Komunikaty PR

KONKURS NEBOA X PAPROCKI & BRZOZOWSKI

2024-06-19  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Korzeń
PREMIO ANNA KORZEŃ

Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl

Marka Neboa jest tam, gdzie design i piękno idą w parze. Nie zabraknie jej także podczas premiery najnowszej kolekcji wyjątkowego duetu Paprocki & Brzozowski, która odbędzie się 2 lipca w Elektrowni Powiśle. Ty także możesz stać się uczestnikiem tego wspaniałego wydarzenia. Weź udział w konkursie i wygraj zaproszenie na niezwykły pokaz mody.

To już kolejna odsłona współpracy Neboa i utalentowanych twórców Marcina Paprockiego i Mariusza Brzozowskiego. Tym razem projektanci  zaprezentują kolekcję pełną zmysłowych wrażeń, w której design i kobiecość grają główne role. To będzie prawdziwa sensualna uczta dla miłośników piękna i mody, której Neboa towarzyszyć będzie jako partner wydarzenia.

 

Jeśli marzysz, aby z bliska podziwiać niezwykłe kreacje i poczuć niepowtarzalną atmosferę wieczoru, weź udział w konkursie i wygraj dwuosobowe zaproszenie na ten wyjątkowy pokaz mody. Zajrzyj na Instagram @neboa.pl i odpowiedz na pytanie konkursowe. Opisz, czym jest dla Ciebie moda na bycie eko. Konkurs trwa od 17 do 23 czerwca, a zwycięzca – autor lub autorka najciekawszej wypowiedzi - zostanie ogłoszony do 30 czerwca.

 

Kosmetyki NEBOA są dostępne wyłącznie w sieci Rossmann.

 

NEBOA to polska marka naturalnych kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów i ciała. Jej produkty są tworzone zgodnie z filozofią Respect the Nature, która towarzyszy marce na wszystkich obszarach istnienia: od wegańskich receptur, poprzez opakowania w duchu less waste, na realnych działaniach na rzecz oczyszczania mórz i oceanów kończąc. Kosmetyki Neboa posiadają certyfikat PETA Cruelty Free and Vegan. Jako oficjalny partner Fundacji MARE, a także fundator specjalistycznego kosza PortBin, który oczyszcza Bałtyk z plastiku, Neboa dba o przyszłość polskiego morza i nieustannie poszukuje nowych możliwości ochrony jego cennych zasobów.  W lipcu 2023 Neboa została oficjalnym partnerem Plastic Bank – organizacji, która wspiera ruch Social Recycling. Dzięki lokalnym społecznościom zaangażowanym w zbiórkę plastiku, odpady z tworzyw sztucznych nie trafiają do oceanu i przetwarzane są na surowiec nadający się do ponownego wykorzystania w produktach i opakowaniach. W ten sposób Plastic Bank nie tylko zatrzymuje proces powstawania plastiku oceanicznego, ale także pomaga zmniejszać ubóstwo. Portfolio marki obejmuje 24 kosmetyki do pielęgnacji włosów i skóry głowy, 5 produktów do stylizacji włosów  oraz 6 żeli pod prysznic.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PREMIO ANNA KORZEŃ
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Farmacja

Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.