Komunikaty PR

Marka Fielmann otwiera swój drugi butik optyczny w Katowicach

2021-05-06  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Siewiera
MSL GROUP

Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
Do pobrania jpg ( 5.87 MB )

Po sukcesie otwarć w Krakowie i Warszawie przyszedł czas na Katowice! W czwartek 29 kwietnia marka Fielmann otworzyła nowy salon w Silesia City Center, największym centrum handlowym na Śląsku. To już drugi punkt niemieckiego lidera rynku optycznego na mapie tego miasta. Odwiedź najnowszy butik marki Fielmann w Silesia City Center i znajdź swoją parę!

Aglomeracja Śląska to niezwykle ważny region w Polsce, a jego centrum stanowią Katowice – stolica województwa. Jednym z charakterystycznych punktów miasta, obok katowickiego Spodka jest Silesia City Center, dysponująca największą przestrzenią handlową na Śląsku. Dlatego też nie mogło w niej zabraknąć butiku marki Fielmann – symbolu mody okularowej w korzystnych cenach.

Od czwartku 29 kwietnia klienci mogą korzystać z bogatego asortymentu drugiego butiku Fielmann
w Katowicach. W salonie dostępny jest szeroki wybór zarówno okularów korekcyjnych, jak i przeciwsłonecznych, a także akcesoriów optycznych i soczewek kontaktowych najwyższej jakości. W ofercie znajdują się produkty
z kolekcji Fielmann oraz znanych na całym świecie, topowych projektantów, m.in. Tom Ford, Gucci, Ray-Ban, Guess, Prada, Calvin Klein.

To co wyróżnia markę Fielmann na tle konkurencji, to nie tylko różnorodna kolekcja produktów, ale także wyjątkowe podejście do klienta. Każdy, kto odwiedzi butik marki może skorzystać z bezpłatnego badania wzroku z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Dostępni w salonach eksperci po dobraniu odpowiednich szkieł na podstawie badania, doradzą wybór opraw okularowych, odpowiednich do kształtu
i rysów twarzy oraz fryzury i indywidualnego stylu klienta. Marka Fielmann wie, że okulary są niezwykle istotnym elementem stylizacji, a ich dopasowanie nie tylko pod względem optycznym, ale również wizualnym dla wielu stanowi priorytet.

Jestem dumny z tego, że mimo trwającej pandemii Fielmann konsekwentnie rozszerza swoją działalność w Polsce. Katowice to centrum śląskiej aglomeracji, w której znajduje się jedna z najważniejszych przestrzeni handlowych – Silesia City Center, dlatego nie mogło nas tam zabraknąć. Cieszę się, że mieszkańcy Katowic mogą korzystać z szerokiego wyboru opraw okularowych z gwarancją najlepszych cen już w dwóch lokalizacjach w tym mieście

- mówi Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny

 

Wszyscy odwiedzający salony Fielmann mogą być pewni gwarancji wysokich standardów higieny – pracownicy regularnie dezynfekują wszystkie powierzchnie, produkty i sprzęt. Dodatkowo wprowadzono możliwość umówienia indywidualnych wizyt online, na które można zapisywać się poprzez stronę: www.fielmann.pl/termin.

Mimo pandemii, niemiecka sieć Fielmann nieustannie inwestuje w swoją strategię rozwoju, w szczególności na polskim rynku. Obecnie posiada łącznie 28 salonów w Polsce, w tym w największych miastach, m.in.
w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Gdańsku, Szczecinie, czy we Wrocławiu.

W 2019 roku firma Fielmann sprzedała ponad 130 000 par okularów i wygenerowała w Polsce roczny obrót
w wysokości 13,4 mln EUR. Główną wartością firmy jest jej kadra – w tym momencie w Polsce Fielmann zatrudnia ponad 350 pracowników, wspiera ich rozwój zawodowy, oferując pakiety szkoleń na każdym etapie kariery. Na czas lockdownu Fielmann zagwarantował pracę wszystkim pracownikom na takich samych warunkach jak przed kryzysem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MSL GROUP
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.