Komunikaty PR

Marka By Dziubeka otworzyła swój punkt w Manufakturze w Łodzi

2024-08-22  |  10:00
Biuro prasowe

By Dziubeka posiada salony firmowe w galeriach handlowych na terenie całej Polski oraz sieć punktów franczyzowych. Oryginalne naszyjniki, topowe bransoletki, kolczyki, wisiory i eleganckie broszki idealne na każdą okazję już teraz można nabyć w Manufakturze w Łodzi.

 

Biżuterię modową marki By Dziubeka cechuje niewymuszona elegancja. Ich produkty są idealnym uzupełnieniem każdej stylizacji. Dobrze sprawdzą się do pracy, noszenia na co dzień, a nawet na wieczorne wyjścia. Firma działa na rynku od 2006 roku, a swoją nazwę zawdzięcza właścicielce – Annie Dziubek.

 

Chcemy, by nasza biżuteria była dostępna dla każdej kobiety, która chce odświeżyć swój wizerunek lub po prostu poprawić sobie humor kupując wyjątkowy drobiazgmówi Anna Dziubek, właścicielka i dyrektor artystyczna marki To dlatego pracujemy nad różnorodnymi kolekcjami, starając się wyznaczać trendy w świecie biżuterii. Cały czas otwieramy też nowe sklepy, by kobiety kochające modę mogły mieć przepiękną biżuterię w zasięgu ręki.

 

Misję marki podziela Manufaktura: – Moda, w tym biżuteria, to ważny filar naszej działalności. Zależy nam, by oferta w Manufakturze była regularnie uzupełniana o nowe, inspirujące marki, odpowiadające na różne potrzeby naszych gości. By Dziubeka doskonale wpisuje się w ten trend, oferując nie tylko produkty z różnych półek cenowych, ale także dla kobiet w różnym wieku. Ich produkty noszą zarówno nastolatki bawiące się modą, jak i businesswoman komentuje Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.

 

Wyspa marki By Dziubeka znajduje się w galerii handlowej na poziomie 0 (naprzeciwko lodziarni Grycan).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.