KONKURS NEBOA X PAPROCKI & BRZOZOWSKI
PREMIO ANNA KORZEŃ
Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
Marka Neboa jest tam, gdzie design i piękno idą w parze. Nie zabraknie jej także podczas premiery najnowszej kolekcji wyjątkowego duetu Paprocki & Brzozowski, która odbędzie się 2 lipca w Elektrowni Powiśle. Ty także możesz stać się uczestnikiem tego wspaniałego wydarzenia. Weź udział w konkursie i wygraj zaproszenie na niezwykły pokaz mody.
To już kolejna odsłona współpracy Neboa i utalentowanych twórców Marcina Paprockiego i Mariusza Brzozowskiego. Tym razem projektanci zaprezentują kolekcję pełną zmysłowych wrażeń, w której design i kobiecość grają główne role. To będzie prawdziwa sensualna uczta dla miłośników piękna i mody, której Neboa towarzyszyć będzie jako partner wydarzenia.
Jeśli marzysz, aby z bliska podziwiać niezwykłe kreacje i poczuć niepowtarzalną atmosferę wieczoru, weź udział w konkursie i wygraj dwuosobowe zaproszenie na ten wyjątkowy pokaz mody. Zajrzyj na Instagram @neboa.pl i odpowiedz na pytanie konkursowe. Opisz, czym jest dla Ciebie moda na bycie eko. Konkurs trwa od 17 do 23 czerwca, a zwycięzca – autor lub autorka najciekawszej wypowiedzi - zostanie ogłoszony do 30 czerwca.
Kosmetyki NEBOA są dostępne wyłącznie w sieci Rossmann.
NEBOA to polska marka naturalnych kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów i ciała. Jej produkty są tworzone zgodnie z filozofią Respect the Nature, która towarzyszy marce na wszystkich obszarach istnienia: od wegańskich receptur, poprzez opakowania w duchu less waste, na realnych działaniach na rzecz oczyszczania mórz i oceanów kończąc. Kosmetyki Neboa posiadają certyfikat PETA Cruelty Free and Vegan. Jako oficjalny partner Fundacji MARE, a także fundator specjalistycznego kosza PortBin, który oczyszcza Bałtyk z plastiku, Neboa dba o przyszłość polskiego morza i nieustannie poszukuje nowych możliwości ochrony jego cennych zasobów. W lipcu 2023 Neboa została oficjalnym partnerem Plastic Bank – organizacji, która wspiera ruch Social Recycling. Dzięki lokalnym społecznościom zaangażowanym w zbiórkę plastiku, odpady z tworzyw sztucznych nie trafiają do oceanu i przetwarzane są na surowiec nadający się do ponownego wykorzystania w produktach i opakowaniach. W ten sposób Plastic Bank nie tylko zatrzymuje proces powstawania plastiku oceanicznego, ale także pomaga zmniejszać ubóstwo. Portfolio marki obejmuje 24 kosmetyki do pielęgnacji włosów i skóry głowy, 5 produktów do stylizacji włosów oraz 6 żeli pod prysznic.
![Wakacyjny pop-up Converse wraca Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_569625594,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Wakacyjny pop-up Converse wraca
![Ponadczasowa klasyka i reinterpretacja trendów – wiosna/lato 2024 w modzie męsk](/files/_uploaded/glownekonf_325262276,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Ponadczasowa klasyka i reinterpretacja trendów – wiosna/lato 2024 w modzie męsk
![Kazar Care x woshwosh](/files/_uploaded/glownekonf_540519856,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Kazar Care x woshwosh
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/pakosinska-kobiety-foto-2,w_274,_small.jpg)
Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama
Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.
Handel
Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki
![](/files/1922771799/inquiry-konsumenci-foto,w_133,_small.jpg)
Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.
Media
Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach
![](/files/1922771799/poplawska-dracz-tantiemy-foto,w_133,_small.jpg)
W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.