La Femme – poznaj najnowszą kolekcję marki Oh!Zuza
Kolekcja La Femme na sezon wiosna-lato 2020 marki Oh!Zuza już na pierwszym planie intensywnie podkreśla kobiecość. Robi to w sposób mocno esencjonalny i świadomy. Dlaczego? Ubrania powstały w łódzkiej pracowni pod okiem projektantki z ASP, a wykorzystane materiały są z zaufanych polskich dziewiarni. A do tego, każde z nich dostępne w wydaniu od XS do 3XL. Marka pragnie podkreślać kobiece piękno w każdym rozmiarze. Choć to dopiero początek tej sensualnej opowieści.
Najnowsza wiosenno-letnia linia La Femme wskazuje, iż brand coraz odważniej interpretuje sensualność. Robi to z imponującą subtelnością i wdziękiem. Przedstawione ubrania eksponują najbardziej zmysłowe części kobiecego ciała. Uwydatniają biust, podkreślają ramiona, pokazują brzuch i akcentują plecy.
Maxi sukienka, bieliźniany top i lekkie szorty
W propozycjach Oh!Zuzy znaleźć można wiele sukienek – w zależności od upodobania – dostępne w każdej długości. Jedne gładkie, muskające ciało aż do kostki, inne w wersji mini, przystrojone wzorem kwiatów z ogrodu. Są również te na specjalne okazje, choć wydaje się, iż teraz stroić się można nawet w domu! W linii pojawiają się również szalenie uwielbiane przez trendsetterki bieliźniane topy, a wiele z nich idzie w parze z wysmakowaną koronką. Do nich brand proponuje szorty lub lekkie spodnie typu cullote – według uznania. Są również oryginalne koszule o wydłużonym kroju. Na uwagę zasługują delikatnie opinające sylwetkę ażurowe body. Stylowego sznytu zadaje natomiast kombinezon 7/8.
Cupro, len, wiskoza
Jednym z użytych materiałów jest wegańskie cupro. Powstaje ono z odnawialnych surowców naturalnych, co jest swoim krokiem brandu do minimalizowania szkodliwego wpływu przemysłu włókienniczego. W linii został również wykorzystany lekki modal oraz niezwykle przyjemna dla ciała wiskoza. A skoro lato to także len. Warto też wspomnieć iż, te najbardziej wysmakowane modele są z natomiast z lśniącego jedwabiu.
Kwiaty, paski i grochy
La Femme bazuje na zróżnicowanej palecie barw. Komponuje lekką biel z różanym odcieniem kwiatów lub bladą zielenią. Ubrania są dostępne w odcieniach atramentowej czerni, przydymionego różu, mlecznego ecri czy classic blue. Na uwagę zasługują marynistyczne akcenty, czyli kompozycje z mleczno-niebieskich pasków oraz materiały posypane czarnymi grochami.
Podsumowując, La Femme zachęca kobiety do poczucia się niezwykle pewnie siebie oraz do podkreślania swojej kobiecości. Marka pragnie, aby ubranie nie było celem do zakrycia siebie, a sposobem na podkreślenia wyjątkowej osobowości. Warto zauważyć jeszcze, że Oh!Zuza wszystkie zamówione ubrania wysyła w woreczkach, które powstały ze skrawków materiału z procesu produkcji.
Kolekcja dostępna pod: https://sklep.vnd.pl/ohzuza

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.