Komunikaty PR

Kolorowa nowość od marki Kubota

2024-09-30  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.89 MB )

Czytanie książki pod kocem, oglądanie ulubionego serialu czy gotowanie sezonowych potraw? Bez względu na to, jakie są Twoje jesienne plany, uzupełnij je o klapki Rzep Multicolor, najnowszą propozycję od polskiej marki Kubota.

Ta minikolekcja klapków zapinanych na rzep to uzupełnienie oferty brandu,  który tym razem zachęca, by jesienią wybrać klapki umilające coraz dłuższe jesienne wieczory i czas spędzony w domu. 

Dla jesieniar (i nie tylko)

Klapki Rzep Multicolor są propozycją, która powinna przypaść do gustu zarówno fanom klasyki, jak i miłośnikom bardziej niestandardowych rozwiązań modowych. Nowy model jest bowiem połączeniem standardowego, najbardziej klasycznego klapka Rzep ze świeżym, kolorowym printem – tym razem w jesiennej odsłonie.

Po raz kolejny w Kubocie stworzyliśmy produkty, które nawiązują  do znanych i lubianych motywów – tak jest również w przypadku klapków Rzep Multicolor. Nie zmienia się natomiast jedno: każda kolekcja marki powstaje z myślą o dostarczaniu komfortu i jeszcze przyjemniejszego odpoczynku – mówi Iwona Dąbrowska, Collection Director Kubota S.A.

Nowe modele są dostępne w dwóch wzorach: klasycznej panterki oraz moro i dwóch wariantach kolorystycznych: białym i różowym oraz zielonym i czarnym. To jednak nie jedyna nowość od marki Kubota - do sprzedaży trafił również model klapków Rzep 2.0 Tech w kolorze czarnym, który jest połączeniem klasyki oraz designerskiej formy. 

 

Kubota rozszerza asortyment produktowy

W 2024 roku marka, poza licznymi nowościami w kategorii klapków, stworzyła również akcesoria: bidony, kapelusze, torby, nerki okrycia wierzchnie. 

Przedstawiciele Kuboty, która w tym roku obchodziła 30-lecie swojego istnienia zapowiadają jednak, że to nie koniec nowości, które szykują dla swoich klientów. 


 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Marta Wiśniewska: Ludzie czekali na nowy kawałek takiej kolorowej Mandaryny. Jestem mądrzejsza i silniejsza niż kiedyś

Wokalistka zaznacza, że najnowszy singiel „Lecę” to swoiste nowe otwarcie nie tylko w jej karierze muzycznej, ale i w życiu osobistym. Z większą świadomością i bagażem cennych doświadczeń nie chce już teraz popełniać takich błędów jak kiedyś. Czuje, że ma w sobie dużo pozytywnej energii i siły do działania, dlatego zamierza jak najlepiej wykorzystać ten czas. Marta Wiśniewska podkreśla, że pozytywne komentarze utwierdzają ją w tym, że to, co robi, ma sens. Hejterami natomiast nie zamierza się przejmować.

Farmacja

Trwa kontrola szczepień dzieci. Rodzice uchylający się od tego obowiązku muszą się liczyć z karami

Kontrola kart uodpornienia, czyli kontrola szczepień przeciw 13 chorobom zakaźnym, rozpoczęła się 1 kwietnia. Główny Inspektor Sanitarny chce poznać szczegółowe statystyki szczepień dzieci w Polsce, od urodzenia do 19. roku życia. Rodzice, którzy uchylają się od tego obowiązku, muszą się liczyć z postępowaniami i karami.

Media i PR

Na X zaraz po przejęciu przez Elona Muska było znacząco więcej mowy nienawiści. To sprzeczne z jego obietnicami

Liczba anglojęzycznych wpisów zawierających mowę nienawiści na X (dawniej Twitter) przez kilka miesięcy po zakupie platformy przez Elona Muska była o ok. 50 proc. wyższa niż przed transakcją – wskazują badania naukowców z Kalifornii. Znacznie wzrosła też średnia liczba polubień takich wpisów – o 70 proc. Naukowcy przyznają, że nie są w stanie określić związku przyczynowo-skutkowego, ale wskazują, że statystyki stoją w sprzeczności z deklarowanymi zmianami na platformie przez jej nowego prezesa.