Komunikaty PR

Limonka i motywy natury, czyli wiosenne trendy 2021

2021-04-21  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Jakub Gniadzik
Agencja Face it!

Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
j.gniadzik|agencjafaceit.pl| |j.gniadzik|agencjafaceit.pl
+48 510 189 848
https://agencjafaceit.pl/
Do pobrania 04 ( 0.68 MB )

Wiosna, wiosna, wiosna ach to Ty – tak śpiewał Marek Grechuta! Wszystko kwitnie i widok za oknem, pomimo trwającej pandemii, napawa nas optymistycznie do życia. Aż chce się ładnie ubrać! Ale czy wiemy, jakie są tegoroczne wiosenne trendy?


W tym sezonie najbardziej rzuca się w oczy soczysta zieleń i limonka. To te barwy dominują w najnowszej kolekcji marki Sportalm dostępnej przez stronę: www.donomoda.pl.

ECO-MODA

Tej wiosny modne są motywy roślinne i zwierzęce. Styl „eco” jest właśnie tym, co teraz polecają styliści. Dlaczego? Te motywy przybliżają nas do natury, sprawiają, że stajemy się jeszcze mocniej jej częścią – wyjaśnia Beata Drzazga, właścicielka butiku Dono Da Scheggia. W dzisiejszych czasach coraz częściej podejmujemy działania, mające na celu ochronę naszej planety i ten trend widać także w modzie.


W tym sezonie właściwie wszystko jest dozwolone. Wreszcie możemy trochę poszaleć z niebanalnymi połączeniami np. różu z karmelem czy khaki z różem. Żyjemy w czasach pandemii, nic dziwnego, że jesteśmy spragnieni, by po miesiącach izolacji, spojrzeć na świat nieco bardziej optymistycznie – stwierdza Beata Drzazga. Najnowsze wzory z kolekcji Sportalm na pewno pomagają nam w odnalezieniu jaśniejszej strony życia.

Ten sezon to raj dla wielbicielek wyrazistych kolorów! Słoneczna żółć, wyrazista czerwień czy intensywny zielony to tylko część wiosennej palety, którą można wykorzystać. Nie oznacza to jednak, że bardziej stonowane stylizacje będą już „niemodne”. W tym sezonie pozostają z nami: beże, karmele, kolory pastelowe (pudrowy róż, mięta, lawenda, niebieski) oraz klasyczna czerń i biel.

Nowością sezonu jest french blue (francuski niebieski), który już od pewnego czasu zyskuje na swojej popularności. Nie musimy  się też bać różowego w naszych stylizacjach. Pudrowy róż, malinowy, rubinowy, dusty pink (zgaszony róż) czy fuksja to bardzo modne kolory tegorocznych pokazów modowych.

Dużą popularność zyskuje też kolor khaki, który już teraz jest coraz bardziej widoczny.  Każda z nas jest piękna, a ubrania mają podkreślić nasze atuty i sprawić, byśmy czuły się wyjątkowe. Najwyższy czas na zrzucenie szarych dresów. Schowajmy je głęboko do szafy, a zastąpmy piękną kolorową garderobą, w której będziemy czuć się jak milion dolarów. Klientkom odwiedzającym mój butik cały czas powtarzam, że gdy patrzą w lustro, muszą widzieć pewną siebie kobietę, a ubiór, to tylko dodatek, który ma w tym pomóc – mówi Beata Drzazga.

 

ROZKWITNIJMY!

Tej wiosny eksperymentujemy nie tylko z kolorami, ale też z wzorami. Nie musimy się zastanawiać czy kwieciste ubrania nadal są modne – nowością jest łączenie kwiatów z innymi kwiatowymi wzorami. Doskonałym przykładem na taką stylizację jest kolekcja Cosmopolitan marki Sportalm.

Obok kolorowych kwiatów kolejnym z tegorocznych trendów, mocno podkreślanym na wybiegach są paski i geometryczne wzory. Paski pionowe, poziome czy pod skosem, łączone w geometryczne kształty i geometrycznie (lustrzanie) położone względem siebie – oto kolejny modowy hit tegorocznych trendów. Motyw szachownicy czy monogramy także wpisują się w trendy sezonu wiosna / lato 2021.

Nieodłącznym elementem wiosennych i letnich trendów modowych są też w tym roku printy związane z naturą. Stylizacje we wzory z pewnością przypadną do gustu Panią, które lubią dodać swojej stylizacji tzw. „pazura”. Modne są ciapki, paski, łatki, prążki ale także motyw natury – kwiaty, roślinność, zwierzęta czy cale krajobrazy.


BOHO NADAL W TRENDACH

Już od poprzedniego sezonu możemy cieszyć się stylem boho. Luźne spodnie, spódnice z falbanami, długie i wzorzyste sukienki, narzutki i tuniki, kamizelki, ażury i frędzle. W tym stylu stonowane kolory są podstawą, a każdego rodzaju „dziury” (ażury, frędzle, siateczki) są mocno widoczne w tegorocznych trendach.

Polecamy poniższe przykłady z najnowszej kolekcji! Zdjęcia do pobrania: https://we.tl/t-RjtYQMZErB

 

SUKIENKA SPORTALM LAELIA
Sukienka wielokolorowa z przewagą koloru zielonego i limonkowego. Łączy w sobie różne printy – między innymi motyw roślinny i zwierzęcy. 

SUKIENKA SPORTALM LEOLA
Sukienka łączy w sobie wzór granatowo-białych pasków, które urozmaicone są pięknym makowym wzorem. Sukienka posiada półokrągły dekolt i krótki rękawek.

PŁASZCZ SPORTALM SANE

Kobiecy płaszczyk marki SPORTALM. Idealna propozycja na nadchodzącą wiosnę. Płaszczyk w kolorze pudrowego różu, będzie z pewnością pasował do wielu wiosennych stylizacji. 

GETRY SPORTALM SKYFALL PRINT
Podkreślające sylwetkę getry marki SPORTALM dla kobiet uwielbiających sportowy look. Getry posiadają bardzo oryginalny print z motywem natury.

 

 

Dono Da Scheggia - wyjątkowe miejsce w centrum Katowic, w którym znaleźć można ubrania i obuwie takich marek jak: SPORTALM, CASADEI czy TRICOT CHIC. W salonie oferowane są eleganckie sukienki na lato, ubrania na każdą porę roku, stroje na zimę, obuwie, stroje kąpielowe oraz dodatki do stylizacji.


Więcej na: www.donomoda.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face it!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.