Komunikaty PR

Marka By Dziubeka otworzyła swój punkt w Manufakturze w Łodzi

2024-08-22  |  10:00
Biuro prasowe

By Dziubeka posiada salony firmowe w galeriach handlowych na terenie całej Polski oraz sieć punktów franczyzowych. Oryginalne naszyjniki, topowe bransoletki, kolczyki, wisiory i eleganckie broszki idealne na każdą okazję już teraz można nabyć w Manufakturze w Łodzi.

 

Biżuterię modową marki By Dziubeka cechuje niewymuszona elegancja. Ich produkty są idealnym uzupełnieniem każdej stylizacji. Dobrze sprawdzą się do pracy, noszenia na co dzień, a nawet na wieczorne wyjścia. Firma działa na rynku od 2006 roku, a swoją nazwę zawdzięcza właścicielce – Annie Dziubek.

 

Chcemy, by nasza biżuteria była dostępna dla każdej kobiety, która chce odświeżyć swój wizerunek lub po prostu poprawić sobie humor kupując wyjątkowy drobiazgmówi Anna Dziubek, właścicielka i dyrektor artystyczna marki To dlatego pracujemy nad różnorodnymi kolekcjami, starając się wyznaczać trendy w świecie biżuterii. Cały czas otwieramy też nowe sklepy, by kobiety kochające modę mogły mieć przepiękną biżuterię w zasięgu ręki.

 

Misję marki podziela Manufaktura: – Moda, w tym biżuteria, to ważny filar naszej działalności. Zależy nam, by oferta w Manufakturze była regularnie uzupełniana o nowe, inspirujące marki, odpowiadające na różne potrzeby naszych gości. By Dziubeka doskonale wpisuje się w ten trend, oferując nie tylko produkty z różnych półek cenowych, ale także dla kobiet w różnym wieku. Ich produkty noszą zarówno nastolatki bawiące się modą, jak i businesswoman komentuje Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.

 

Wyspa marki By Dziubeka znajduje się w galerii handlowej na poziomie 0 (naprzeciwko lodziarni Grycan).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Marta Wiśniewska: Ludzie czekali na nowy kawałek takiej kolorowej Mandaryny. Jestem mądrzejsza i silniejsza niż kiedyś

Wokalistka zaznacza, że najnowszy singiel „Lecę” to swoiste nowe otwarcie nie tylko w jej karierze muzycznej, ale i w życiu osobistym. Z większą świadomością i bagażem cennych doświadczeń nie chce już teraz popełniać takich błędów jak kiedyś. Czuje, że ma w sobie dużo pozytywnej energii i siły do działania, dlatego zamierza jak najlepiej wykorzystać ten czas. Marta Wiśniewska podkreśla, że pozytywne komentarze utwierdzają ją w tym, że to, co robi, ma sens. Hejterami natomiast nie zamierza się przejmować.

Farmacja

Trwa kontrola szczepień dzieci. Rodzice uchylający się od tego obowiązku muszą się liczyć z karami

Kontrola kart uodpornienia, czyli kontrola szczepień przeciw 13 chorobom zakaźnym, rozpoczęła się 1 kwietnia. Główny Inspektor Sanitarny chce poznać szczegółowe statystyki szczepień dzieci w Polsce, od urodzenia do 19. roku życia. Rodzice, którzy uchylają się od tego obowiązku, muszą się liczyć z postępowaniami i karami.

Media i PR

Na X zaraz po przejęciu przez Elona Muska było znacząco więcej mowy nienawiści. To sprzeczne z jego obietnicami

Liczba anglojęzycznych wpisów zawierających mowę nienawiści na X (dawniej Twitter) przez kilka miesięcy po zakupie platformy przez Elona Muska była o ok. 50 proc. wyższa niż przed transakcją – wskazują badania naukowców z Kalifornii. Znacznie wzrosła też średnia liczba polubień takich wpisów – o 70 proc. Naukowcy przyznają, że nie są w stanie określić związku przyczynowo-skutkowego, ale wskazują, że statystyki stoją w sprzeczności z deklarowanymi zmianami na platformie przez jej nowego prezesa.