro prasowe

Magiczny świat Disneya towarzyszy nam już od 100 lat. Primark świętuje rocznicę, wprowadzając na rynek ekskluzywną gamę kolekcji, która dostępna będzie w 2023 roku.

Pierwsza część kolekcji to Mickey Mouse Originals, w skład której wchodzi odzież i bielizna nocna dla dorosłych i dzieci, inspirowana klasycznymi postaciami i wzorami z lat 20. i 30. XX wieku. Używając jaskrawych błękitów i zieleni po wyraziste pomarańcze i czerwienie, zachowano detale inspirowane stylem retro, dodając też odrobinę “dopamine dressing”, czyli modowego hormonu szczęścia. Dzięki dopasowanym dresom i koszulkom wplecenie odrobiny Disneya w twoją codzienną stylizację to nic trudnego. Skontrastuj też jaśniejsze elementy z neutralnymi akcesoriami Disneya, takimi jak crossbody, plecak lub zabawne tenisówki. Kurtki w akademickiej estetyce są dostępne w rozmiarach zarówno dla dorosłych i dzieci, pozwalając na idealne dopasowanie stylizacji. Pełna kolekcja jest już dostępna w wybranych sklepach. Ceny zaczynają się od 15 złotych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Zapraszamy na otwarcie nowego salonu Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie! Biuro prasowe
2024-08-23 | 01:00

Zapraszamy na otwarcie nowego salonu Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie!

Z przyjemnością zapraszamy na otwarcie nowego salonu Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie, które odbędzie się w sobotę 24 sierpnia w Galerii Gemini. To doskonała okazja
Moda Platforma Vinted wprowadza nowe funkcjonalności
2024-08-22 | 14:00

Platforma Vinted wprowadza nowe funkcjonalności

Zarobienie dodatkowych pieniędzy na rzeczach, których już nie potrzebujemy, jest jednym z głównych powodów, dla których tak wielu ludzi korzysta z Vinted. Platforma
Moda Marka By Dziubeka otworzyła swój punkt w Manufakturze w Łodzi
2024-08-22 | 10:00

Marka By Dziubeka otworzyła swój punkt w Manufakturze w Łodzi

By Dziubeka posiada salony firmowe w galeriach handlowych na terenie całej Polski oraz sieć punktów franczyzowych. Oryginalne naszyjniki, topowe bransoletki, kolczyki, wisiory i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne

Stylistka zaznacza, że w swoim programie nie działa pochopnie i na oślep, a wszystkie metamorfozy poprzedzone są szczerą rozmową z bohaterkami. Z obserwacji Mai Sablewskiej wynika, że kobiety są coraz bardziej odważne w kwestii wyglądu i ubioru, nie boją się eksperymentować, chętnie szukają inspiracji i już nie przejmują się tak bardzo krytyką innych osób.  W kolejnej formatu „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską” jego gospodyni musi więc dostosować się do zmieniających się warunków i sprostać wymaganiom uczestniczek.

Uroda

Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga

Prezenterka nie ukrywa, że czasem lubi odpocząć od telewizyjnego looku i jeśli tylko może, to rezygnuje z perfekcyjnego makijażu, jaki jest koniecznością w pracy przed kamerami. W swoich mediach społecznościowych również nie unika zdjęć, na których pokazuje, jak wygląda bez filtrów i make-upu. Paulina Sykut-Jeżyna podkreśla, że bardziej niż na kosmetyki kolorowe stawia na pielęgnacyjne. Szczególnie dba o odpowiednie nawilżenie skóry, by zawsze była gładka i promienna.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.