Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję
Polska marka, słynąca z kultowych klapków na rzep, stworzyła kolejną kolekcję, powstałą z myślą o miłośnikach festiwali. W jej skład weszły m.in. kalosze.
Nowa kolekcja to prawdziwa gratka i niespodzianka dla wszystkich fanów marki, którzy kultowe kuboty chcieliby nosić również podczas deszczowych festiwali muzycznych i jesiennych dni. Teraz jest to możliwe – w nowej kolekcji pojawiły się stylowe, kubotowe kalosze.
Dla festiwalowiczów i nie tylko
Kubota od dawna opiera swoją komunikację na skojarzeniach z komfortem – w ruchach i myśleniu – i dokładnie takie produkty tworzy, odpowiadając na potrzeby tych najbardziej wymagających i spragnionych wygody.
– Społeczność klientów Kuboty i odbiorców marki to osoby aktywne, kochające podróże, festiwale i wakacyjne imprezy. Specjalnie z myślą o nich powstała najnowsza kolekcja – niezawodny starter pack, stanowiący obowiązkowe wyposażenie wakacyjnej walizki. Nowa kolekcja doskonale oddaje filozofię marki: luz, który idzie w parze z wymiarem praktycznym – mówi Iwona Dąbrowska, Dyrektorka Kolekcji Kubota S.A.
W festiwalowej kolekcji marki znalazły się również akcesoria: bidony, kapelusze, torby typu shopper oraz stylowe nerki. To jednak nie koniec nowości. Niebawem Kubota poszerzy swoją ofertę również o nakrycia wierzchnie – parki przeciwdeszczowe.
30 lat komfortu
Nie tak dawno, bo niespełna miesiąc temu Kubota obchodziła 30-lecie swojego istnienia, które świętowała kampanią „Wróć do strefy komfortu”, do której zaangażowano znanych influencerów – popularyzatorkę wiedzy, Kasię Gandor oraz dziennikarza, Michała Marszała.
Przedstawiciele marki zapowiadają, że to nie ostatnia odsłona komfortu w jej wydaniu, a Kubota będzie dostarczać maksymalnej dawki wygody tak długo, jak tylko będzie istnieć.
![Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1207706857,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
![SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA](/files/_uploaded/glownekonf_423925340,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
![Printy czy gładkie? Wszystkie style dozwolone!](/files/_uploaded/glownekonf_1911953355,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Printy czy gładkie? Wszystkie style dozwolone!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.