Komunikaty PR

Limonka i motywy natury, czyli wiosenne trendy 2021

2021-04-21  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Jakub Gniadzik
Agencja Face it!

Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
j.gniadzik|agencjafaceit.pl| |j.gniadzik|agencjafaceit.pl
+48 510 189 848
https://agencjafaceit.pl/
Do pobrania 04 ( 0.68 MB )

Wiosna, wiosna, wiosna ach to Ty – tak śpiewał Marek Grechuta! Wszystko kwitnie i widok za oknem, pomimo trwającej pandemii, napawa nas optymistycznie do życia. Aż chce się ładnie ubrać! Ale czy wiemy, jakie są tegoroczne wiosenne trendy?


W tym sezonie najbardziej rzuca się w oczy soczysta zieleń i limonka. To te barwy dominują w najnowszej kolekcji marki Sportalm dostępnej przez stronę: www.donomoda.pl.

ECO-MODA

Tej wiosny modne są motywy roślinne i zwierzęce. Styl „eco” jest właśnie tym, co teraz polecają styliści. Dlaczego? Te motywy przybliżają nas do natury, sprawiają, że stajemy się jeszcze mocniej jej częścią – wyjaśnia Beata Drzazga, właścicielka butiku Dono Da Scheggia. W dzisiejszych czasach coraz częściej podejmujemy działania, mające na celu ochronę naszej planety i ten trend widać także w modzie.


W tym sezonie właściwie wszystko jest dozwolone. Wreszcie możemy trochę poszaleć z niebanalnymi połączeniami np. różu z karmelem czy khaki z różem. Żyjemy w czasach pandemii, nic dziwnego, że jesteśmy spragnieni, by po miesiącach izolacji, spojrzeć na świat nieco bardziej optymistycznie – stwierdza Beata Drzazga. Najnowsze wzory z kolekcji Sportalm na pewno pomagają nam w odnalezieniu jaśniejszej strony życia.

Ten sezon to raj dla wielbicielek wyrazistych kolorów! Słoneczna żółć, wyrazista czerwień czy intensywny zielony to tylko część wiosennej palety, którą można wykorzystać. Nie oznacza to jednak, że bardziej stonowane stylizacje będą już „niemodne”. W tym sezonie pozostają z nami: beże, karmele, kolory pastelowe (pudrowy róż, mięta, lawenda, niebieski) oraz klasyczna czerń i biel.

Nowością sezonu jest french blue (francuski niebieski), który już od pewnego czasu zyskuje na swojej popularności. Nie musimy  się też bać różowego w naszych stylizacjach. Pudrowy róż, malinowy, rubinowy, dusty pink (zgaszony róż) czy fuksja to bardzo modne kolory tegorocznych pokazów modowych.

Dużą popularność zyskuje też kolor khaki, który już teraz jest coraz bardziej widoczny.  Każda z nas jest piękna, a ubrania mają podkreślić nasze atuty i sprawić, byśmy czuły się wyjątkowe. Najwyższy czas na zrzucenie szarych dresów. Schowajmy je głęboko do szafy, a zastąpmy piękną kolorową garderobą, w której będziemy czuć się jak milion dolarów. Klientkom odwiedzającym mój butik cały czas powtarzam, że gdy patrzą w lustro, muszą widzieć pewną siebie kobietę, a ubiór, to tylko dodatek, który ma w tym pomóc – mówi Beata Drzazga.

 

ROZKWITNIJMY!

Tej wiosny eksperymentujemy nie tylko z kolorami, ale też z wzorami. Nie musimy się zastanawiać czy kwieciste ubrania nadal są modne – nowością jest łączenie kwiatów z innymi kwiatowymi wzorami. Doskonałym przykładem na taką stylizację jest kolekcja Cosmopolitan marki Sportalm.

Obok kolorowych kwiatów kolejnym z tegorocznych trendów, mocno podkreślanym na wybiegach są paski i geometryczne wzory. Paski pionowe, poziome czy pod skosem, łączone w geometryczne kształty i geometrycznie (lustrzanie) położone względem siebie – oto kolejny modowy hit tegorocznych trendów. Motyw szachownicy czy monogramy także wpisują się w trendy sezonu wiosna / lato 2021.

Nieodłącznym elementem wiosennych i letnich trendów modowych są też w tym roku printy związane z naturą. Stylizacje we wzory z pewnością przypadną do gustu Panią, które lubią dodać swojej stylizacji tzw. „pazura”. Modne są ciapki, paski, łatki, prążki ale także motyw natury – kwiaty, roślinność, zwierzęta czy cale krajobrazy.


BOHO NADAL W TRENDACH

Już od poprzedniego sezonu możemy cieszyć się stylem boho. Luźne spodnie, spódnice z falbanami, długie i wzorzyste sukienki, narzutki i tuniki, kamizelki, ażury i frędzle. W tym stylu stonowane kolory są podstawą, a każdego rodzaju „dziury” (ażury, frędzle, siateczki) są mocno widoczne w tegorocznych trendach.

Polecamy poniższe przykłady z najnowszej kolekcji! Zdjęcia do pobrania: https://we.tl/t-RjtYQMZErB

 

SUKIENKA SPORTALM LAELIA
Sukienka wielokolorowa z przewagą koloru zielonego i limonkowego. Łączy w sobie różne printy – między innymi motyw roślinny i zwierzęcy. 

SUKIENKA SPORTALM LEOLA
Sukienka łączy w sobie wzór granatowo-białych pasków, które urozmaicone są pięknym makowym wzorem. Sukienka posiada półokrągły dekolt i krótki rękawek.

PŁASZCZ SPORTALM SANE

Kobiecy płaszczyk marki SPORTALM. Idealna propozycja na nadchodzącą wiosnę. Płaszczyk w kolorze pudrowego różu, będzie z pewnością pasował do wielu wiosennych stylizacji. 

GETRY SPORTALM SKYFALL PRINT
Podkreślające sylwetkę getry marki SPORTALM dla kobiet uwielbiających sportowy look. Getry posiadają bardzo oryginalny print z motywem natury.

 

 

Dono Da Scheggia - wyjątkowe miejsce w centrum Katowic, w którym znaleźć można ubrania i obuwie takich marek jak: SPORTALM, CASADEI czy TRICOT CHIC. W salonie oferowane są eleganckie sukienki na lato, ubrania na każdą porę roku, stroje na zimę, obuwie, stroje kąpielowe oraz dodatki do stylizacji.


Więcej na: www.donomoda.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Letnia kolekcja Diego M Biuro prasowe
2024-05-24 | 14:45

Letnia kolekcja Diego M

Każde ubranie jest chromatycznym dziełem sztuki, zaprojektowanym tak, aby przekształcić słoneczne dni i letnie wieczory w niezwykłe doświadczenia. Kolekcja szczyci się
Moda Dzień Matki: Kiermasz Sztuki i Rękodzieła
2024-05-24 | 12:25

Dzień Matki: Kiermasz Sztuki i Rękodzieła

Do Dnia Matki zostały dwa dni. Z pozoru niewiele, ale nie gdy można znaleźć moc inspiracji (albo i prezentów) w jednym miejscu. A taką funkcję niewątpliwie pełni Kiermasz Sztuki i
Moda Odwiedź wystawę w CK Zamek i poznaj historię niezwykłych kobiet
2024-05-22 | 14:40

Odwiedź wystawę w CK Zamek i poznaj historię niezwykłych kobiet

W CK Zamek do 28 lipca można oglądać wystawę pt. „Łataj! Ceruj! Długie życie ubrań”. Jedna z ekspozycji to designerskie swetry, które służyły wcześniej uczniom jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Filip Chajzer: Jestem samozwańczym królem kebaba. Miałem już ponad 700 zapytań o franczyzę i za dwa–trzy lata będzie to bardzo poważny biznes

Dziennikarz zamienił studio telewizyjne na budkę z kebabami i jak przekonuje, była to jedna z najlepszych decyzji w jego życiu zawodowym. Nie przejmuje się więc drwinami kolegi po fachu z TVN-u, za nic ma jakiekolwiek głosy krytyki i nie ogląda się na innych, tylko robi swoje. Wierzy bowiem, że ten biznes ma sens i szybko odniesie sukces w branży fast food. Filip Chajzer zdradza, że jego pomysł natychmiast odbił się szerokim echem. Po wyjątkowy przysmak do food trucka ustawiają się długie kolejki klientów i już teraz ma siedemset zapytań o franczyzę.

Zdrowie

Mikołaj Roznerski: W wieku 40 lat zrozumiałem, że powinienem regularnie się badać. Mam dziecko i chcę jak najdłużej żyć w zdrowiu

Aktor wspomina, że jakiś czas temu ani myślał o profilaktyce. Regularne badania spychał na margines, bo był przekonany, że jeśli dobrze się czuje i jest aktywny, to nie ma powodu do obaw. W końcu zrozumiał jednak, że nie tędy droga. Aby zachować dobre zdrowie, a w przypadku choroby móc błyskawicznie zareagować i rozpocząć leczenie, trzeba się badać. Teraz Mikołaj Roznerski zachęca też innych nieprzekonanych do tego, by zmienili podejście i nie zapominali o kontroli swojego organizmu.

Konsument

Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa na rzecz roślinnych zamienników. Blisko połowa próbowała już produktów tego rodzaju

Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo duży, zwłaszcza że rośnie świadomość o potrzebie ograniczenia mięsa – ocenia Marcin Tischner, public affairs coordinator w ProVeg.