Komunikaty PR

Kultowa marka Privé Revaux ogłasza europejską ekspansję

2020-06-02  |  10:24
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Privé Revaux, przystępna cenowo i uwielbiana przez światowej sławy gwiazdy marka, zamierza zawojować rynkiem w Polsce we współpracy z wyłącznym partnerem w naszym kraju – Vision Express, polskim liderem sprzedaży okularów. Marka, której ambasadorami są m.in.: Jamie Foxx, Ashley Benson czy Hailee Steinfeld, jest już dostępna w szerokiej dystrybucji w sieci sklepów stacjonarnych i sklepie internetowym eu.priverevaux.com. Okulary Privé Revaux pojawiły się dziś oficjalnie nie tylko w Polsce, ale także w innych europejskich krajach: w Vision Express w Wielkiej Brytanii, Apollo-Optik w Niemczech, Atasun Optik w Turcji, GrandOptical i Pearle w Belgii, Eyewish i Pearle w Holandii. 

“Niezmiernie się cieszę, że możemy zaoferować markę okularów Privé Revaux klientom w Europie” – powiedział David Schottenstein, założyciel i dyrektor generalny Privé Revaux. „Naszym celem jest dostarczanie najlepszej jakości produktów i usług w przystępnej cenie i na całym świecie,  a Vision Express i cała grupa GrandVision są idealnym partnerem do osiągnięcia tego celu.”

Jamie Foxx, partner w Privé Revaux, dodaje: „Współpraca z Vision Express w zakresie wprowadzenia naszej wystrzałowej i – co równie ważne – niedrogiej marki na całym świecie jest ogromnym osiągnięciem. Nie mógłbym być bardziej podekscytowany przyszłością i dalszym rozwojem Privé Revaux”.

Marka Privé Revaux to szeroki asortyment ręcznie tworzonych, modnych, ale też klasycznych okularów przeciwsłonecznych oraz okularów chroniących przed niebieskim światłem z możliwością dodania korekcji, w cenie już od 169 zł za parę. Ponadto, klienci Privé Revaux mogą spodziewać się limitowanych kolekcji zaprojektowanych przez gwiazdy współpracujące z marką, m.in. aktorki Madelaine Petsch, znanej z serialu Riverdale, aktorki i piosenkarki Dove Cameron oraz supermodelki Adriany Limy. Każdy model Privé Revaux jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, w tym m.in. z acetatu, dzięki któremu okulary są jednocześnie lekkie i odporne na uszkodzenia. Posiadają one również soczewki chroniące przed promieniowaniem UVA/UVB, oraz powłokę blokującą niebieskie światło, aby odciążyć zmęczone oczy przed działaniem komputerów czy smartfonów.

  Hailee Steinfeld: „Dzięki niezwykle szerokiemu portfolio niedrogich okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych marka Privé Revaux jest dostępna cenowo dla wszystkich, niezależnie od tego jaki styl preferują. Teraz, współpracując z Vision Express, nasze kultowe okulary dostępne są dla naszych przyjaciół i fanów także w Polsce”. Ashley Benson dodaje: „Okulary przeciwsłoneczne są moim ulubionym dodatkiem i uważam, że każdy z nas potrzebuje co najmniej kilku par. Cieszę się, że możemy teraz zaoferować niesamowitą wartość klientom Privé Revaux na całym świecie, nie rezygnując z jakości. Nie mogę się doczekać reakcji wszystkich na nasze projekty!”

Marka Privé Revaux została stworzona przez elitarny zespół, w efekcie wspólnej pasji do stylu i jakości przedsiębiorcy Davida Schottensteina, sławnych wizjonerów Jamiego Foxx’a, Hailee Steinfeld i Ashley Benson, a także dyrektorów kreatywnych Roba Zangardi i Mariel Haenn. W ciągu dwóch krótkich lat marka stała się liderem w branży okularów, dzięki wysokiej jakości i przystępnych cenowo produktom.  Nieustannie nie tracąc pozycji lidera w designie i innowacjach, Privé Revaux  wnosi na rynek niespotykaną wartość, w zgodzie z ideą, że okulary projektantów nie powinny być luksusem zarezerwowanym dla wybranych.

eu.priverevaux.com | #ReframeYourself #PrivePeople | visionexpress.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Ochrona środowiska

Przebywanie w lesie pozytywnie wpływa na zdrowie. Kąpiele leśne stają się coraz popularniejsze

Zażywanie kąpieli leśnych ma pozytywne oddziaływanie na zdrowie człowieka, zarówno w aspekcie psychicznym, jak i w zakresie wzmacniania układu odpornościowego. Badania naukowe wykazały między innymi, że taka forma odpoczynku przyczynia się do zwiększenia produkcji i aktywności podstawowych komórek układu immunologicznego, spełniających ważną rolę w walce z wirusami i nowotworami. Polacy coraz lepiej zdają sobie sprawę z tego dobroczynnego wpływu, dlatego rośnie popularność kąpieli leśnych.

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić

Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.