Kolekcja z okazji setnej rocznicy Disneya w sklepach Primark
Magiczny świat Disneya towarzyszy nam już od 100 lat. Primark świętuje rocznicę, wprowadzając na rynek ekskluzywną gamę kolekcji, która dostępna będzie w 2023 roku.
Pierwsza część kolekcji to Mickey Mouse Originals, w skład której wchodzi odzież i bielizna nocna dla dorosłych i dzieci, inspirowana klasycznymi postaciami i wzorami z lat 20. i 30. XX wieku. Używając jaskrawych błękitów i zieleni po wyraziste pomarańcze i czerwienie, zachowano detale inspirowane stylem retro, dodając też odrobinę “dopamine dressing”, czyli modowego hormonu szczęścia. Dzięki dopasowanym dresom i koszulkom wplecenie odrobiny Disneya w twoją codzienną stylizację to nic trudnego. Skontrastuj też jaśniejsze elementy z neutralnymi akcesoriami Disneya, takimi jak crossbody, plecak lub zabawne tenisówki. Kurtki w akademickiej estetyce są dostępne w rozmiarach zarówno dla dorosłych i dzieci, pozwalając na idealne dopasowanie stylizacji. Pełna kolekcja jest już dostępna w wybranych sklepach. Ceny zaczynają się od 15 złotych.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.