Komunikaty PR

Kultowa marka Privé Revaux ogłasza europejską ekspansję

2020-06-02  |  10:24
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Privé Revaux, przystępna cenowo i uwielbiana przez światowej sławy gwiazdy marka, zamierza zawojować rynkiem w Polsce we współpracy z wyłącznym partnerem w naszym kraju – Vision Express, polskim liderem sprzedaży okularów. Marka, której ambasadorami są m.in.: Jamie Foxx, Ashley Benson czy Hailee Steinfeld, jest już dostępna w szerokiej dystrybucji w sieci sklepów stacjonarnych i sklepie internetowym eu.priverevaux.com. Okulary Privé Revaux pojawiły się dziś oficjalnie nie tylko w Polsce, ale także w innych europejskich krajach: w Vision Express w Wielkiej Brytanii, Apollo-Optik w Niemczech, Atasun Optik w Turcji, GrandOptical i Pearle w Belgii, Eyewish i Pearle w Holandii. 

“Niezmiernie się cieszę, że możemy zaoferować markę okularów Privé Revaux klientom w Europie” – powiedział David Schottenstein, założyciel i dyrektor generalny Privé Revaux. „Naszym celem jest dostarczanie najlepszej jakości produktów i usług w przystępnej cenie i na całym świecie,  a Vision Express i cała grupa GrandVision są idealnym partnerem do osiągnięcia tego celu.”

Jamie Foxx, partner w Privé Revaux, dodaje: „Współpraca z Vision Express w zakresie wprowadzenia naszej wystrzałowej i – co równie ważne – niedrogiej marki na całym świecie jest ogromnym osiągnięciem. Nie mógłbym być bardziej podekscytowany przyszłością i dalszym rozwojem Privé Revaux”.

Marka Privé Revaux to szeroki asortyment ręcznie tworzonych, modnych, ale też klasycznych okularów przeciwsłonecznych oraz okularów chroniących przed niebieskim światłem z możliwością dodania korekcji, w cenie już od 169 zł za parę. Ponadto, klienci Privé Revaux mogą spodziewać się limitowanych kolekcji zaprojektowanych przez gwiazdy współpracujące z marką, m.in. aktorki Madelaine Petsch, znanej z serialu Riverdale, aktorki i piosenkarki Dove Cameron oraz supermodelki Adriany Limy. Każdy model Privé Revaux jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, w tym m.in. z acetatu, dzięki któremu okulary są jednocześnie lekkie i odporne na uszkodzenia. Posiadają one również soczewki chroniące przed promieniowaniem UVA/UVB, oraz powłokę blokującą niebieskie światło, aby odciążyć zmęczone oczy przed działaniem komputerów czy smartfonów.

  Hailee Steinfeld: „Dzięki niezwykle szerokiemu portfolio niedrogich okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych marka Privé Revaux jest dostępna cenowo dla wszystkich, niezależnie od tego jaki styl preferują. Teraz, współpracując z Vision Express, nasze kultowe okulary dostępne są dla naszych przyjaciół i fanów także w Polsce”. Ashley Benson dodaje: „Okulary przeciwsłoneczne są moim ulubionym dodatkiem i uważam, że każdy z nas potrzebuje co najmniej kilku par. Cieszę się, że możemy teraz zaoferować niesamowitą wartość klientom Privé Revaux na całym świecie, nie rezygnując z jakości. Nie mogę się doczekać reakcji wszystkich na nasze projekty!”

Marka Privé Revaux została stworzona przez elitarny zespół, w efekcie wspólnej pasji do stylu i jakości przedsiębiorcy Davida Schottensteina, sławnych wizjonerów Jamiego Foxx’a, Hailee Steinfeld i Ashley Benson, a także dyrektorów kreatywnych Roba Zangardi i Mariel Haenn. W ciągu dwóch krótkich lat marka stała się liderem w branży okularów, dzięki wysokiej jakości i przystępnych cenowo produktom.  Nieustannie nie tracąc pozycji lidera w designie i innowacjach, Privé Revaux  wnosi na rynek niespotykaną wartość, w zgodzie z ideą, że okulary projektantów nie powinny być luksusem zarezerwowanym dla wybranych.

eu.priverevaux.com | #ReframeYourself #PrivePeople | visionexpress.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.