Krawat – męski element w kobiecym wydaniu
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek@agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
Wiele kobiet w męskich ubraniach czuje się wygodnie ponieważ luźniejsze ubrania i proste fasony gwarantują swobodę ruchów, gdzie w kobiecych strojach czasem tego luzu brak. Ostatnimi czasy nie ma nic bardziej kobiecego niż koszula i krawat z męskiej szafy.
Od kilku lat męska koszula i krawat to jeden z najczęściej wybieranych męskich dodatków w kobiecych stylizacjach. Doskonale ten look sprawdzi się na biznesowych spotkaniach lub w bardziej casualowej stylizacji na nieformalnych wyjściach. To zestawienie najczęściej łączone jest ze spódnicą ołówkową lub marynarką i cygaretkami. Taki zestaw dodaje charakteru, oryginalności, stylu, luzu oraz pewności siebie. Coraz więcej kobiet uważa to połączenie za nowoczesny dress code. Dziś wolność wyrażania siebie poprzez ubiór jest czymś normalnym i nikogo nie dziwi, że granice płci powoli się zacierają.
„ – W obecnych czasach zauważyłem taki trend, że coraz więcej kobiet przekonuje się do krawatów. Ostatnimi czasy bardzo modny stał się oversizing, gdzie kobiety pożyczają koszule, marynarki od swoich mężczyzn. Dodatkowo dobierają do tego krawat żeby podkreślić męski biznesowy kierunek. Coraz częściej kobiety na wyższych stanowiskach dbają o biznesowy wygląd. Zakładają eleganckie garnitury, luźne koszule i do nich dopasowują krawaty. To wzbudza zaufanie i podkreśla profesjonalizm i stanowisko.” – Mówi Mariusz Makowski szef Marki MakTie.
Trendy i moda ciągle się rozwija i ulega zmianie. A wbrew pozorom wykorzystanie męskich dodatków może stworzyć kobiecą i z charakterem stylizację. Dzięki temu również kobiety czują się na równi z mężczyznami, a co za tym idzie czują się tak samo ważne i doceniane na swoich stanowiskach pracy.
W sieci można znaleźć wiele krawatów dla kobiet, które można idealnie dopasować do ubioru. Duży asortyment posiada marka MakTie produkująca krawaty idealnie przylegające do koszuli. W swojej ofercie posiadają również duży wybór krawatów przeznaczonych dla kobiet. Wszystkie krawaty MakTie można przypiąć do guzików każdej koszuli co zwiększa komfort i bezpieczeństwo. Dzięki temu krawat nie przesuwa się z boku na bok i nie wypada spod marynarki. Wszelkie informacje można znaleźć na stronie www.maktie.co.uk

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.