Kolorowa nowość od marki Kubota
Czytanie książki pod kocem, oglądanie ulubionego serialu czy gotowanie sezonowych potraw? Bez względu na to, jakie są Twoje jesienne plany, uzupełnij je o klapki Rzep Multicolor, najnowszą propozycję od polskiej marki Kubota.
Ta minikolekcja klapków zapinanych na rzep to uzupełnienie oferty brandu, który tym razem zachęca, by jesienią wybrać klapki umilające coraz dłuższe jesienne wieczory i czas spędzony w domu.
Dla jesieniar (i nie tylko)
Klapki Rzep Multicolor są propozycją, która powinna przypaść do gustu zarówno fanom klasyki, jak i miłośnikom bardziej niestandardowych rozwiązań modowych. Nowy model jest bowiem połączeniem standardowego, najbardziej klasycznego klapka Rzep ze świeżym, kolorowym printem – tym razem w jesiennej odsłonie.
– Po raz kolejny w Kubocie stworzyliśmy produkty, które nawiązują do znanych i lubianych motywów – tak jest również w przypadku klapków Rzep Multicolor. Nie zmienia się natomiast jedno: każda kolekcja marki powstaje z myślą o dostarczaniu komfortu i jeszcze przyjemniejszego odpoczynku – mówi Iwona Dąbrowska, Collection Director Kubota S.A.
Nowe modele są dostępne w dwóch wzorach: klasycznej panterki oraz moro i dwóch wariantach kolorystycznych: białym i różowym oraz zielonym i czarnym. To jednak nie jedyna nowość od marki Kubota - do sprzedaży trafił również model klapków Rzep 2.0 Tech w kolorze czarnym, który jest połączeniem klasyki oraz designerskiej formy.
Kubota rozszerza asortyment produktowy
W 2024 roku marka, poza licznymi nowościami w kategorii klapków, stworzyła również akcesoria: bidony, kapelusze, torby, nerki okrycia wierzchnie.
Przedstawiciele Kuboty, która w tym roku obchodziła 30-lecie swojego istnienia zapowiadają jednak, że to nie koniec nowości, które szykują dla swoich klientów.
Powrót do biura w wielkim stylu z SHEIN
Polacy entuzjastami mody z drugiej ręki?
Moda męska na sezon jesień/zima 2024 – najnowsze trendy, inspiracje i wskazówki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Jan Błachowicz: Podczas wyprawy do Azji czasami byliśmy głodni. Próbowaliśmy jajka z płodem rozwiniętym w środku
Uczestnicy „Azja Express” przyznają, że jeśli chodzi o kulinarną stronę wyprawy, to mają różne doznania i spostrzeżenia. Jedne smaki przypadły im do gustu, inne – w ogóle, a czasami nawet nie było kiedy się zatrzymać i zjeść coś konkretnego. Jan Błachowicz docenia, że mieszkańcy tamtych terenów dzielili się z nimi jedzeniem i częstowali ich, czym tylko mogli, bo za jednego dolara, podobnie jak w Polsce, można tam kupić jedynie drożdżówkę.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.