Komunikaty PR

Laurastar i JEMIOL łączą siły - współpraca na rzecz perfekcji w modzie

2024-10-31  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Zawadzka
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl| |katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl
796 996 240
www.goodonepr.pl/
Do pobrania Inf. pras. ( 0.3 MB )

Szwajcarska marka Laurastar, znana na całym świecie z innowacyjnych rozwiązań w pielęgnacji tkanin, nawiązała współpracę z topową polską marką modową JEMIOL. To połączenie precyzji i wysokiej jakości produktów Laurastar z kreatywnością oraz wizją jednego z najważniejszych nazwisk polskiej mody. Wspólna misja? Tworzenie wyjątkowych doświadczeń, w których dbałość o detale i doskonałość są na pierwszym miejscu. Współpraca rozpoczęła się w sierpniu 2024 r.

Idealna para – tak w skrócie opisać można współpracę Laurastar, czyli marki, która od ponad 40 lat specjalizuje się w produkcji innowacyjnych systemów do prasowania, generatorów pary i parownic, z cenionym polskim projektantem, Łukaszem Jemiołem. Dosłownie kilkanaście dni temu swoją premierę miała kolekcja marki JEMIOL na sezon jesień-zima 2024/2025, będąca ukłonem w stronę wielkomiejskiego szyku. Stylizacje, które łączą elegancję z nowoczesnością, pozostając jednocześnie ponadczasowymi, zostały uwiecznione w obiektywie fotografki Pauliny Wesołowskiej w czasie sesji w Berlinie. To właśnie tym działaniem strony symbolicznie rozpoczęły wspólne działania. Urządzenia Laurastar zagwarantowały idealny stan ubrań, a każda stylizacja prezentowała się nienagannie.

Praca nad moimi projektami to nieustanne wyzwanie, by każda kreacja była doskonała. Cechą wspólną dla mnie, jak i marek, które wybieram do współpracy, jest dążenie do perfekcji. To dlatego produkty Laurastar stały się nieodzownym elementem mojej codziennej pracy – dzięki nim mogę mieć pewność, że tkaniny, z których tworzę, zachowują swoją idealną formę. To nie tylko wygoda, ale przede wszystkim wsparcie w dążeniu do perfekcji – mówi Łukasz Jemioł.

Kolejny krok w branży mody

Laurastar ma na swoim koncie liczne kolaboracje modowe. Na kartach historii zapisała się m.in. sesja zdjęciowa z Chanel, współpraca z legendarną chińską projektantką Guo Pei, a także Kevinem Germanier. W 2023 roku Laurastar wspierała także pokaz Kevina w czasie Fashion Week w Paryżu. Na rodzimym rynku marka współpracowała m.in. z duetem projektantów MMC, a także była wieloletnim partnerem konkursu Miss Polski. Zaangażowanie Laurastar w kooperacje modowe ze znanymi projektantami i markami niewątpliwie pozwoliło rozwinąć skrzydła brandu - nie tylko pod względem zasięgu rynkowego, ale także prestiżu i rozpoznawalności.

Współpraca z kultowymi postaciami i brandami, takimi jak Chanel, Guo Pei, Kevin Germanier, a teraz z marką JEMIOL, pozwoliła nam wejść na różnorodne rynki modowe i dostosować nasze produkty do światowej klasy wzornictwa i innowacji. Patrząc w przyszłość, zamierzamy kontynuować tę trajektorię, poszukując partnerstw, które nie tylko wzmacniają naszą markę, ale także współgrają z naszym zaangażowaniem w jakość i innowacje w branży modowej. Produkty Laurastar to nie tylko narzędzie pracy, ale także wsparcie dla projektantów, którzy stawiają na wyjątkowe tkaniny i precyzję wykonania – powiedział CEO Laurastar, Michael Monney w czasie eventu zorganizowanego, aby celebrować rozpoczęcie współpracy.

Laurastar wyposażyła także butiki, showroom i pracownię JEMIOL w swoje urządzenia. Partnerstwo to kolejny krok w kierunku popularyzacji profesjonalnej pielęgnacji tkanin w branży fashion, a także dbania o tkaniny w sposób odpowiedzialny i długoterminowy. Produkty szwajcarskiej marki, dzięki innowacyjnej technologii ultradelikatnej suchej pary, umożliwiają nie tylko idealne prasowanie, ale również odświeżenie i dezynfekcję delikatnych tkanin, takich jak kaszmir czy jedwab. Jak podkreśla Łukasz Jemioł oraz przedstawiciele Laurastar - współczesna moda to nie tylko estetyka, ale także troska o środowisko i jakość na lata. Odpowiednia pielęgnacja odzieży, zwłaszcza tych wykonanych z naturalnych materiałów, jest kluczowa w kontekście świadomej mody i długowieczności ubrań.

Za koncepcję współpracy Laurastar x JEMIOL odpowiada agencja Good One PR, która koordynuje całość działań.

 

Sesja zdjęciowa kolekcji JEMIOL jesień-zima
Projekty: marka JEMIOL, stylizacja: Karla Gruszecka, zdjęcia: Paulina Wesołowska, włosy: Delfuria, make up: Marcin Cincior, modelki: Aleksandra Ked | Beata Grabowska, produkcja: Karol Kotarski i Alicja Danowska, Wideo: Karo Muskała

 

***

O Laurastar

Laurastar jest światowym liderem w produkcji nowoczesnych systemów do prasowania, generatorów pary i parownic. Szwajcarska firma jest twórcą unikalnej technologii Ultradelikatnej Suchej Pary (DMS), dzięki której można uzyskać spektakularne efekty prasowania oraz wyeliminować 99,9% bakterii, wirusów i 100% kurzu domowego. Laurastar od ponad 40 lat tworzy rozwiązania, które pozwalają ludziom na więcej. Kładzie duży nacisk na nowoczesny i minimalistyczny design produktów, za który jest doceniana przez konsumentów i nagradzana w prestiżowych konkursach przez niezależnych ekspertów. Więcej informacji na temat marki Laurastar na www.laurastar.pl.

O DLF Sp. z o.o.

Autoryzowany importer i dystrybutor Laurastar w Polsce. DLF sp. z o.o. z Gdyni istnieje na polskim rynku od początku lat dziewięćdziesiątych i specjalizuje się w sprzedaży nowoczesnych produktów z zakresu Hi-tech, robotyki i AGD. Celem DLF jest dostarczenie klientom urządzeń najwyższej jakości, które poprawiają jakość życia. Obecnie firma jest autoryzowanym importerem lub dystrybutorem m.in. marek takich jak: iRobot, Stadler Form, Crockpot, Kohersen, Breville, FoodSaver, Laurastar.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.