Komunikaty PR

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

2024-04-11  |  13:00
Biuro prasowe

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

Nieszablonowe myślenie, zaskakujące połączenia, oryginalne wzory, upcyclingowe materiały i ponadczasowe projekty – to znak rozpoznawczy LDT Collective, kolektywu który już w ten weekend otwiera swoją pracownię w OFF Piotrkowska Center. Poza twórcami, na gości czekać będzie wyprzedaż starszych modeli oraz nowe, wiosenne modele. LDT Collective można odwiedzić w niedzielę od g.11.00 do 20.00.

LDT Collective to trzy łódzkie marki Ulka Ta Od Szycia, Maciej Redo i Liczę Do Trzech. Projektanci Ula Łęgowska, Maciej Redo oraz Michał Kubasiewicz, którzy wspólnie działają od 2021 roku, wierzą, że upcycling jest przyszłością mody. Za główny cel stawiają sobie troskę o środowisko, tworząc ponadczasowe pomysły i nadając tkaninom nowe życie.  

– Od trzech lat wspólnie tworzymy modę upcyclingową, realizując zamówienia indywidualne oraz projekty teledysków, tras koncertowych czy pokazów podczas gali Miss Polski. Pomysł by działać nie tylko w Polsce, ale międzynarodowo pojawił się zupełnie spontanicznie kiedy Michał, który odwiedzał rodzinę w Nowym Jorku, wyszedł na ulice miasta w płaszczu, który po chwili ktoś od niego kupił. Taka sytuacja powtórzyła się kilkukrotnie. To pokazało nam jak bardzo nowojorczykom podobają się nasze ubrania, ich wyjątkowość i niepowtarzalność – opowiadają twórcy kolektywu, których projekty cieszą się popularnością wśród mieszkańców nowojorskiego Manhattanu i Brooklynu.

Teraz ich nowatorskie podejście do mody będzie można poznać w OFF Piotrkowska Center, do którego przekonał ich niepowtarzalny, twórczy charakter tego miejsca. Swoją nową siedzibę będą traktować jako warsztat do realizacji nowych pomysłów. To tutaj będą projektować i tworzyć kolejne nietuzinkowe modele. Nie zabraknie też sklepu, w którym goście OFFa będą mogli kupić projekty LDT Collective.

– Mamy świetną przestrzeń, znakomicie współgrającą z kreatywnością twórców mody, nic dziwnego, że projektanci doceniają potencjał OFFa i coraz liczniej są u nas obecni. Wspólnie stworzyliśmy swego rodzaju ulicę mody – podkreśla Julia Olczyk z zespołu OPG Property Professionals, zarządzającego OFF Piotrkowska Center. – Cieszy nas ogromna różnorodność oferty, która bywalcom OFFa daje szeroki wybór i możliwość zabawy modą. To, co łączy wszystkie te propozycje to oryginalność i wysoka jakość krawiectwa, odległe od tego, co proponuje fast fashion – podkreśla.

W OFFie swoje pracownie, butiki i atelier mają między innymi Patrycja Plesiak, Jarosław Ewert, Dzień dobry, Pan Tu Nie Stał, Anna Plotła, Cukier Puder, Elżbieta Pierzchalska, Angelika Józefczyk czy PtASZEK.

W najbliższą sobotę do tego grona dołączy LDT Collective. Na gości OFF Piotrkowska Center, którzy zdecydują się odwiedzić nową pracownię będą czekać Ula, Maciej i Michał, z którymi będzie można porozmawiać o modzie cyrkularnej i bliżej poznać ich nowojorską historię. Poza tym w pracowni pojawią się też starsze modele stworzone przez kolektyw w obniżonych cenach oraz zupełnie nowe, wiosenne projekty.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.

Prawo

Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.