Komunikaty PR

Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków

2024-04-08  |  01:00
Biuro prasowe

Polska marka modowa stworzyła kolejną kolekcję inspirowaną naturą oraz odpoczynkiem (zarówno tym aktywnym, jak i niekoniecznie). Klapki basenowe Plain, dostępne w aż 8 wariantach kolorystycznych to świetna propozycja dla miłośników komfortu oraz nieodłączony element wiosenno-letniej garderoby.

Czy założenie klapków przyspiesza nadejście wiosny? Marka Kubota przekonuje, że zdecydowanie tak. Model klapków basenowych Plain świetnie sprawdzi się podczas wiosennych aktywności, ale nie tylko – to klapki powstałe z myślą o odpoczynku w zgodzie ze sobą, w każdych okolicznościach, nawet w czterech ścianach własnego mieszkania.

Komfortowe klapki do zadań specjalnych

Nowe produkty marki są inspirowane powrotem do natury i czerpaniem z jej złożonych barw. Wśród kolorów dostępnych w nowej kolekcji znalazły się m.in. szałwiowy, beżowy, camelowy oraz zielony. Marka Kubota od dawna stara się inspirować do tworzenia własnej strefy komfortu, bez względu na jej definicję. Odpoczynek, relaks, wygoda i spędzanie czasu na własnych zasadach – to okoliczności, do których zostały stworzone klapki Kubota. Nowa kolekcja klapków basenowych Plain jest tego kolejnym dowodem – komentuje Iwona Dąbrowska, Collection Director Kubota S.A.

Komfort wpisany w DNA

Od czasu wdrożenia nowej strategii marki w 2023 roku, Kubota konsekwentnie podkreśla, że komfort jest wpisany w jej komunikacyjny krwioobieg, a rolą brandu jest dostarczanie radości, przełamywanie konwenansów i najważniejsze – troska o wygodę oraz dobre samopoczucie swoich klientów.

Nie tak dawno, jesienią ubiegłego roku, Kubota zrealizowała również kampanię „Podstawa komfortu”, w której centrum znalazły się wszystkie sytuacje, w których kultowe klapki stały się głównym nośnikiem tytułowego komfortu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem

Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.