Limitowana kolekcja Sugarfree od jutra w Biedronce
Polska marka odzieżowa Sugarfree przygotowała limitowaną kolekcję stworzoną specjalnie dla sieci sklepów Biedronka. Już w najbliższy czwartek, 15 października do sprzedaży trafią sukienki oraz kardigany. Ambasadorką kolekcji została Wiktoria Gąsiewska.
W ofercie popularnej sieci sklepów znajdą się trzy modele wysokiej jakości dzianinowych sukienek – Rose, Olivia i Wendy – każda z nich w cenie 59,90 zł. W sprzedaży znajdą się również stylowe kardigany.
- Współpraca z siecią sklepów Biedronka daje nam możliwość dotarcia do nowych klientów – poszerzamy dostępność naszych produktów, a co za tym idzie, zwiększa się rozpoznawalność naszej marki. W okresie pandemii chcemy być bliżej naszych klientów, którzy niechętnie odwiedzają galerie handlowe, natomiast 76 proc. Polaków regularnie robi zakupy w Biedronce – komentuje Wojciech Czarnecki, prezes Sugarfree.
Okazjonalna współpraca z sieciami handlowymi na stałe wpisała się w strategię marki Sugarfree jako uzupełnienie kanału e-commerce i sieci franczyzowej. W ubiegłym roku Sugarfree stworzyło limitowaną kolekcję sylwestrowych sukienek dla LIDLa.
![Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_896805807,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
![Zima w stylu Black & White z Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_2057791647,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
![Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_1530621354,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.