Kolekcja z okazji setnej rocznicy Disneya w sklepach Primark
Magiczny świat Disneya towarzyszy nam już od 100 lat. Primark świętuje rocznicę, wprowadzając na rynek ekskluzywną gamę kolekcji, która dostępna będzie w 2023 roku.
Pierwsza część kolekcji to Mickey Mouse Originals, w skład której wchodzi odzież i bielizna nocna dla dorosłych i dzieci, inspirowana klasycznymi postaciami i wzorami z lat 20. i 30. XX wieku. Używając jaskrawych błękitów i zieleni po wyraziste pomarańcze i czerwienie, zachowano detale inspirowane stylem retro, dodając też odrobinę “dopamine dressing”, czyli modowego hormonu szczęścia. Dzięki dopasowanym dresom i koszulkom wplecenie odrobiny Disneya w twoją codzienną stylizację to nic trudnego. Skontrastuj też jaśniejsze elementy z neutralnymi akcesoriami Disneya, takimi jak crossbody, plecak lub zabawne tenisówki. Kurtki w akademickiej estetyce są dostępne w rozmiarach zarówno dla dorosłych i dzieci, pozwalając na idealne dopasowanie stylizacji. Pełna kolekcja jest już dostępna w wybranych sklepach. Ceny zaczynają się od 15 złotych.
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.