Kolorowa nowość od marki Kubota
Czytanie książki pod kocem, oglądanie ulubionego serialu czy gotowanie sezonowych potraw? Bez względu na to, jakie są Twoje jesienne plany, uzupełnij je o klapki Rzep Multicolor, najnowszą propozycję od polskiej marki Kubota.
Ta minikolekcja klapków zapinanych na rzep to uzupełnienie oferty brandu, który tym razem zachęca, by jesienią wybrać klapki umilające coraz dłuższe jesienne wieczory i czas spędzony w domu.
Dla jesieniar (i nie tylko)
Klapki Rzep Multicolor są propozycją, która powinna przypaść do gustu zarówno fanom klasyki, jak i miłośnikom bardziej niestandardowych rozwiązań modowych. Nowy model jest bowiem połączeniem standardowego, najbardziej klasycznego klapka Rzep ze świeżym, kolorowym printem – tym razem w jesiennej odsłonie.
– Po raz kolejny w Kubocie stworzyliśmy produkty, które nawiązują do znanych i lubianych motywów – tak jest również w przypadku klapków Rzep Multicolor. Nie zmienia się natomiast jedno: każda kolekcja marki powstaje z myślą o dostarczaniu komfortu i jeszcze przyjemniejszego odpoczynku – mówi Iwona Dąbrowska, Collection Director Kubota S.A.
Nowe modele są dostępne w dwóch wzorach: klasycznej panterki oraz moro i dwóch wariantach kolorystycznych: białym i różowym oraz zielonym i czarnym. To jednak nie jedyna nowość od marki Kubota - do sprzedaży trafił również model klapków Rzep 2.0 Tech w kolorze czarnym, który jest połączeniem klasyki oraz designerskiej formy.
Kubota rozszerza asortyment produktowy
W 2024 roku marka, poza licznymi nowościami w kategorii klapków, stworzyła również akcesoria: bidony, kapelusze, torby, nerki okrycia wierzchnie.
Przedstawiciele Kuboty, która w tym roku obchodziła 30-lecie swojego istnienia zapowiadają jednak, że to nie koniec nowości, które szykują dla swoich klientów.
![Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_896805807,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
![Zima w stylu Black & White z Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_2057791647,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
![Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_1530621354,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.