Lily Summer – poznaj najnowszą kolekcję Vanilla night&day
Marka Vanilla night&day na sezon wiosna-lato 2020 prezentuje eklektycznie zmysłowe spojrzenie na cichy sekret nocy i zamglone niebo o poranku. Kolekcja Lily Summer to manifest kobiecości w najbardziej namiętnym wydaniu.
W najnowszej wiosenno-letniej linii, marka Vanilla night&day zachęca kobiety, aby celebrowały codzienność i były otwarte na odkrywanie swojej zmysłowości. Pomóc ma im w tym przyjęcie idei slow life, która zakłada delektowanie się życiem, funkcjonowanie we właściwym tempie, w którym poranki stają się rześkie, a noce dłuższe i spokojne. Mistyczność tytułowej, letniej lilii to natomiast wyraz zachwytu nad kobiecym pięknem, a także oznaka odrodzenia. Brand więc delikatnie podsyca chęć do wyrażania siebie wśród kobiet, nawet jeżeli miałoby to doprowadzić do ponownego zdefiniowania własnego ja. Prezentuje modę, która ma pomóc poczuć się sobą, otulając ciało niezwykle delikatnymi materiałami o zmysłowych krojach.
Peniuar, nocna koszula i piżama
W kolekcji Lily Summer są eleganckie peniuary, dzięki którym można zadać szyku podczas porannego parzenia kawy. Pojawiają się również nocne koszule o różnych długościach. Każda z nich obowiązkowo wzbogacona jest o kunsztowne koronkowe aranżacje, które wzmagają apetyt na długi, przyjemny sen. W linii prezentują się również dwuczęściowe zestawy piżamowe w dwóch odsłonach. Mogą to być lekki top i zwiewne szorty lub bluzka na długi rękaw i spodnie o prostym kroju.
Delikatna wiskoza
Podstawowym materiałem do stworzenia kolekcji stała się niezwykle miękka i delikatna wiskoza o najwyższej jakości. W modzie sypialnianej sprawdza się idealnie, jednak warto pamiętać, iż musi być ona odpowiednio pielęgnowana. Zwykle wymaga delikatnego prania, bez wirowania i prasowania parowego.
Krem i atramentowa czerń
Linia bazuje na uniwersalnym odcieniu kremu i atramentowej czerni. Pojawia się również wiosenna oliwka, głęboki róż czy purpurowy popiół. Są także roślinne wzory na białym tle. Wybrana paleta barw delikatnie podkreśla kobiecą urodę.
Vanilla night&day za sprawą kolekcji Lily Summer pragnie dodać siły każdej kobiecie. Robi to w wyjątkowy sposób, prezentując nocne stroje w lekkim, komfortowym wydaniu, acz mocno zmysłowym, zapewniając przy tym błogi sen.
Marka przedstawia obecnie pierwszą odsłonę linii SS20. Już wkrótce kolejne projekty!
Poznaj kobiecy świat mody w wyjątkowym wydaniu:
www: https://www.vnd.pl/
FB: https://www.facebook.com/VanillaNightAndDay
IG: https://www.instagram.com/vanilla_night_day/
O Vanilla night&day:
Polska marka z kategorii premium. Kreśli granice emocjonalnej więzi pomiędzy namiętnością a wyzwoleniem kobiecego piękna. Od 2006 roku tworzy unikalną nocną bieliznę delikatnie nasycając kształty sylwetki.
Kobiety Vanilli poszukują emocji i przyjemności. Romansują, kuszą, adorują, niezależnie od swojego wieku. Świadomie odkrywają swoje pragnienia, a modę wykorzystują do celebrowania własnej satysfakcji. Bawią się w odkrywanie tajemnic urzekających wieczorów i rześkich poranków.
Projekty Vanilla night&day klientki spotkają w najbardziej prestiżowych centrach handlowych świata. Bielizna marki uwielbiana jest przez Włoszki, Brytyjki, Szwedki. Jest firmą rodzinną. Wybrana jako Polska Marka magazynu Elle.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.