Limonka i motywy natury, czyli wiosenne trendy 2021
Agencja Face it!
Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
j.gniadzik|agencjafaceit.pl| |j.gniadzik|agencjafaceit.pl
+48 510 189 848
https://agencjafaceit.pl/
Wiosna, wiosna, wiosna ach to Ty – tak śpiewał Marek Grechuta! Wszystko kwitnie i widok za oknem, pomimo trwającej pandemii, napawa nas optymistycznie do życia. Aż chce się ładnie ubrać! Ale czy wiemy, jakie są tegoroczne wiosenne trendy?
W tym sezonie najbardziej rzuca się w oczy soczysta zieleń i limonka. To te barwy dominują w najnowszej kolekcji marki Sportalm dostępnej przez stronę: www.donomoda.pl.
ECO-MODA
Tej wiosny modne są motywy roślinne i zwierzęce. Styl „eco” jest właśnie tym, co teraz polecają styliści. Dlaczego? Te motywy przybliżają nas do natury, sprawiają, że stajemy się jeszcze mocniej jej częścią – wyjaśnia Beata Drzazga, właścicielka butiku Dono Da Scheggia. W dzisiejszych czasach coraz częściej podejmujemy działania, mające na celu ochronę naszej planety i ten trend widać także w modzie.
W tym sezonie właściwie wszystko jest dozwolone. Wreszcie możemy trochę poszaleć z niebanalnymi połączeniami np. różu z karmelem czy khaki z różem. Żyjemy w czasach pandemii, nic dziwnego, że jesteśmy spragnieni, by po miesiącach izolacji, spojrzeć na świat nieco bardziej optymistycznie – stwierdza Beata Drzazga. Najnowsze wzory z kolekcji Sportalm na pewno pomagają nam w odnalezieniu jaśniejszej strony życia.
Ten sezon to raj dla wielbicielek wyrazistych kolorów! Słoneczna żółć, wyrazista czerwień czy intensywny zielony to tylko część wiosennej palety, którą można wykorzystać. Nie oznacza to jednak, że bardziej stonowane stylizacje będą już „niemodne”. W tym sezonie pozostają z nami: beże, karmele, kolory pastelowe (pudrowy róż, mięta, lawenda, niebieski) oraz klasyczna czerń i biel.
Nowością sezonu jest french blue (francuski niebieski), który już od pewnego czasu zyskuje na swojej popularności. Nie musimy się też bać różowego w naszych stylizacjach. Pudrowy róż, malinowy, rubinowy, dusty pink (zgaszony róż) czy fuksja to bardzo modne kolory tegorocznych pokazów modowych.
Dużą popularność zyskuje też kolor khaki, który już teraz jest coraz bardziej widoczny. Każda z nas jest piękna, a ubrania mają podkreślić nasze atuty i sprawić, byśmy czuły się wyjątkowe. Najwyższy czas na zrzucenie szarych dresów. Schowajmy je głęboko do szafy, a zastąpmy piękną kolorową garderobą, w której będziemy czuć się jak milion dolarów. Klientkom odwiedzającym mój butik cały czas powtarzam, że gdy patrzą w lustro, muszą widzieć pewną siebie kobietę, a ubiór, to tylko dodatek, który ma w tym pomóc – mówi Beata Drzazga.
ROZKWITNIJMY!
Tej wiosny eksperymentujemy nie tylko z kolorami, ale też z wzorami. Nie musimy się zastanawiać czy kwieciste ubrania nadal są modne – nowością jest łączenie kwiatów z innymi kwiatowymi wzorami. Doskonałym przykładem na taką stylizację jest kolekcja Cosmopolitan marki Sportalm.
Obok kolorowych kwiatów kolejnym z tegorocznych trendów, mocno podkreślanym na wybiegach są paski i geometryczne wzory. Paski pionowe, poziome czy pod skosem, łączone w geometryczne kształty i geometrycznie (lustrzanie) położone względem siebie – oto kolejny modowy hit tegorocznych trendów. Motyw szachownicy czy monogramy także wpisują się w trendy sezonu wiosna / lato 2021.
Nieodłącznym elementem wiosennych i letnich trendów modowych są też w tym roku printy związane z naturą. Stylizacje we wzory z pewnością przypadną do gustu Panią, które lubią dodać swojej stylizacji tzw. „pazura”. Modne są ciapki, paski, łatki, prążki ale także motyw natury – kwiaty, roślinność, zwierzęta czy cale krajobrazy.
BOHO NADAL W TRENDACH
Już od poprzedniego sezonu możemy cieszyć się stylem boho. Luźne spodnie, spódnice z falbanami, długie i wzorzyste sukienki, narzutki i tuniki, kamizelki, ażury i frędzle. W tym stylu stonowane kolory są podstawą, a każdego rodzaju „dziury” (ażury, frędzle, siateczki) są mocno widoczne w tegorocznych trendach.
Polecamy poniższe przykłady z najnowszej kolekcji! Zdjęcia do pobrania: https://we.tl/t-RjtYQMZErB
SUKIENKA SPORTALM LAELIA SUKIENKA SPORTALM LEOLA PŁASZCZ SPORTALM SANE Kobiecy płaszczyk marki SPORTALM. Idealna propozycja na nadchodzącą wiosnę. Płaszczyk w kolorze pudrowego różu, będzie z pewnością pasował do wielu wiosennych stylizacji. GETRY SPORTALM SKYFALL PRINT
|
Dono Da Scheggia - wyjątkowe miejsce w centrum Katowic, w którym znaleźć można ubrania i obuwie takich marek jak: SPORTALM, CASADEI czy TRICOT CHIC. W salonie oferowane są eleganckie sukienki na lato, ubrania na każdą porę roku, stroje na zimę, obuwie, stroje kąpielowe oraz dodatki do stylizacji.
Więcej na: www.donomoda.pl

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.