Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
Polska marka modowa stworzyła kolejną kolekcję inspirowaną naturą oraz odpoczynkiem (zarówno tym aktywnym, jak i niekoniecznie). Klapki basenowe Plain, dostępne w aż 8 wariantach kolorystycznych to świetna propozycja dla miłośników komfortu oraz nieodłączony element wiosenno-letniej garderoby.
Czy założenie klapków przyspiesza nadejście wiosny? Marka Kubota przekonuje, że zdecydowanie tak. Model klapków basenowych Plain świetnie sprawdzi się podczas wiosennych aktywności, ale nie tylko – to klapki powstałe z myślą o odpoczynku w zgodzie ze sobą, w każdych okolicznościach, nawet w czterech ścianach własnego mieszkania.
Komfortowe klapki do zadań specjalnych
– Nowe produkty marki są inspirowane powrotem do natury i czerpaniem z jej złożonych barw. Wśród kolorów dostępnych w nowej kolekcji znalazły się m.in. szałwiowy, beżowy, camelowy oraz zielony. Marka Kubota od dawna stara się inspirować do tworzenia własnej strefy komfortu, bez względu na jej definicję. Odpoczynek, relaks, wygoda i spędzanie czasu na własnych zasadach – to okoliczności, do których zostały stworzone klapki Kubota. Nowa kolekcja klapków basenowych Plain jest tego kolejnym dowodem – komentuje Iwona Dąbrowska, Collection Director Kubota S.A.
Komfort wpisany w DNA
Od czasu wdrożenia nowej strategii marki w 2023 roku, Kubota konsekwentnie podkreśla, że komfort jest wpisany w jej komunikacyjny krwioobieg, a rolą brandu jest dostarczanie radości, przełamywanie konwenansów i najważniejsze – troska o wygodę oraz dobre samopoczucie swoich klientów.
Nie tak dawno, jesienią ubiegłego roku, Kubota zrealizowała również kampanię „Podstawa komfortu”, w której centrum znalazły się wszystkie sytuacje, w których kultowe klapki stały się głównym nośnikiem tytułowego komfortu.
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem
Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.