LIVY – odważna francuska marka bielizny premium od września dostępna w Polsce
Miękkie koronki, prześwitujące materiały oraz zmysłowe i jednocześnie odważne kroje z najlepszych francuskich fabryk rzemieślniczych – taka jest LIVY, marka bielizny premium, która już od tej jesieni będzie dostępna w Polsce. Projekty stworzone z myślą o odważnych kobietach chcących podkreślić swoją wyjątkowość, można będzie znaleźć m.in. w sklepach internetowych VITKAC i VOSEDO oraz w butiku Lanoro w Warszawie.
Pochodzenie marki
LIVY to francuska marka bielizny premium, która charakteryzuje się odważnymi projektami wykonanymi ręcznie z niezwykłą precyzją. Miękkie koronki pochodzące z francuskich fabryk rzemieślniczych sprawiają, że bielizna LIVY jest nie tylko zachwycająca, ale także bardzo komfortowa. Propozycje LIVY pozwalają każdej kobiecie poczuć się wyjątkowo.
Marka została stworzona przez Lisę Chavy – projektantkę bielizny, która tworzyła kolekcje m.in. dla KENZO, Christian Lacroix i Galliano.
„Kocham sposób, w jaki kobiety dokonują wyborów dla siebie, sposób, w jaki decydują się żyć swoim życiem, w pełni i odważnie. Są wszechstronne i zmienne. Kocham sposób, w jaki lubią zaskakiwać siebie i innych. Stworzyłam LIVY, ponieważ chciałam wzmocnić tę wolność. Chciałam stworzyć bieliznę, która będzie czymś więcej, sposobem i stylem życia odzwierciedlającym to, kim są. Kocham niesamowitą różnorodność kobiet, jak i różnorodność ich licznych uczuć. Chciałam zaoferować im coś naprawdę innego. Autorską bieliznę z osobowością. Bycie seksowną, ale nie tylko ". – zaznacza Lisa Chavy.
DNA LIVY
Wysoka jakość materiałów, urzekające detalami kroje, obok których nie sposób przejść obojętnie oraz precyzyjne wykonanie – to znaki szczególne marki, które zwrócą uwagę każdej kobiety. Odwaga leży w DNA marki, a każdy model ma w sobie coś unikatowego – odważny zwierzęcy wzór, zmysłową falbanę, kuszący transparentny materiał czy kontrastowe obszycie. Dzięki temu LIVY pozwala odkryć kobiecość na nowo. To droga do otwartości i nowych doświadczeń, a także do poznania samej siebie.
Dla LIVY bielizna to nie akcesoria chowane pod ubraniem, a element ubioru i kluczowy element odzwierciedlający stan ducha kobiety. Wybór bielizny przez kobietę ujawnia bowiem jej stosunek do swojego ciała, pewność siebie. Dlatego też projekty marki tworzone są tak, żeby można było je nosić jak biżuterie i decydować o tym, w jakim stopniu je ujawniać.
Luksusowe materiały, precyzyjne wykonanie
LIVY dba o to, aby materiały i koronki wykorzystywane w produkcji zapewniały komfort w noszeniu i były niezwykle miękkie w dotyku. Surowce stoją bowiem w centrum każdej kreacji marki, aby zaoferować niepowtarzalne, wyjątkowe i wysokiej jakości egzemplarze.
Obecnie zdecydowana większość koronek LIVY pochodzi z Francji, z manufaktury w Calais, znanej z. To właśnie tam marka korzysta z unikalnego know-how rzemiosła artystycznego przekazywanego od wielu pokoleń.
LIVY jest wyrazem różnorodności kobiecych dusz - silnych, niezależnych, inteligentnych, seksownych, ambitnych i odważnych. Jednego dnia kobieta może być w nastroju na wycięcia i modowe wzory, aby następnego stawiać na wygodę i proste kroje. . Dlatego też produkty LIVY tworzone są w ramach trzech kolekcji tematycznych: Paryż – seksowna, szykowna bielizna rozpalająca zmysły, New York – designerskie kroje oparte na projektach graficznych i geometrii oraz Los Angeles – modele casualowe tworzone w duchu slow-life, które odzwierciedlają wyluzowaną postawę zachodniego wybrzeża. Kolejna odsłona zjawiskowych propozycji marki to specjalna, tworzona w Paryżu kolekcja Haute Lingerie, która korzysta z tradycyjnych założeń rzemiosła. Każdy egzemplarz w tej kolekcji jest numerowany i wyprodukowany w limitowanej edycji jako efekt całkowicie ręcznej pracy.
LIVY to nie tylko nadzwyczajna bielizna, ale też biżuteryjne akcesoria, które w połączeniu z główną linią produktów marki pomagają stworzyć spójny obraz i podkreślić piękno każdej sylwetki, dodając zarazem subtelności i elegancji.
Kobieta LIVY, czyli jaka?
W swoim manifeście marka podkreśla, że jest stworzona dla wyjątkowych kobiet. Ponadczasowych i unikatowych, nieprzewidywalnych i pewnych siebie, zmiennych i ciągłych jednocześnie. LIVY dostosowuje się do rzeczywistości i ją zmienia, wprowadza rewolucję w świat mody, ale także w postrzeganie kobiecości i współczesnej kobiety - wolnej, pełnej miłości i odwagi, głośno mówiącej i eksponującej swoje piękno, samodzielnie decydującej o sobie i podejmującej świadome wybory.
LIVY w Polsce
Choć marka powstała niespełna 5 lat temu, w 2017 roku, dzięki swojej wyjątkowości i doświadczeniu założycieli LIVY, bardzo szybko podbiła serca kobiet w 10 krajach i na 4 kontynentach. W Europie markę pokochały kobiety we Francji, Belgii, Hiszpanii, Szwajcarii i Królestwie Zjednoczonym. Teraz czas na Polskę. Aby zapewnić Polkom szeroki dostęp do swoich produktów marka nawiązała współpracę z międzynarodowym dystrybutorem marek premium w kategoriach bielizny, sleepwear i swimwear Ammalfi Fashion, który reprezentuje m.in. takie marki jak DKNY, Kate Spade, Lauren Ralph Lauren czy Melissa Odabash.
„Dynamiczny rozwój polskiego rynku bielizny premium i zainteresowanie Polek tymi produktami sprawiły, że coraz więcej marek chce umożliwiać konsumentkom z Polski łatwy dostęp do swoich najnowszych kolekcji. LIVY jest naszym zdaniem doskonałym przykładem wartościowej marki z ogromnym potencjałem, która dzięki wysokiej jakości materiałów i wykonania oraz unikalnym projektom podbije serca wielu Polek.” – zaznacza Agata Olszewska, współwłaścicielka Ammalfi Fashion.
Już we wrześniu możemy spodziewać się unikalnych projektów LIVY w butikach stacjonarnych i sklepach internetowych w całej Polsce. Będą one dostępne m.in. w sklepach internetowych VITKAC i VOSEDO oraz w butiku Lanoro w Warszawie.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.