Komunikaty PR

Konkurs Mikołajkowy marki VAN HORN by Pierre Cardin – świąteczna magia czeka!

2024-12-09  |  15:00
Biuro prasowe

Święta to czas dzielenia się radością i wyjątkowymi momentami z najbliższymi. Konkurs marki VAN HORN to okazja, by obdarować bliską osobę, opowiadając, dlaczego zasługuje na ten wyjątkowy prezent. To nie tylko szansa na wygraną, ale także moment refleksji nad tym, co jest dla nas najważniejsze w tym magicznym czasie.

Święta coraz bliżej – czas na prezenty od VAN HORN

Marka VAN HORN by Pierre Cardin zaprasza do udziału w wyjątkowym Konkursie Mikołajkowym. Konkurs Startuje już w piątek, 6 grudnia 2024 roku.

To doskonała okazja, by zdobyć elegancki zestaw prezentowy i podzielić się świąteczną radością z bliskimi.

Zestaw pełen stylu i klasy

Nagroda w konkursie to starannie skomponowany zestaw, który przypadnie do gustu każdemu miłośnikowi elegancji i jakości. Zestaw obejmuje: elegancki zapach dla mężczyzn, stylowe skarpetki, klasyczny krawat oraz estetyczny pasek. Wszystko to zapakowane z myślą
o świątecznym nastroju i gotowe do podarowania pod choinkę.

Jak wziąć udział w konkursie?

Odwiedź profil VAN HORN na Instagramie lub Facebooku i znajdź post konkursowy. Odpowiedz w komentarzu na pytanie: „Kogo chciałbyś lub chciałabyś obdarować tym zestawem i dlaczego?”.

Pełny regulamin konkursu znajdzie się w zakładce BIO na Instagramie. Dzięki temu każdy uczestnik będzie miał pewność, że jego zgłoszenie spełnia wszystkie wymogi formalne.

Poznaj markę VAN HORN by Pierre Cardin

VAN HORN to nie tylko produkty – to styl życia, który łączy klasyczną elegancję
z nowoczesnym podejściem. Jako oficjalny partner takich marek jak Pierre Cardin
i Baldessarini, VAN HORN oferuje swoim klientom najwyższą jakość i unikalne wzornictwo. Konkurs Mikołajkowy jest częścią misji marki, by inspirować i budować społeczność opartą na wspólnych wartościach.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.