Lato w mieście? Oto czego w waszych stylizacjach nie może zabraknąć!
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Lato właśnie nadeszło! A wraz z nim nasza tęsknota za przygodą. Może i tegoroczne plany letniego relaksu i podładowania baterii w pięknych okolicznościach przyrody uległy pewnym zmianom, ale nie powinno to powstrzymać naszego wakacyjnego ducha. Zamiast myśleć o niezrealizowanych tego lata zagranicznych wyjazdach, lepiej skoncentrować się na perfekcyjnej letniej stylizacji, której nic lepiej nie dopełnia niż akcesoria, a w szczególności – niepowtarzalne okulary Privé Revaux.
Dla większości z nas lato to najprzyjemniejszy czas w roku. Niecierpliwie wyczekujemy cudownie ciepłych dni skąpanych w promieniach słonecznych, które pozwolą nam odpocząć, dobrze się bawić i nabrać sił do nowych wyzwań, jakie postawią przed nami kolejne miesiące. Pomimo, że tegoroczne lato może być inne niż planowaliśmy, sprawmy by było po prostu wyjątkowe. Pozwólmy sobie maksymalnie cieszyć się tym cudownym okresem i oćmić wszystkich swoim oryginalnym stylem i ulubioną parą okularów Privé Revaux, która podkreśli Waszą wyjątkowość!
W lato chodzi przede wszystkim o to, żeby dobrze się czuć i świetnie bawić… A czemu przy tym nie przesłać swoich pozytywnych wibracji dalej? Zaszalejmy trochę i urozmaićmy naszą codzienną garderobę uzupełniając ją akcesoriami w pełni oddającymi ducha wakacji, jak MODNE, STYLOWE i NOWE na rynku polskim okulary Privé Revaux. Tak jak mówią Rob Zangardi oraz Mariel Haenn – styliści największych sław Hollywood i zarazem dyrektorzy kreatywni Privé Revaux: Okulary są jedną z pierwszych rzeczy, które zauważamy u drugiej osoby i które pomagają nam wyrazić swój własny, oryginalny styl. Dzięki okularom łatwo można dostrzec, czy ktoś woli ponadczasowy, klasyczny wygląd, czy właśnie pozwala sobie na więcej zabawy i swobody w tworzeniu nowych stylizacji. Bo czy jest lepszy moment, aby sprawdzić co nam samym najbardziej odpowiada niż czas wakacyjnego luzu i wolności?
Kwintesencją Privé Revaux jest indywidualność i nietuzinkowość klientów marki, dlatego w jej katalogu znajdziecie modele w przeróżnych stylach, wzorach i rozmiarach, zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn! Wybieracie się na wytworny wypad w miasto z kilkoma najbliższymi przyjaciółmi? Podkręćcie swoje stylówki dodając do nich godne pozazdroszczenia, szykowne okulary Victoria by Ashley Benson, Gretta lub Escobar. A może tego lata jesteście gotowi, aby wyróżnić się z tłumu, pokazując światu, że to Wy jesteście IT GIRL/ IT BOY tego sezonu? Nikt nie przejdzie koło Was obojętnie, kiedy wyjdziecie na ulice w olśniewających oprawkach Art District czy Underdog. A może to, co Was pozytywnie napędza to aktywne spędzanie czasu? Wyraź to idąc w bardziej sportowy look z wyróżniającymi się okularami Commando bądź Olympian. I oczywiście, nie można zapomnieć o spokojniejszych, choć zawsze zjawiskowych klasykach, jak okulary Dean i Speculator, które nigdy nie będą out of style :)
Zgodnie z tym co mówią wcześniej wspomniani styliści marki: Nie kierujemy się typowymi ‘tak’ i ‘nie’ przy projektowaniu naszych okularów. Przy obecnym wachlarzu różnych stylów okularów, zaczynając od dużych much do coraz bardziej docenianych mniejszych oprawek, nie można powiedzieć że ‘coś należy’ czy ‘nie wypada’. Cokolwiek Wam pasuje i w czym dobrze się czujecie jest zawsze na TAK! Co więcej, najważniejsze żebyście mieli zabawę w dobieraniu do swojej stylizacji tego na co w danej chwili macie ochotę.
Jakkolwiek chcielibyście wyrazić siebie, Privé Revaux jest właśnie po to, aby Wam to ułatwić. Pasją marki są ludzie z osobowością, którzy uwielbiają dzielić się ze światem SWOIM JA. Sprawdźcie sami i odwiedźcie stronę internetową marki eu.priverevaux.com albo zajrzyjcie do jednego ze sklepów stacjonarnych Vision Express, wyłącznego partnera marki w naszym kraju. Dołączcie do wyjątkowej grupy #PrivePeople – wakacyjna przygoda czeka na Wasze wyjątkowe, spersonalizowane stylizacje! #ReframeYourself z Privé Revaux.
O Privé Revaux Eyewear
Firma Privé Revaux Eyewear została założona, aby zawojować rynek okularów jako dostawca wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie. Została zbudowana w oparciu o wspólną pasję do stylu i jakości przez przedsiębiorcę Davida Schottensteina wraz ze sławnymi wizjonerami Jamiem Foxxem, Hailee Steinfeld i Ashley Benson, a także dyrektorami kreatywnymi Robem Zangardi i Mariel Haenn. Z ponad 100 ręcznie wykonanymi i oprawami z polaryzacją od 169 zł każdy może być kimkolwiek. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź http://eu.priverevaux.com. #ReframeYourself #PrivePeople

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.