Marka By Dziubeka otworzyła swój punkt w Manufakturze w Łodzi
By Dziubeka posiada salony firmowe w galeriach handlowych na terenie całej Polski oraz sieć punktów franczyzowych. Oryginalne naszyjniki, topowe bransoletki, kolczyki, wisiory i eleganckie broszki idealne na każdą okazję już teraz można nabyć w Manufakturze w Łodzi.
Biżuterię modową marki By Dziubeka cechuje niewymuszona elegancja. Ich produkty są idealnym uzupełnieniem każdej stylizacji. Dobrze sprawdzą się do pracy, noszenia na co dzień, a nawet na wieczorne wyjścia. Firma działa na rynku od 2006 roku, a swoją nazwę zawdzięcza właścicielce – Annie Dziubek.
– Chcemy, by nasza biżuteria była dostępna dla każdej kobiety, która chce odświeżyć swój wizerunek lub po prostu poprawić sobie humor kupując wyjątkowy drobiazg – mówi Anna Dziubek, właścicielka i dyrektor artystyczna marki – To dlatego pracujemy nad różnorodnymi kolekcjami, starając się wyznaczać trendy w świecie biżuterii. Cały czas otwieramy też nowe sklepy, by kobiety kochające modę mogły mieć przepiękną biżuterię w zasięgu ręki.
Misję marki podziela Manufaktura: – Moda, w tym biżuteria, to ważny filar naszej działalności. Zależy nam, by oferta w Manufakturze była regularnie uzupełniana o nowe, inspirujące marki, odpowiadające na różne potrzeby naszych gości. By Dziubeka doskonale wpisuje się w ten trend, oferując nie tylko produkty z różnych półek cenowych, ale także dla kobiet w różnym wieku. Ich produkty noszą zarówno nastolatki bawiące się modą, jak i businesswoman – komentuje Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.
Wyspa marki By Dziubeka znajduje się w galerii handlowej na poziomie 0 (naprzeciwko lodziarni Grycan).

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Marta Wiśniewska: Ludzie czekali na nowy kawałek takiej kolorowej Mandaryny. Jestem mądrzejsza i silniejsza niż kiedyś
Wokalistka zaznacza, że najnowszy singiel „Lecę” to swoiste nowe otwarcie nie tylko w jej karierze muzycznej, ale i w życiu osobistym. Z większą świadomością i bagażem cennych doświadczeń nie chce już teraz popełniać takich błędów jak kiedyś. Czuje, że ma w sobie dużo pozytywnej energii i siły do działania, dlatego zamierza jak najlepiej wykorzystać ten czas. Marta Wiśniewska podkreśla, że pozytywne komentarze utwierdzają ją w tym, że to, co robi, ma sens. Hejterami natomiast nie zamierza się przejmować.
Farmacja
Trwa kontrola szczepień dzieci. Rodzice uchylający się od tego obowiązku muszą się liczyć z karami

Kontrola kart uodpornienia, czyli kontrola szczepień przeciw 13 chorobom zakaźnym, rozpoczęła się 1 kwietnia. Główny Inspektor Sanitarny chce poznać szczegółowe statystyki szczepień dzieci w Polsce, od urodzenia do 19. roku życia. Rodzice, którzy uchylają się od tego obowiązku, muszą się liczyć z postępowaniami i karami.
Media i PR
Na X zaraz po przejęciu przez Elona Muska było znacząco więcej mowy nienawiści. To sprzeczne z jego obietnicami

Liczba anglojęzycznych wpisów zawierających mowę nienawiści na X (dawniej Twitter) przez kilka miesięcy po zakupie platformy przez Elona Muska była o ok. 50 proc. wyższa niż przed transakcją – wskazują badania naukowców z Kalifornii. Znacznie wzrosła też średnia liczba polubień takich wpisów – o 70 proc. Naukowcy przyznają, że nie są w stanie określić związku przyczynowo-skutkowego, ale wskazują, że statystyki stoją w sprzeczności z deklarowanymi zmianami na platformie przez jej nowego prezesa.