Kultowa marka Privé Revaux ogłasza europejską ekspansję
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Privé Revaux, przystępna cenowo i uwielbiana przez światowej sławy gwiazdy marka, zamierza zawojować rynkiem w Polsce we współpracy z wyłącznym partnerem w naszym kraju – Vision Express, polskim liderem sprzedaży okularów. Marka, której ambasadorami są m.in.: Jamie Foxx, Ashley Benson czy Hailee Steinfeld, jest już dostępna w szerokiej dystrybucji w sieci sklepów stacjonarnych i sklepie internetowym eu.priverevaux.com. Okulary Privé Revaux pojawiły się dziś oficjalnie nie tylko w Polsce, ale także w innych europejskich krajach: w Vision Express w Wielkiej Brytanii, Apollo-Optik w Niemczech, Atasun Optik w Turcji, GrandOptical i Pearle w Belgii, Eyewish i Pearle w Holandii.
“Niezmiernie się cieszę, że możemy zaoferować markę okularów Privé Revaux klientom w Europie” – powiedział David Schottenstein, założyciel i dyrektor generalny Privé Revaux. „Naszym celem jest dostarczanie najlepszej jakości produktów i usług w przystępnej cenie i na całym świecie, a Vision Express i cała grupa GrandVision są idealnym partnerem do osiągnięcia tego celu.”
Jamie Foxx, partner w Privé Revaux, dodaje: „Współpraca z Vision Express w zakresie wprowadzenia naszej wystrzałowej i – co równie ważne – niedrogiej marki na całym świecie jest ogromnym osiągnięciem. Nie mógłbym być bardziej podekscytowany przyszłością i dalszym rozwojem Privé Revaux”.
Marka Privé Revaux to szeroki asortyment ręcznie tworzonych, modnych, ale też klasycznych okularów przeciwsłonecznych oraz okularów chroniących przed niebieskim światłem z możliwością dodania korekcji, w cenie już od 169 zł za parę. Ponadto, klienci Privé Revaux mogą spodziewać się limitowanych kolekcji zaprojektowanych przez gwiazdy współpracujące z marką, m.in. aktorki Madelaine Petsch, znanej z serialu Riverdale, aktorki i piosenkarki Dove Cameron oraz supermodelki Adriany Limy. Każdy model Privé Revaux jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, w tym m.in. z acetatu, dzięki któremu okulary są jednocześnie lekkie i odporne na uszkodzenia. Posiadają one również soczewki chroniące przed promieniowaniem UVA/UVB, oraz powłokę blokującą niebieskie światło, aby odciążyć zmęczone oczy przed działaniem komputerów czy smartfonów.
Hailee Steinfeld: „Dzięki niezwykle szerokiemu portfolio niedrogich okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych marka Privé Revaux jest dostępna cenowo dla wszystkich, niezależnie od tego jaki styl preferują. Teraz, współpracując z Vision Express, nasze kultowe okulary dostępne są dla naszych przyjaciół i fanów także w Polsce”. Ashley Benson dodaje: „Okulary przeciwsłoneczne są moim ulubionym dodatkiem i uważam, że każdy z nas potrzebuje co najmniej kilku par. Cieszę się, że możemy teraz zaoferować niesamowitą wartość klientom Privé Revaux na całym świecie, nie rezygnując z jakości. Nie mogę się doczekać reakcji wszystkich na nasze projekty!”
Marka Privé Revaux została stworzona przez elitarny zespół, w efekcie wspólnej pasji do stylu i jakości przedsiębiorcy Davida Schottensteina, sławnych wizjonerów Jamiego Foxx’a, Hailee Steinfeld i Ashley Benson, a także dyrektorów kreatywnych Roba Zangardi i Mariel Haenn. W ciągu dwóch krótkich lat marka stała się liderem w branży okularów, dzięki wysokiej jakości i przystępnych cenowo produktom. Nieustannie nie tracąc pozycji lidera w designie i innowacjach, Privé Revaux wnosi na rynek niespotykaną wartość, w zgodzie z ideą, że okulary projektantów nie powinny być luksusem zarezerwowanym dla wybranych.
eu.priverevaux.com | #ReframeYourself #PrivePeople | visionexpress.pl
![Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_896805807,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
![Zima w stylu Black & White z Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_2057791647,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
![Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_1530621354,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.