Komunikaty PR

Międzynarodowy gigant otwiera drzwi debiutującym projektantom

2024-03-26  |  08:00
Biuro prasowe

SHEIN, międzynarodowy sklep z modą oraz produktami lifestyle ogłosił, że zwycięzcą SHEIN X Global Challenge 2024 została Eleonora Falcone z Włoch. Młoda projektantka pokonała prawie 1 000 zgłoszeń z ponad 70 krajów, zdobywając nagrodę w wysokości 10 000 euro oraz dołączając do SHEIN X Designer Incubator Program.

Zwycięska kolekcja "GLOWMANTIC" przygotowana przez włoską projektantkę otrzymała najwięcej głosów w etapie publicznego głosowania konkursu, co pozwoliło jej zakwalifikować się do finału. Następnie zachwyciła jurorów, w rezultacie zdobywając tytuł i nagrodę w wysokości 10 000 euro.

„Wszyscy w panelu jurorskim jesteśmy pod wrażeniem, że w tym roku otrzymaliśmy tak wiele zgłoszeń od projektantek, a dodatkowo dziewięcioro z finalistów było kobietami. Propozycja Eleonory wyróżniała się od samego początku. Kiedy przedstawiła swoją pracę, inspirację i uzasadnienie podczas finału w Londynie, wiedzieliśmy, że mamy do czynienia z przyszłą gwiazdą mody” –  powiedział Julien Fournié, sędzia SHEIN X Global Challenge 2024. „Jej determinacja do osiągnięcia sukcesu była wyraźnie widoczna, podobnie jak jej zdolność do interpretacji tematu i przekształcenia go w kolekcję, która z pewnością stanie się popularna."

SHEIN X Designer Incubator Program wspiera młodych projektantów

Eleonora dołączy do SHEIN X Designer Incubator Program, flagowego programu inkubatora SHEIN, który wspiera młodych projektantów w uruchamianiu odnoszących sukcesy globalnych marek modowych. Dzięki wsparciu z strony SHEIN, projektanci otrzymując pomoc przez cały proces, począwszy od rozwoju produktu, przez produkcję, marketing, aż po logistykę łańcucha dostaw. SHEIN X Designers korzystają z zaawansowanego łańcucha dostaw SHEIN, aby dokładnie określić zapotrzebowanie klientów na podstawie ich opinii w czasie rzeczywistym, a następnie produkować tylko to, co jest potrzebne.  

„Jesteśmy bardzo podekscytowani tym, co Eleonora wniesie do SHEIN X Designer Incubator Program i do przemysłu mody!" – powiedziała Molly Miao, CMO, SHEIN. „Jej talent do projektowania, umiejętności techniczne oraz zdolność do oceny komercyjnej opłacalności już teraz czynią ją doskonałą projektantką. Dzięki modelowi produkcji na żądanie SHEIN, doświadczeniu w globalnej logistyce oraz ekspertyzie w dziedzinie marketingu, spodziewamy się dużego zainteresowania kolekcją GLOWMANTIC, gdy tylko pojawi się na platformie SHEIN na całym świecie."

Nowa gwardia branży modowej

Pozostałych dziewięciu finalistów nie wyszło z pustymi rękami. Juliana Cavalcanti de Siqueira z Brazylii otrzymała Nagrodę Kreatywności za umiejętność opowiadania unikalnej historii, wzbudzanie pewności siebie i celebrację indywidualności swojego projektu. Yuto Nomura z Japonii został uhonorowany Nagrodą Next Gen jako wybitny projektant, który przyjmuje ducha innowacji tworząc kolekcję, która reprezentuje przyszłość mody. Natomiast Fungai Sarah Muzoroza z Wielkiej Brytanii została laureatką Nagrody Stylu za kolekcję, która perfekcyjnie skomponowała pojedynczy strój, eksponując temat Radience (z ang. blask). Zwycięzcy każdej z tych kategorii otrzymali po 5 000 euro. Każdy z pozostałych finalistów otrzymał 3 000 euro.

Prace wszystkich finalistów oraz zwycięzcy SHEIN X Global Challenge 2024 zostaną wyprodukowane oraz udostępnione dla 150 milionów użytkowników SHEIN na całym świecie.

We wrześniu 2023 r. SHEIN ogłosiło, że dodatkowe 50 mln USD zostanie przeznaczone na program SHEIN X Designer Incubator. Te dodatkowe finansowanie sprawi, że całkowita inwestycja firmy w program SHEIN X Designer Incubator wyniesie 105 mln USD do 2028 roku.

Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o SHEIN X Designer Incubator Program.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.