Komunikaty PR

LIVY – odważna francuska marka bielizny premium od września dostępna w Polsce

2022-09-19  |  10:00
Biuro prasowe

Miękkie koronki, prześwitujące materiały oraz zmysłowe i jednocześnie odważne kroje z najlepszych francuskich fabryk rzemieślniczych – taka jest LIVY, marka bielizny premium, która już od tej jesieni będzie dostępna w Polsce. Projekty stworzone z myślą o odważnych kobietach chcących podkreślić swoją wyjątkowość, można będzie znaleźć m.in. w sklepach internetowych VITKAC i VOSEDO oraz w butiku Lanoro w Warszawie.
 

Pochodzenie marki

LIVY to francuska marka bielizny premium, która charakteryzuje się odważnymi projektami wykonanymi ręcznie z niezwykłą precyzją. Miękkie koronki pochodzące z francuskich fabryk rzemieślniczych sprawiają, że bielizna LIVY jest nie tylko zachwycająca, ale także bardzo komfortowa. Propozycje LIVY pozwalają każdej kobiecie poczuć się wyjątkowo.

Marka została stworzona przez Lisę Chavy – projektantkę bielizny, która tworzyła kolekcje m.in. dla KENZO, Christian Lacroix i Galliano.

„Kocham sposób, w jaki kobiety dokonują wyborów dla siebie, sposób, w jaki decydują się żyć swoim życiem, w pełni i odważnie. Są wszechstronne i zmienne. Kocham sposób, w jaki lubią zaskakiwać siebie i innych. Stworzyłam LIVY, ponieważ chciałam wzmocnić tę wolność. Chciałam stworzyć bieliznę, która będzie czymś więcej, sposobem i stylem życia odzwierciedlającym to, kim są. Kocham niesamowitą różnorodność kobiet, jak i różnorodność ich licznych uczuć. Chciałam zaoferować im coś naprawdę innego. Autorską bieliznę z osobowością. Bycie seksowną, ale nie tylko ". – zaznacza Lisa Chavy.

 

DNA LIVY

Wysoka jakość materiałów, urzekające detalami kroje, obok których nie sposób przejść obojętnie oraz precyzyjne wykonanie – to znaki szczególne marki, które zwrócą uwagę każdej kobiety. Odwaga leży w DNA marki, a każdy model ma w sobie coś unikatowego – odważny zwierzęcy wzór, zmysłową falbanę, kuszący transparentny materiał czy kontrastowe obszycie. Dzięki temu LIVY pozwala odkryć kobiecość na nowo. To droga do otwartości i nowych doświadczeń, a także do poznania samej siebie.

Dla LIVY bielizna to nie akcesoria chowane pod ubraniem, a element ubioru i  kluczowy element odzwierciedlający stan ducha kobiety. Wybór bielizny przez kobietę ujawnia bowiem jej stosunek do swojego ciała, pewność siebie. Dlatego też projekty marki tworzone są tak, żeby można było je nosić jak biżuterie i decydować o tym, w jakim stopniu je ujawniać.

 

Luksusowe materiały, precyzyjne wykonanie

LIVY dba o to, aby materiały i koronki wykorzystywane w produkcji zapewniały komfort w noszeniu i były niezwykle miękkie w dotyku. Surowce stoją bowiem w centrum każdej kreacji marki, aby zaoferować niepowtarzalne, wyjątkowe i wysokiej jakości egzemplarze.

Obecnie zdecydowana większość koronek LIVY pochodzi z Francji, z manufaktury w Calais, znanej z. To właśnie tam marka korzysta z unikalnego know-how rzemiosła artystycznego przekazywanego od wielu pokoleń.

LIVY jest wyrazem różnorodności kobiecych dusz - silnych, niezależnych, inteligentnych, seksownych, ambitnych i odważnych. Jednego dnia kobieta może być w nastroju na wycięcia i modowe wzory, aby następnego stawiać na wygodę i proste kroje. . Dlatego też produkty LIVY tworzone są w ramach trzech kolekcji tematycznych: Paryż – seksowna, szykowna bielizna rozpalająca zmysły, New York – designerskie kroje oparte na projektach graficznych i geometrii oraz Los Angeles – modele casualowe tworzone w duchu slow-life, które odzwierciedlają wyluzowaną postawę zachodniego wybrzeża. Kolejna odsłona zjawiskowych propozycji marki to specjalna, tworzona w Paryżu kolekcja Haute Lingerie, która korzysta z tradycyjnych założeń rzemiosła. Każdy egzemplarz w tej kolekcji jest numerowany i wyprodukowany w limitowanej edycji jako efekt całkowicie ręcznej pracy.

LIVY to nie tylko nadzwyczajna bielizna, ale też biżuteryjne akcesoria, które w połączeniu z główną linią produktów marki pomagają stworzyć spójny obraz i podkreślić piękno każdej sylwetki, dodając zarazem subtelności i elegancji.
 

Kobieta LIVY, czyli jaka?

W swoim manifeście marka podkreśla, że jest stworzona dla wyjątkowych kobiet. Ponadczasowych i unikatowych, nieprzewidywalnych i pewnych siebie, zmiennych i ciągłych jednocześnie. LIVY dostosowuje się do rzeczywistości i ją zmienia, wprowadza rewolucję w świat mody, ale także w postrzeganie kobiecości i współczesnej kobiety - wolnej, pełnej miłości i odwagi, głośno mówiącej i eksponującej swoje piękno, samodzielnie decydującej o sobie i podejmującej świadome wybory.

 

LIVY w Polsce

Choć marka powstała niespełna 5 lat temu, w 2017 roku, dzięki swojej wyjątkowości i doświadczeniu założycieli LIVY, bardzo szybko podbiła serca kobiet w 10 krajach i na 4 kontynentach. W Europie markę pokochały kobiety we Francji, Belgii, Hiszpanii, Szwajcarii i Królestwie Zjednoczonym. Teraz czas na Polskę. Aby zapewnić Polkom szeroki dostęp do swoich produktów marka nawiązała współpracę z międzynarodowym dystrybutorem marek premium w kategoriach bielizny, sleepwear i swimwear Ammalfi Fashion, który reprezentuje m.in. takie marki jak DKNY, Kate Spade, Lauren Ralph Lauren czy Melissa Odabash.

„Dynamiczny rozwój polskiego rynku bielizny premium i zainteresowanie Polek tymi produktami sprawiły, że coraz więcej marek chce umożliwiać konsumentkom z Polski łatwy dostęp do swoich najnowszych kolekcji. LIVY jest naszym zdaniem doskonałym przykładem wartościowej marki z ogromnym potencjałem, która dzięki wysokiej jakości materiałów i wykonania oraz unikalnym projektom podbije serca wielu Polek.” – zaznacza Agata Olszewska, współwłaścicielka Ammalfi Fashion.

Już we wrześniu możemy spodziewać się unikalnych projektów LIVY w butikach stacjonarnych i sklepach internetowych w całej Polsce. Będą one dostępne m.in. w sklepach internetowych VITKAC  i VOSEDO oraz w butiku Lanoro w Warszawie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER Biuro prasowe
2024-04-11 | 13:00

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER Nieszablonowe myślenie, zaskakujące połączenia, oryginalne wzory, upcyclingowe materiały i ponadczasowe projekty
Moda Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
2024-04-08 | 01:00

Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków

Polska marka modowa stworzyła kolejną kolekcję inspirowaną naturą oraz odpoczynkiem (zarówno tym aktywnym, jak i niekoniecznie). Klapki basenowe Plain, dostępne w aż 8 wariantach
Moda Poczuj wiosnę w Elektrowni Powiśle
2024-04-04 | 11:44

Poczuj wiosnę w Elektrowni Powiśle

W Elektrowni Powiśle czuć wiosnę. Pełne kolorów kolekcje ubrań, kwiatowe zapachy perfum i mnogość akcesoriów inspirowanych kolekcjami największych domów mody

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Maria Sadowska: Często kupujemy ubrania tylko na jeden sezon, a powinniśmy recyklingować modę. Ja jestem królową second handów

Wokalistka zauważa, że co kilka miesięcy do sprzedaży trafiają nowe kolekcje ubrań, a te, które jeszcze nie są zniszczone i mogłyby się przydać innym, lądują na śmietniku. Podobnie jest z różnymi urządzeniami elektronicznymi, sprzętem RTV i AGD. Nowe modele z dnia na dzień wypierają starsze, a góra elektrośmieci stale rośnie. Maria Sadowska apeluje więc, by zadać sobie trochę trudu i niepotrzebne telefony, tablety czy komputery oddać do odpowiedniego punktu, z którego trafią do recyklingu i utylizacji. Artystka docenia też kreatywność swojego męża, który maluje obrazy na starych, skórzanych kurtkach i tworzy w ten sposób nietuzinkowe elementy garderoby.

Media

Edyta Herbuś: Program „Tańcząca ze światem” łączy ze sobą moją pasję do podróży, tańca i odkrywania świata. Podczas nagrań wskakuję z jednej półki energetycznej w drugą

W nowej odsłonie programu „Tańcząca ze światem” Edyta Herbuś zabierze widzów do Jordanii. Jak zaznacza, plan wyjazdu był bardzo intensywny. Przez dziewięć dni ekipa realizująca pracowała po 12 godz., by pokazać niezwykłe, kulturowe i historyczne bogactwo tego fascynującego kraju. Tancerka zdradza też, że te wyjątkowe miejsca pozwoliły jej odkryć w sobie uśpione pokłady wrażliwości i stały się powodem wielu wzruszeń.

Konsument

Brytyjscy naukowcy dowiedli, że odczuwania szczęścia można się nauczyć. Trzeba jednak stale to ćwiczyć

Sześcioletnie badania, połączone z prowadzeniem kursów uczących tego, jak poprawić samopoczucie i stać się człowiekiem szczęśliwym, wykazały, że stosując odpowiednie strategie, można uzyskać zadowalające rezultaty. Przejście kursu prowadzonego przez naukowców z Uniwersytetu Bristolskiego umożliwia poprawę parametrów świadczących o samopoczuciu nawet o 15 proc. Okazuje się jednak, że zalecane ćwiczenia należy wykonywać trwale – w przeciwnym razie następuje regres do poziomu sprzed ich wdrożenia. Dobre wyniki badań skłoniły ich autora do wydania poradnika. Jego polskojęzyczna wersja ukaże się w maju.