Komunikaty PR

Kolorowa nowość od marki Kubota

2024-09-30  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.89 MB )

Czytanie książki pod kocem, oglądanie ulubionego serialu czy gotowanie sezonowych potraw? Bez względu na to, jakie są Twoje jesienne plany, uzupełnij je o klapki Rzep Multicolor, najnowszą propozycję od polskiej marki Kubota.

Ta minikolekcja klapków zapinanych na rzep to uzupełnienie oferty brandu,  który tym razem zachęca, by jesienią wybrać klapki umilające coraz dłuższe jesienne wieczory i czas spędzony w domu. 

Dla jesieniar (i nie tylko)

Klapki Rzep Multicolor są propozycją, która powinna przypaść do gustu zarówno fanom klasyki, jak i miłośnikom bardziej niestandardowych rozwiązań modowych. Nowy model jest bowiem połączeniem standardowego, najbardziej klasycznego klapka Rzep ze świeżym, kolorowym printem – tym razem w jesiennej odsłonie.

Po raz kolejny w Kubocie stworzyliśmy produkty, które nawiązują  do znanych i lubianych motywów – tak jest również w przypadku klapków Rzep Multicolor. Nie zmienia się natomiast jedno: każda kolekcja marki powstaje z myślą o dostarczaniu komfortu i jeszcze przyjemniejszego odpoczynku – mówi Iwona Dąbrowska, Collection Director Kubota S.A.

Nowe modele są dostępne w dwóch wzorach: klasycznej panterki oraz moro i dwóch wariantach kolorystycznych: białym i różowym oraz zielonym i czarnym. To jednak nie jedyna nowość od marki Kubota - do sprzedaży trafił również model klapków Rzep 2.0 Tech w kolorze czarnym, który jest połączeniem klasyki oraz designerskiej formy. 

 

Kubota rozszerza asortyment produktowy

W 2024 roku marka, poza licznymi nowościami w kategorii klapków, stworzyła również akcesoria: bidony, kapelusze, torby, nerki okrycia wierzchnie. 

Przedstawiciele Kuboty, która w tym roku obchodziła 30-lecie swojego istnienia zapowiadają jednak, że to nie koniec nowości, które szykują dla swoich klientów. 


 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Powrót do biura w wielkim stylu z SHEIN Biuro prasowe
2024-09-30 | 12:00

Powrót do biura w wielkim stylu z SHEIN

Wraz z nadejściem nowego sezonu pojawiają się trendy, które łączą elegancję z komfortem, pozwalając na tworzenie swobodnych, ale jednocześnie profesjonalnych stylizacji. Od
Moda Polacy entuzjastami mody z drugiej ręki?
2024-09-26 | 12:00

Polacy entuzjastami mody z drugiej ręki?

Wraz z nadejściem jesieni nadchodzi czas na porządkowanie i odświeżanie garderoby. Vinted przyjrzała się nawykom zakupowym Polek i Polaków. Badanie* konsumenckie przeprowadzone dla
Moda Moda męska na sezon jesień/zima 2024 – najnowsze trendy, inspiracje i wskazówki
2024-09-24 | 14:00

Moda męska na sezon jesień/zima 2024 – najnowsze trendy, inspiracje i wskazówki

Zbliżający się sezon jesień/zima 2024 przynosi świeże spojrzenie na modę męską, łącząc klasykę z nowoczesnością. Styl uliczny będzie łączył się z elegancją, a funkcjonalność

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.