Kultowa marka Privé Revaux ogłasza europejską ekspansję
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Privé Revaux, przystępna cenowo i uwielbiana przez światowej sławy gwiazdy marka, zamierza zawojować rynkiem w Polsce we współpracy z wyłącznym partnerem w naszym kraju – Vision Express, polskim liderem sprzedaży okularów. Marka, której ambasadorami są m.in.: Jamie Foxx, Ashley Benson czy Hailee Steinfeld, jest już dostępna w szerokiej dystrybucji w sieci sklepów stacjonarnych i sklepie internetowym eu.priverevaux.com. Okulary Privé Revaux pojawiły się dziś oficjalnie nie tylko w Polsce, ale także w innych europejskich krajach: w Vision Express w Wielkiej Brytanii, Apollo-Optik w Niemczech, Atasun Optik w Turcji, GrandOptical i Pearle w Belgii, Eyewish i Pearle w Holandii.
“Niezmiernie się cieszę, że możemy zaoferować markę okularów Privé Revaux klientom w Europie” – powiedział David Schottenstein, założyciel i dyrektor generalny Privé Revaux. „Naszym celem jest dostarczanie najlepszej jakości produktów i usług w przystępnej cenie i na całym świecie, a Vision Express i cała grupa GrandVision są idealnym partnerem do osiągnięcia tego celu.”
Jamie Foxx, partner w Privé Revaux, dodaje: „Współpraca z Vision Express w zakresie wprowadzenia naszej wystrzałowej i – co równie ważne – niedrogiej marki na całym świecie jest ogromnym osiągnięciem. Nie mógłbym być bardziej podekscytowany przyszłością i dalszym rozwojem Privé Revaux”.
Marka Privé Revaux to szeroki asortyment ręcznie tworzonych, modnych, ale też klasycznych okularów przeciwsłonecznych oraz okularów chroniących przed niebieskim światłem z możliwością dodania korekcji, w cenie już od 169 zł za parę. Ponadto, klienci Privé Revaux mogą spodziewać się limitowanych kolekcji zaprojektowanych przez gwiazdy współpracujące z marką, m.in. aktorki Madelaine Petsch, znanej z serialu Riverdale, aktorki i piosenkarki Dove Cameron oraz supermodelki Adriany Limy. Każdy model Privé Revaux jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, w tym m.in. z acetatu, dzięki któremu okulary są jednocześnie lekkie i odporne na uszkodzenia. Posiadają one również soczewki chroniące przed promieniowaniem UVA/UVB, oraz powłokę blokującą niebieskie światło, aby odciążyć zmęczone oczy przed działaniem komputerów czy smartfonów.
Hailee Steinfeld: „Dzięki niezwykle szerokiemu portfolio niedrogich okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych marka Privé Revaux jest dostępna cenowo dla wszystkich, niezależnie od tego jaki styl preferują. Teraz, współpracując z Vision Express, nasze kultowe okulary dostępne są dla naszych przyjaciół i fanów także w Polsce”. Ashley Benson dodaje: „Okulary przeciwsłoneczne są moim ulubionym dodatkiem i uważam, że każdy z nas potrzebuje co najmniej kilku par. Cieszę się, że możemy teraz zaoferować niesamowitą wartość klientom Privé Revaux na całym świecie, nie rezygnując z jakości. Nie mogę się doczekać reakcji wszystkich na nasze projekty!”
Marka Privé Revaux została stworzona przez elitarny zespół, w efekcie wspólnej pasji do stylu i jakości przedsiębiorcy Davida Schottensteina, sławnych wizjonerów Jamiego Foxx’a, Hailee Steinfeld i Ashley Benson, a także dyrektorów kreatywnych Roba Zangardi i Mariel Haenn. W ciągu dwóch krótkich lat marka stała się liderem w branży okularów, dzięki wysokiej jakości i przystępnych cenowo produktom. Nieustannie nie tracąc pozycji lidera w designie i innowacjach, Privé Revaux wnosi na rynek niespotykaną wartość, w zgodzie z ideą, że okulary projektantów nie powinny być luksusem zarezerwowanym dla wybranych.
eu.priverevaux.com | #ReframeYourself #PrivePeople | visionexpress.pl
![SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1847194362,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW
![Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.](/files/_uploaded/glownekonf_289022252,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
![Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?](/files/_uploaded/glownekonf_355597111,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Gwiazdy
![](/files/1922771799/poplawska-boks-plany-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Aleksandra Popławska: Pomysł na trenowanie boksu zrodził się u mnie z fascynacji Sashą Sidorenko. Dyscyplina ta wymaga skupienia, a właśnie tego mi na co dzień brakuje
Aktorka zaznacza, że trenuje boks, bo pozwala jej nauczyć się trzeźwo myśleć, analizować i szybko podejmować decyzje. Z uprawiania tej dyscypliny czerpie sporą przyjemność, zwłaszcza że robi to pod okiem mistrzyni – Sashy Sidorenko. Aleksandra Popławska podkreśla, że dla niej nie tyle liczy się zwycięstwo na ringu, ile taktyka gry, jaką przyjmuje się wobec przeciwnika.
Konsument
Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji
![](/files/1922771799/wojtasik-regulacje-2-foto,w_133,r_png,_small.png)
– Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.
Teatr
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy,w_133,r_png,_small.png)
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.