Międzynarodowy gigant otwiera drzwi debiutującym projektantom
SHEIN, międzynarodowy sklep z modą oraz produktami lifestyle ogłosił, że zwycięzcą SHEIN X Global Challenge 2024 została Eleonora Falcone z Włoch. Młoda projektantka pokonała prawie 1 000 zgłoszeń z ponad 70 krajów, zdobywając nagrodę w wysokości 10 000 euro oraz dołączając do SHEIN X Designer Incubator Program.
Zwycięska kolekcja "GLOWMANTIC" przygotowana przez włoską projektantkę otrzymała najwięcej głosów w etapie publicznego głosowania konkursu, co pozwoliło jej zakwalifikować się do finału. Następnie zachwyciła jurorów, w rezultacie zdobywając tytuł i nagrodę w wysokości 10 000 euro.
„Wszyscy w panelu jurorskim jesteśmy pod wrażeniem, że w tym roku otrzymaliśmy tak wiele zgłoszeń od projektantek, a dodatkowo dziewięcioro z finalistów było kobietami. Propozycja Eleonory wyróżniała się od samego początku. Kiedy przedstawiła swoją pracę, inspirację i uzasadnienie podczas finału w Londynie, wiedzieliśmy, że mamy do czynienia z przyszłą gwiazdą mody” – powiedział Julien Fournié, sędzia SHEIN X Global Challenge 2024. „Jej determinacja do osiągnięcia sukcesu była wyraźnie widoczna, podobnie jak jej zdolność do interpretacji tematu i przekształcenia go w kolekcję, która z pewnością stanie się popularna."
SHEIN X Designer Incubator Program wspiera młodych projektantów
Eleonora dołączy do SHEIN X Designer Incubator Program, flagowego programu inkubatora SHEIN, który wspiera młodych projektantów w uruchamianiu odnoszących sukcesy globalnych marek modowych. Dzięki wsparciu z strony SHEIN, projektanci otrzymując pomoc przez cały proces, począwszy od rozwoju produktu, przez produkcję, marketing, aż po logistykę łańcucha dostaw. SHEIN X Designers korzystają z zaawansowanego łańcucha dostaw SHEIN, aby dokładnie określić zapotrzebowanie klientów na podstawie ich opinii w czasie rzeczywistym, a następnie produkować tylko to, co jest potrzebne.
„Jesteśmy bardzo podekscytowani tym, co Eleonora wniesie do SHEIN X Designer Incubator Program i do przemysłu mody!" – powiedziała Molly Miao, CMO, SHEIN. „Jej talent do projektowania, umiejętności techniczne oraz zdolność do oceny komercyjnej opłacalności już teraz czynią ją doskonałą projektantką. Dzięki modelowi produkcji na żądanie SHEIN, doświadczeniu w globalnej logistyce oraz ekspertyzie w dziedzinie marketingu, spodziewamy się dużego zainteresowania kolekcją GLOWMANTIC, gdy tylko pojawi się na platformie SHEIN na całym świecie."
Nowa gwardia branży modowej
Pozostałych dziewięciu finalistów nie wyszło z pustymi rękami. Juliana Cavalcanti de Siqueira z Brazylii otrzymała Nagrodę Kreatywności za umiejętność opowiadania unikalnej historii, wzbudzanie pewności siebie i celebrację indywidualności swojego projektu. Yuto Nomura z Japonii został uhonorowany Nagrodą Next Gen jako wybitny projektant, który przyjmuje ducha innowacji tworząc kolekcję, która reprezentuje przyszłość mody. Natomiast Fungai Sarah Muzoroza z Wielkiej Brytanii została laureatką Nagrody Stylu za kolekcję, która perfekcyjnie skomponowała pojedynczy strój, eksponując temat Radience (z ang. blask). Zwycięzcy każdej z tych kategorii otrzymali po 5 000 euro. Każdy z pozostałych finalistów otrzymał 3 000 euro.
Prace wszystkich finalistów oraz zwycięzcy SHEIN X Global Challenge 2024 zostaną wyprodukowane oraz udostępnione dla 150 milionów użytkowników SHEIN na całym świecie.
We wrześniu 2023 r. SHEIN ogłosiło, że dodatkowe 50 mln USD zostanie przeznaczone na program SHEIN X Designer Incubator. Te dodatkowe finansowanie sprawi, że całkowita inwestycja firmy w program SHEIN X Designer Incubator wyniesie 105 mln USD do 2028 roku.
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o SHEIN X Designer Incubator Program.
![Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_896805807,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
![Zima w stylu Black & White z Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_2057791647,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
![Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_1530621354,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.