Marka Fielmann otwiera swój drugi butik optyczny w Katowicach
MSL GROUP
Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
Po sukcesie otwarć w Krakowie i Warszawie przyszedł czas na Katowice! W czwartek 29 kwietnia marka Fielmann otworzyła nowy salon w Silesia City Center, największym centrum handlowym na Śląsku. To już drugi punkt niemieckiego lidera rynku optycznego na mapie tego miasta. Odwiedź najnowszy butik marki Fielmann w Silesia City Center i znajdź swoją parę!
Aglomeracja Śląska to niezwykle ważny region w Polsce, a jego centrum stanowią Katowice – stolica województwa. Jednym z charakterystycznych punktów miasta, obok katowickiego Spodka jest Silesia City Center, dysponująca największą przestrzenią handlową na Śląsku. Dlatego też nie mogło w niej zabraknąć butiku marki Fielmann – symbolu mody okularowej w korzystnych cenach.
Od czwartku 29 kwietnia klienci mogą korzystać z bogatego asortymentu drugiego butiku Fielmann
w Katowicach. W salonie dostępny jest szeroki wybór zarówno okularów korekcyjnych, jak i przeciwsłonecznych, a także akcesoriów optycznych i soczewek kontaktowych najwyższej jakości. W ofercie znajdują się produkty
z kolekcji Fielmann oraz znanych na całym świecie, topowych projektantów, m.in. Tom Ford, Gucci, Ray-Ban, Guess, Prada, Calvin Klein.
To co wyróżnia markę Fielmann na tle konkurencji, to nie tylko różnorodna kolekcja produktów, ale także wyjątkowe podejście do klienta. Każdy, kto odwiedzi butik marki może skorzystać z bezpłatnego badania wzroku z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Dostępni w salonach eksperci po dobraniu odpowiednich szkieł na podstawie badania, doradzą wybór opraw okularowych, odpowiednich do kształtu
i rysów twarzy oraz fryzury i indywidualnego stylu klienta. Marka Fielmann wie, że okulary są niezwykle istotnym elementem stylizacji, a ich dopasowanie nie tylko pod względem optycznym, ale również wizualnym dla wielu stanowi priorytet.
Jestem dumny z tego, że mimo trwającej pandemii Fielmann konsekwentnie rozszerza swoją działalność w Polsce. Katowice to centrum śląskiej aglomeracji, w której znajduje się jedna z najważniejszych przestrzeni handlowych – Silesia City Center, dlatego nie mogło nas tam zabraknąć. Cieszę się, że mieszkańcy Katowic mogą korzystać z szerokiego wyboru opraw okularowych z gwarancją najlepszych cen już w dwóch lokalizacjach w tym mieście
- mówi Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny
Wszyscy odwiedzający salony Fielmann mogą być pewni gwarancji wysokich standardów higieny – pracownicy regularnie dezynfekują wszystkie powierzchnie, produkty i sprzęt. Dodatkowo wprowadzono możliwość umówienia indywidualnych wizyt online, na które można zapisywać się poprzez stronę: www.fielmann.pl/termin.
Mimo pandemii, niemiecka sieć Fielmann nieustannie inwestuje w swoją strategię rozwoju, w szczególności na polskim rynku. Obecnie posiada łącznie 28 salonów w Polsce, w tym w największych miastach, m.in.
w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Gdańsku, Szczecinie, czy we Wrocławiu.
W 2019 roku firma Fielmann sprzedała ponad 130 000 par okularów i wygenerowała w Polsce roczny obrót
w wysokości 13,4 mln EUR. Główną wartością firmy jest jej kadra – w tym momencie w Polsce Fielmann zatrudnia ponad 350 pracowników, wspiera ich rozwój zawodowy, oferując pakiety szkoleń na każdym etapie kariery. Na czas lockdownu Fielmann zagwarantował pracę wszystkim pracownikom na takich samych warunkach jak przed kryzysem.
![Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_896805807,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
![Zima w stylu Black & White z Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_2057791647,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
![Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_1530621354,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.