Komunikaty PR

LIVY – odważna francuska marka bielizny premium od września dostępna w Polsce

2022-09-19  |  10:00
Biuro prasowe

Miękkie koronki, prześwitujące materiały oraz zmysłowe i jednocześnie odważne kroje z najlepszych francuskich fabryk rzemieślniczych – taka jest LIVY, marka bielizny premium, która już od tej jesieni będzie dostępna w Polsce. Projekty stworzone z myślą o odważnych kobietach chcących podkreślić swoją wyjątkowość, można będzie znaleźć m.in. w sklepach internetowych VITKAC i VOSEDO oraz w butiku Lanoro w Warszawie.
 

Pochodzenie marki

LIVY to francuska marka bielizny premium, która charakteryzuje się odważnymi projektami wykonanymi ręcznie z niezwykłą precyzją. Miękkie koronki pochodzące z francuskich fabryk rzemieślniczych sprawiają, że bielizna LIVY jest nie tylko zachwycająca, ale także bardzo komfortowa. Propozycje LIVY pozwalają każdej kobiecie poczuć się wyjątkowo.

Marka została stworzona przez Lisę Chavy – projektantkę bielizny, która tworzyła kolekcje m.in. dla KENZO, Christian Lacroix i Galliano.

„Kocham sposób, w jaki kobiety dokonują wyborów dla siebie, sposób, w jaki decydują się żyć swoim życiem, w pełni i odważnie. Są wszechstronne i zmienne. Kocham sposób, w jaki lubią zaskakiwać siebie i innych. Stworzyłam LIVY, ponieważ chciałam wzmocnić tę wolność. Chciałam stworzyć bieliznę, która będzie czymś więcej, sposobem i stylem życia odzwierciedlającym to, kim są. Kocham niesamowitą różnorodność kobiet, jak i różnorodność ich licznych uczuć. Chciałam zaoferować im coś naprawdę innego. Autorską bieliznę z osobowością. Bycie seksowną, ale nie tylko ". – zaznacza Lisa Chavy.

 

DNA LIVY

Wysoka jakość materiałów, urzekające detalami kroje, obok których nie sposób przejść obojętnie oraz precyzyjne wykonanie – to znaki szczególne marki, które zwrócą uwagę każdej kobiety. Odwaga leży w DNA marki, a każdy model ma w sobie coś unikatowego – odważny zwierzęcy wzór, zmysłową falbanę, kuszący transparentny materiał czy kontrastowe obszycie. Dzięki temu LIVY pozwala odkryć kobiecość na nowo. To droga do otwartości i nowych doświadczeń, a także do poznania samej siebie.

Dla LIVY bielizna to nie akcesoria chowane pod ubraniem, a element ubioru i  kluczowy element odzwierciedlający stan ducha kobiety. Wybór bielizny przez kobietę ujawnia bowiem jej stosunek do swojego ciała, pewność siebie. Dlatego też projekty marki tworzone są tak, żeby można było je nosić jak biżuterie i decydować o tym, w jakim stopniu je ujawniać.

 

Luksusowe materiały, precyzyjne wykonanie

LIVY dba o to, aby materiały i koronki wykorzystywane w produkcji zapewniały komfort w noszeniu i były niezwykle miękkie w dotyku. Surowce stoją bowiem w centrum każdej kreacji marki, aby zaoferować niepowtarzalne, wyjątkowe i wysokiej jakości egzemplarze.

Obecnie zdecydowana większość koronek LIVY pochodzi z Francji, z manufaktury w Calais, znanej z. To właśnie tam marka korzysta z unikalnego know-how rzemiosła artystycznego przekazywanego od wielu pokoleń.

LIVY jest wyrazem różnorodności kobiecych dusz - silnych, niezależnych, inteligentnych, seksownych, ambitnych i odważnych. Jednego dnia kobieta może być w nastroju na wycięcia i modowe wzory, aby następnego stawiać na wygodę i proste kroje. . Dlatego też produkty LIVY tworzone są w ramach trzech kolekcji tematycznych: Paryż – seksowna, szykowna bielizna rozpalająca zmysły, New York – designerskie kroje oparte na projektach graficznych i geometrii oraz Los Angeles – modele casualowe tworzone w duchu slow-life, które odzwierciedlają wyluzowaną postawę zachodniego wybrzeża. Kolejna odsłona zjawiskowych propozycji marki to specjalna, tworzona w Paryżu kolekcja Haute Lingerie, która korzysta z tradycyjnych założeń rzemiosła. Każdy egzemplarz w tej kolekcji jest numerowany i wyprodukowany w limitowanej edycji jako efekt całkowicie ręcznej pracy.

LIVY to nie tylko nadzwyczajna bielizna, ale też biżuteryjne akcesoria, które w połączeniu z główną linią produktów marki pomagają stworzyć spójny obraz i podkreślić piękno każdej sylwetki, dodając zarazem subtelności i elegancji.
 

Kobieta LIVY, czyli jaka?

W swoim manifeście marka podkreśla, że jest stworzona dla wyjątkowych kobiet. Ponadczasowych i unikatowych, nieprzewidywalnych i pewnych siebie, zmiennych i ciągłych jednocześnie. LIVY dostosowuje się do rzeczywistości i ją zmienia, wprowadza rewolucję w świat mody, ale także w postrzeganie kobiecości i współczesnej kobiety - wolnej, pełnej miłości i odwagi, głośno mówiącej i eksponującej swoje piękno, samodzielnie decydującej o sobie i podejmującej świadome wybory.

 

LIVY w Polsce

Choć marka powstała niespełna 5 lat temu, w 2017 roku, dzięki swojej wyjątkowości i doświadczeniu założycieli LIVY, bardzo szybko podbiła serca kobiet w 10 krajach i na 4 kontynentach. W Europie markę pokochały kobiety we Francji, Belgii, Hiszpanii, Szwajcarii i Królestwie Zjednoczonym. Teraz czas na Polskę. Aby zapewnić Polkom szeroki dostęp do swoich produktów marka nawiązała współpracę z międzynarodowym dystrybutorem marek premium w kategoriach bielizny, sleepwear i swimwear Ammalfi Fashion, który reprezentuje m.in. takie marki jak DKNY, Kate Spade, Lauren Ralph Lauren czy Melissa Odabash.

„Dynamiczny rozwój polskiego rynku bielizny premium i zainteresowanie Polek tymi produktami sprawiły, że coraz więcej marek chce umożliwiać konsumentkom z Polski łatwy dostęp do swoich najnowszych kolekcji. LIVY jest naszym zdaniem doskonałym przykładem wartościowej marki z ogromnym potencjałem, która dzięki wysokiej jakości materiałów i wykonania oraz unikalnym projektom podbije serca wielu Polek.” – zaznacza Agata Olszewska, współwłaścicielka Ammalfi Fashion.

Już we wrześniu możemy spodziewać się unikalnych projektów LIVY w butikach stacjonarnych i sklepach internetowych w całej Polsce. Będą one dostępne m.in. w sklepach internetowych VITKAC  i VOSEDO oraz w butiku Lanoro w Warszawie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Nieszablonowo i ponadczasowo – tak prezentuje się kolekcja rajstop Gatty Biuro prasowe
2022-09-22 | 13:30

Nieszablonowo i ponadczasowo – tak prezentuje się kolekcja rajstop Gatty

Dbałość o szczegóły jest kluczem do sukcesu każdej udanej stylizacji. Trendy na jesień-zimę obfitują zarówno w kolory jak i oryginalne wzory, których można szukać w
Moda Nie kupuj modnych T-shirtów tie-dye! Zrób je sam – zobacz, jakie to proste
2022-09-16 | 01:00

Nie kupuj modnych T-shirtów tie-dye! Zrób je sam – zobacz, jakie to proste

Tie-dye to hit w świecie mody! T-shirty z fantazyjnymi, kolorowymi wzorami podbiły serca miłośników niebanalnego designu. Takie ciuchy mają w sobie coś lekkiego, beztroskiego. Coś,
Moda Kolekcja marki Kazar jesień-zima 2022/23
2022-09-13 | 16:00

Kolekcja marki Kazar jesień-zima 2022/23

W nowym sezonie Kazar wprowadza dla nas kolekcję spektakularną, a jednocześnie uniwersalną i komfortową. Jest to odpowiedź na aktualne potrzeby klientów, ale także zaproszenie do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

raca w Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Moda

Seriale

Adam Fidusiewicz: Zagrałem w dwóch amerykańskich serialach. To zupełnie inny komfort pracy niż w Polsce

Aktor cieszy się ze współpracy z zagranicznymi twórcami filmowymi, bo jak podkreśla – w ten sposób poszerza swoje horyzonty, zdobywa nowe doświadczenia i patrzy na siebie oraz na swój zawód z nieco innej perspektywy. Przekonał się już m.in. że trzeba zainwestować w swój wygląd i ciężko pracować nad sylwetką. Wtedy zwiększają się szanse na zdobycie ciekawej roli. Aktor dumny jest m.in. z roli w amerykańskim serialu kryminalnym „FBI: International”.

Konsument

Konsumenci wyznaczają kierunki działania dla biznesu. Pod ich wpływem prawie 60 proc. firm zwiększyło ambicje swoich celów środowiskowych

Temat zrównoważonego rozwoju staje się kluczowy dla konsumentów i biznesu. – Prawie 90 proc. Polaków uważa, że ich wybory i jednostkowe działania mogą mieć pozytywny wpływ na rozwiązywanie globalnych problemów społecznych i środowiskowych, 57 proc. firm zwiększyło ambicje swoich celów środowiskowych – mówi Małgorzata Jarczyk-Zuber, odpowiedzialna za ESG i innowacje w ING Banku Śląskim. Rzeczywiście duże korporacje mają coraz bardziej ambitne cele ESG, ale takie inicjatywy powinny docierać szerzej, także do średniego i małego biznesu oraz samorządów. Do tego potrzebne są wymiana doświadczeń, współpraca i uczciwe podejście – podkreślali eksperci Okrągłych Stołów Klimatycznych zorganizowanych podczas Festiwalu Przyszłości Bomba Megabitowa. Co istotne, nie tylko wymogi konsumentów, ale też globalny kryzys może się stać wyzwalaczem pozytywnej zmiany w zakresie odpowiedzialnego biznesu.