Marka Fielmann otwiera swój drugi butik optyczny w Katowicach
MSL GROUP
Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
Po sukcesie otwarć w Krakowie i Warszawie przyszedł czas na Katowice! W czwartek 29 kwietnia marka Fielmann otworzyła nowy salon w Silesia City Center, największym centrum handlowym na Śląsku. To już drugi punkt niemieckiego lidera rynku optycznego na mapie tego miasta. Odwiedź najnowszy butik marki Fielmann w Silesia City Center i znajdź swoją parę!
Aglomeracja Śląska to niezwykle ważny region w Polsce, a jego centrum stanowią Katowice – stolica województwa. Jednym z charakterystycznych punktów miasta, obok katowickiego Spodka jest Silesia City Center, dysponująca największą przestrzenią handlową na Śląsku. Dlatego też nie mogło w niej zabraknąć butiku marki Fielmann – symbolu mody okularowej w korzystnych cenach.
Od czwartku 29 kwietnia klienci mogą korzystać z bogatego asortymentu drugiego butiku Fielmann
w Katowicach. W salonie dostępny jest szeroki wybór zarówno okularów korekcyjnych, jak i przeciwsłonecznych, a także akcesoriów optycznych i soczewek kontaktowych najwyższej jakości. W ofercie znajdują się produkty
z kolekcji Fielmann oraz znanych na całym świecie, topowych projektantów, m.in. Tom Ford, Gucci, Ray-Ban, Guess, Prada, Calvin Klein.
To co wyróżnia markę Fielmann na tle konkurencji, to nie tylko różnorodna kolekcja produktów, ale także wyjątkowe podejście do klienta. Każdy, kto odwiedzi butik marki może skorzystać z bezpłatnego badania wzroku z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Dostępni w salonach eksperci po dobraniu odpowiednich szkieł na podstawie badania, doradzą wybór opraw okularowych, odpowiednich do kształtu
i rysów twarzy oraz fryzury i indywidualnego stylu klienta. Marka Fielmann wie, że okulary są niezwykle istotnym elementem stylizacji, a ich dopasowanie nie tylko pod względem optycznym, ale również wizualnym dla wielu stanowi priorytet.
Jestem dumny z tego, że mimo trwającej pandemii Fielmann konsekwentnie rozszerza swoją działalność w Polsce. Katowice to centrum śląskiej aglomeracji, w której znajduje się jedna z najważniejszych przestrzeni handlowych – Silesia City Center, dlatego nie mogło nas tam zabraknąć. Cieszę się, że mieszkańcy Katowic mogą korzystać z szerokiego wyboru opraw okularowych z gwarancją najlepszych cen już w dwóch lokalizacjach w tym mieście
- mówi Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny
Wszyscy odwiedzający salony Fielmann mogą być pewni gwarancji wysokich standardów higieny – pracownicy regularnie dezynfekują wszystkie powierzchnie, produkty i sprzęt. Dodatkowo wprowadzono możliwość umówienia indywidualnych wizyt online, na które można zapisywać się poprzez stronę: www.fielmann.pl/termin.
Mimo pandemii, niemiecka sieć Fielmann nieustannie inwestuje w swoją strategię rozwoju, w szczególności na polskim rynku. Obecnie posiada łącznie 28 salonów w Polsce, w tym w największych miastach, m.in.
w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Gdańsku, Szczecinie, czy we Wrocławiu.
W 2019 roku firma Fielmann sprzedała ponad 130 000 par okularów i wygenerowała w Polsce roczny obrót
w wysokości 13,4 mln EUR. Główną wartością firmy jest jej kadra – w tym momencie w Polsce Fielmann zatrudnia ponad 350 pracowników, wspiera ich rozwój zawodowy, oferując pakiety szkoleń na każdym etapie kariery. Na czas lockdownu Fielmann zagwarantował pracę wszystkim pracownikom na takich samych warunkach jak przed kryzysem.

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.