Międzynarodowy gigant otwiera drzwi debiutującym projektantom
SHEIN, międzynarodowy sklep z modą oraz produktami lifestyle ogłosił, że zwycięzcą SHEIN X Global Challenge 2024 została Eleonora Falcone z Włoch. Młoda projektantka pokonała prawie 1 000 zgłoszeń z ponad 70 krajów, zdobywając nagrodę w wysokości 10 000 euro oraz dołączając do SHEIN X Designer Incubator Program.
Zwycięska kolekcja "GLOWMANTIC" przygotowana przez włoską projektantkę otrzymała najwięcej głosów w etapie publicznego głosowania konkursu, co pozwoliło jej zakwalifikować się do finału. Następnie zachwyciła jurorów, w rezultacie zdobywając tytuł i nagrodę w wysokości 10 000 euro.
„Wszyscy w panelu jurorskim jesteśmy pod wrażeniem, że w tym roku otrzymaliśmy tak wiele zgłoszeń od projektantek, a dodatkowo dziewięcioro z finalistów było kobietami. Propozycja Eleonory wyróżniała się od samego początku. Kiedy przedstawiła swoją pracę, inspirację i uzasadnienie podczas finału w Londynie, wiedzieliśmy, że mamy do czynienia z przyszłą gwiazdą mody” – powiedział Julien Fournié, sędzia SHEIN X Global Challenge 2024. „Jej determinacja do osiągnięcia sukcesu była wyraźnie widoczna, podobnie jak jej zdolność do interpretacji tematu i przekształcenia go w kolekcję, która z pewnością stanie się popularna."
SHEIN X Designer Incubator Program wspiera młodych projektantów
Eleonora dołączy do SHEIN X Designer Incubator Program, flagowego programu inkubatora SHEIN, który wspiera młodych projektantów w uruchamianiu odnoszących sukcesy globalnych marek modowych. Dzięki wsparciu z strony SHEIN, projektanci otrzymując pomoc przez cały proces, począwszy od rozwoju produktu, przez produkcję, marketing, aż po logistykę łańcucha dostaw. SHEIN X Designers korzystają z zaawansowanego łańcucha dostaw SHEIN, aby dokładnie określić zapotrzebowanie klientów na podstawie ich opinii w czasie rzeczywistym, a następnie produkować tylko to, co jest potrzebne.
„Jesteśmy bardzo podekscytowani tym, co Eleonora wniesie do SHEIN X Designer Incubator Program i do przemysłu mody!" – powiedziała Molly Miao, CMO, SHEIN. „Jej talent do projektowania, umiejętności techniczne oraz zdolność do oceny komercyjnej opłacalności już teraz czynią ją doskonałą projektantką. Dzięki modelowi produkcji na żądanie SHEIN, doświadczeniu w globalnej logistyce oraz ekspertyzie w dziedzinie marketingu, spodziewamy się dużego zainteresowania kolekcją GLOWMANTIC, gdy tylko pojawi się na platformie SHEIN na całym świecie."
Nowa gwardia branży modowej
Pozostałych dziewięciu finalistów nie wyszło z pustymi rękami. Juliana Cavalcanti de Siqueira z Brazylii otrzymała Nagrodę Kreatywności za umiejętność opowiadania unikalnej historii, wzbudzanie pewności siebie i celebrację indywidualności swojego projektu. Yuto Nomura z Japonii został uhonorowany Nagrodą Next Gen jako wybitny projektant, który przyjmuje ducha innowacji tworząc kolekcję, która reprezentuje przyszłość mody. Natomiast Fungai Sarah Muzoroza z Wielkiej Brytanii została laureatką Nagrody Stylu za kolekcję, która perfekcyjnie skomponowała pojedynczy strój, eksponując temat Radience (z ang. blask). Zwycięzcy każdej z tych kategorii otrzymali po 5 000 euro. Każdy z pozostałych finalistów otrzymał 3 000 euro.
Prace wszystkich finalistów oraz zwycięzcy SHEIN X Global Challenge 2024 zostaną wyprodukowane oraz udostępnione dla 150 milionów użytkowników SHEIN na całym świecie.
We wrześniu 2023 r. SHEIN ogłosiło, że dodatkowe 50 mln USD zostanie przeznaczone na program SHEIN X Designer Incubator. Te dodatkowe finansowanie sprawi, że całkowita inwestycja firmy w program SHEIN X Designer Incubator wyniesie 105 mln USD do 2028 roku.
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o SHEIN X Designer Incubator Program.
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem
Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.