Komunikaty PR

Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję

2024-08-02  |  01:00
Biuro prasowe

Polska marka, słynąca z kultowych klapków na rzep, stworzyła kolejną kolekcję, powstałą z myślą o miłośnikach festiwali. W jej skład weszły m.in. kalosze.

Nowa kolekcja to prawdziwa gratka i niespodzianka dla wszystkich fanów marki, którzy kultowe kuboty chcieliby nosić również podczas deszczowych festiwali muzycznych i jesiennych dni. Teraz jest to możliwe – w nowej kolekcji pojawiły się stylowe, kubotowe kalosze.

Dla festiwalowiczów i nie tylko

Kubota od dawna opiera swoją komunikację na skojarzeniach z komfortem – w ruchach i myśleniu  – i dokładnie takie produkty tworzy, odpowiadając na potrzeby tych najbardziej wymagających i spragnionych wygody.

Społeczność klientów Kuboty i odbiorców marki to osoby aktywne, kochające podróże, festiwale i wakacyjne imprezy. Specjalnie z myślą o nich powstała najnowsza kolekcja – niezawodny starter pack, stanowiący obowiązkowe wyposażenie wakacyjnej walizki. Nowa kolekcja doskonale oddaje filozofię marki: luz, który idzie w parze z wymiarem praktycznym  –  mówi Iwona Dąbrowska, Dyrektorka Kolekcji Kubota S.A.

W festiwalowej kolekcji marki znalazły się również akcesoria: bidony, kapelusze, torby typu shopper oraz stylowe nerki. To jednak nie koniec nowości. Niebawem Kubota poszerzy swoją ofertę również o nakrycia wierzchnie –  parki przeciwdeszczowe.

 

 

30 lat komfortu

Nie tak dawno, bo niespełna miesiąc temu Kubota obchodziła 30-lecie swojego istnienia, które świętowała kampanią „Wróć do strefy komfortu”, do której zaangażowano znanych influencerów – popularyzatorkę wiedzy, Kasię Gandor oraz dziennikarza, Michała Marszała.

Przedstawiciele marki zapowiadają, że to nie ostatnia odsłona komfortu w jej wydaniu, a Kubota będzie dostarczać maksymalnej dawki wygody tak długo, jak tylko będzie istnieć.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Primark wprowadza najnowszą jesienną kolekcję we współpracy z Ritą Orą Biuro prasowe
2024-09-10 | 16:00

Primark wprowadza najnowszą jesienną kolekcję we współpracy z Ritą Orą

Primark wprowadza najnowszą jesienną kolekcję we współpracy z Ritą Orą Primark prezentuje nową kolekcję z okazji rocznicy współpracy z Ritą Orą. Kolekcja
Moda Nowy sklep C&A w Blue City
2024-09-10 | 14:30

Nowy sklep C&A w Blue City

Centrum Handlowe Blue City cały czas uatrakcyjnia portfolio najemców, kierując ofertę handlowo-usługową oraz rozrywkową przede wszystkim dla rodzin z dziećmi. Nowy salon marki
Moda Salon Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie już otwarty!
2024-08-30 | 01:00

Salon Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie już otwarty!

  Już 31 sierpnia   (sobota)   doradcy renomowanej marki  Van Horn zapraszają mieszkańców Tarnowa i okolic do nowego salonu Pierre Cardin by Van Horn w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Barbara Kurdej-Szatan: Przez pięć lat nie prowadziłam żadnych programów w telewizji. Tęskniłam za tym i uważam, że „Cudowne lata” będą hitem TVP

Aktorka przyznaje, że w jej przypadku wrzesień po brzegi wypełniony jest obowiązkami i dlatego musi teraz szczególnie zadbać o swoje zdrowie, aby temu wszystkiemu sprostać. Jej córka rozpoczęła właśnie nowy rok szkolny, a syn poszedł do przedszkola. Ona sama z kolei sporo czasu spędza na planie nowego programu „Cudowne lata”, emitowanego w TVP2. Barbara Kurdej-Szatan cieszy się, że może realizować ten projekt, bo jak podkreśla, przez pięć lat tęskniła za pracą przed kamerami w telewizyjnym studiu.

Gwiazdy

Monika Mrozowska: Zrezygnowałam z wielu projektów zawodowych, żeby się przygotować do nowego roku szkolnego. Dzieciakom zależy na tym, żebym miała dla nich czas

Aktorka zdawała sobie sprawę z tego, że wrzesień nie będzie lekkim miesiącem, bo z początkiem nowego roku szkolnego nastąpi sporo zmian w życiu jej dzieci, a w konsekwencji i ona będzie musiała nieco zmodyfikować swój grafik zawodowy. Niektóre projekty muszą więc poczekać, bo jak podkreśla – nie chce zaniedbywać swoich pociech, a w pracy robić coś na pół gwizdka. Monika Mrozowska wierzy, że wszystko uda się zgrabnie poukładać, jej córka będzie miała udany start w liceum, a młodsi synowie doskonale poradzą sobie w szkole i przedszkolu.

Edukacja

Blisko 80 proc. Polaków obawia się zapalenia płuc. Mimo to świadomość szczepień profilaktycznych jest niska

Prawie 80 proc. Polaków uważa zapalenie płuc za groźną chorobę. Podobny odsetek boi się jej w mniejszym lub większym stopniu. Jednak o pneumokokach – które są przyczyną większości pozaszpitalnych zapaleń płuc – wiedzą niewiele, podobnie jak o szczepieniach przeciwko tej bakterii – wynika z raportu IPPEZ „Polki i Polacy a zapalenie płuc i pneumokoki”. Szczególnie wśród seniorów świadomość problemu jest znikoma, choć czują się oni najmocniej zagrożeni zapaleniem płuc. To przekłada się na niski poziom podejmowanych działań profilaktycznych, mimo że seniorzy mogą skorzystać z bezpłatnych szczepień przeciwko grypie i pneumokokom i zaszczepić się podczas jednej wizyty u lekarza rodzinnego.