Komunikaty PR

Marka Fielmann otwiera swój drugi butik optyczny w Katowicach

2021-05-06  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Siewiera
MSL GROUP

Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
Do pobrania jpg ( 5.87 MB )

Po sukcesie otwarć w Krakowie i Warszawie przyszedł czas na Katowice! W czwartek 29 kwietnia marka Fielmann otworzyła nowy salon w Silesia City Center, największym centrum handlowym na Śląsku. To już drugi punkt niemieckiego lidera rynku optycznego na mapie tego miasta. Odwiedź najnowszy butik marki Fielmann w Silesia City Center i znajdź swoją parę!

Aglomeracja Śląska to niezwykle ważny region w Polsce, a jego centrum stanowią Katowice – stolica województwa. Jednym z charakterystycznych punktów miasta, obok katowickiego Spodka jest Silesia City Center, dysponująca największą przestrzenią handlową na Śląsku. Dlatego też nie mogło w niej zabraknąć butiku marki Fielmann – symbolu mody okularowej w korzystnych cenach.

Od czwartku 29 kwietnia klienci mogą korzystać z bogatego asortymentu drugiego butiku Fielmann
w Katowicach. W salonie dostępny jest szeroki wybór zarówno okularów korekcyjnych, jak i przeciwsłonecznych, a także akcesoriów optycznych i soczewek kontaktowych najwyższej jakości. W ofercie znajdują się produkty
z kolekcji Fielmann oraz znanych na całym świecie, topowych projektantów, m.in. Tom Ford, Gucci, Ray-Ban, Guess, Prada, Calvin Klein.

To co wyróżnia markę Fielmann na tle konkurencji, to nie tylko różnorodna kolekcja produktów, ale także wyjątkowe podejście do klienta. Każdy, kto odwiedzi butik marki może skorzystać z bezpłatnego badania wzroku z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Dostępni w salonach eksperci po dobraniu odpowiednich szkieł na podstawie badania, doradzą wybór opraw okularowych, odpowiednich do kształtu
i rysów twarzy oraz fryzury i indywidualnego stylu klienta. Marka Fielmann wie, że okulary są niezwykle istotnym elementem stylizacji, a ich dopasowanie nie tylko pod względem optycznym, ale również wizualnym dla wielu stanowi priorytet.

Jestem dumny z tego, że mimo trwającej pandemii Fielmann konsekwentnie rozszerza swoją działalność w Polsce. Katowice to centrum śląskiej aglomeracji, w której znajduje się jedna z najważniejszych przestrzeni handlowych – Silesia City Center, dlatego nie mogło nas tam zabraknąć. Cieszę się, że mieszkańcy Katowic mogą korzystać z szerokiego wyboru opraw okularowych z gwarancją najlepszych cen już w dwóch lokalizacjach w tym mieście

- mówi Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny

 

Wszyscy odwiedzający salony Fielmann mogą być pewni gwarancji wysokich standardów higieny – pracownicy regularnie dezynfekują wszystkie powierzchnie, produkty i sprzęt. Dodatkowo wprowadzono możliwość umówienia indywidualnych wizyt online, na które można zapisywać się poprzez stronę: www.fielmann.pl/termin.

Mimo pandemii, niemiecka sieć Fielmann nieustannie inwestuje w swoją strategię rozwoju, w szczególności na polskim rynku. Obecnie posiada łącznie 28 salonów w Polsce, w tym w największych miastach, m.in.
w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Gdańsku, Szczecinie, czy we Wrocławiu.

W 2019 roku firma Fielmann sprzedała ponad 130 000 par okularów i wygenerowała w Polsce roczny obrót
w wysokości 13,4 mln EUR. Główną wartością firmy jest jej kadra – w tym momencie w Polsce Fielmann zatrudnia ponad 350 pracowników, wspiera ich rozwój zawodowy, oferując pakiety szkoleń na każdym etapie kariery. Na czas lockdownu Fielmann zagwarantował pracę wszystkim pracownikom na takich samych warunkach jak przed kryzysem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MSL GROUP
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.