KOMFORTOWY, PRAKTYCZNYI WIELOFUNKCYJNY KOMPLET ODZIEŻY OD MARKI ROYAL ROBBINS
Konstrukcja dwuwarstwowej kurtki,,3 w 1” łączy w sobie wygodne, miękkie i wytrzymałe płótno z odpinaną kurtką wewnętrzną z ultramiękkiej flaneli w kratę stworzonej z poliestru z recyklingu oraz mikro polar po wewnętrznej stronie. Można je nosić razem, gdy poranne powietrze będzie pachniało jeszcze nocnym przymrozkiem, ale także osobno, gdy w ciągu dnia słonko ogrzeje powietrze na tyle, aby rozkoszować się jego promieniami. Do tego w komplecie ocieplane, kolorystycznie dobrane spodnie. Po wywinięciu ich nogawek ukaże się stylowa flanelowa krata. Diabeł tkwi w szczegółach. Z tak zgranym zestawem o oudoorowo-miejską stylizację nie trzeba się już martwić.
BILLY GOAT II TRICLAMATE JACKET
- Ta triklimatyczna kurtka doskonale poradzi sobie z kapryśną pogodą i może towarzyszyć jej właścicielom w różnych porach roku. Konstrukcja ,,trzy w jednym” łączy w sobie wygodne, miękkie i wytrzymałe płótno z odpinaną kurtką wewnętrzną z naszej ultramiękkiej flaneli w kratę z poliestrem z recyklingu i mikropolarem po wewnętrznej stronie.
- [Kurtka zewnętrzna] Rozciągliwe płótno Billy Goat jest wykonane z odpowiedzialnie zebranej mieszanki organicznej bawełny i TENCEL ™ Modal.
- Trwała tkanina jest naturalnie miękka i oddychająca.
- [Kurtka wewnętrzna/podszewka] Zaprojektowana z myślą o zrównoważonej wydajności, lekka podszewkama pikowaną flanelową kratę po jednej stronie, wykonana z bawełny organicznej i modalu TENCEL ™ oraz poliestru z recyklingu, mikropolar po wewnętrznej stronie.
- Szczotkowane kieszenie do ogrzewania dłoni, wpuszczane kieszenie wewnętrzne.
- Odpinana wewnętrzna kurtka w kratę jest idealna sama w sobie, gdy wzrasta temperatura lub, wręcz odwrotnie, gdy przebywamy w chłodnym pomieszczeniu.
TKANINA 64% Bawełna Organiczna, 33 Modal TENCEL ™, 3% Elastan Wnętrze: 60% Bawełna Organiczna, 40% Modal TENCEL ™
BILLY GOAT II LINED PANT
- Te spodnie zapewniają tradycyjny styl, trwały komfort i zimowe ciepło. Miękkie trwałe i zrównoważone płótno bawełniane nowej generacji Billy Goat –ewolucja oryginalnego modelu z 1975 roku –jest podszyte poliestrowym mikropolarem z recyklingu i bawełną organiczną TENCEL ™ Modal z flanelową kratą dla przytulnego komfortu. Możnaje nosić na dwa sposoby bez oraz z podwiniętą nogawką, aby pokazać trochę stylowej kratki.
- Płótno Billy Goat wykonane z ekologicznejmieszanki odpowiedzialnej organicznej bawełny i TENCEL ™ Modal
- Trwała, elastyczna tkanina jest naturalnie miękka i oddychająca
- Nogawki z lekkiego polaru zwiększają ciepło i miękkość
- Miękka flanelowa krata w talii i mankietach
- Rąbek można podwinąć, aby pokazać kraciastą podszewkę flanelową
TKANINA 64%Bawełna Organiczna, 33%TENCEL Modal, 3%Elastan
LOOK BOOK KOLEKCJI JESIENNEJ MARKI ROYAL ROBBINS FE22
Zapraszamy do zapoznania się z jesienno-zimową kolekcją marki Royal Robbins oraz do specjalnie dedykowanego LookBooka pod linkiem:
https://www.dropbox.com/sh/fyn2u54el0xmkzc/AAATaKj3fWzqh_7NLo2oTI3ja?dl=0O
Royal Robbins®Założona w 1968 roku przez światowej sławy poszukiwaczy przygód Royala i Liz Robbins, marka Royal Robbins jest godnym zaufania projektantem, producentem i sprzedawcą odzieży outdoorowej. Tworzy kolekcje odzieży,która łączy funkcje techniczne dla aktywnych konsumentów ze stylem i komfortem. Marka zdobyła uznanie na całym świecie dzięki wysokiej jakości, funkcjonalnej odzieży oraz zaangażowaniu w odpowiedzialność środowiskową i społeczną. Royal Robbins starannie wybiera włókna i technologie o mniejszym oddziaływaniuna środowisko, które pomagają zmniejszyć ilość odpadów, zużycie chemikaliów, zużycie wody i emisje gazów cieplarnianych. Więcej o marce Royal Robbins na www.royalrobbins.com
Kontakt dla mediów:
Anna Wróblewska
Agencja PROJEKT 77
anna.wroblewska@projekt77.pl
tel.: 512 454 089
Patrycja Drabik
Agencja PROJEKT 77
patrycja.drabik@projekt77.pl
tel.: 503830505
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.