Komunikaty PR

„Mikołajkowa metamorfoza” w Galerii Krakowskiej

2020-11-25  |  14:34
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kurczych
PR Inspiration

Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl
Do pobrania jpg ( 0.38 MB )

Nadchodzi czas, w którym wiele osób myśli o prezentach świątecznych dla najbliższych. A gdyby tak zrobić prezent… sobie? W Galerii Krakowskiej trwa „Mikołajkowa metamorfoza”. Do 29 listopada zarówno panie, jak i panowie mogą przesyłać zgłoszenia, wygrać udział w akcji i odmienić swój wygląd pod okiem profesjonalistów – nie tylko na święta.

Każdy czasem potrzebuje zmiany – a czy można dostać lepszy prezent od Mikołaja niż nową wersję siebie? W Galerii Krakowskiej trwa akcja, dzięki której można przeżyć niesamowitą przygodę i zaskoczyć bliskich na święta. Do „Mikołajkowej metamorfozy” może zgłosić się każda pełnoletnia osoba, aplikując przez stronę www.mikolajkowa-metamorfoza.pl. Do zgłoszenia należy dołączyć aktualne zdjęcie oraz uzasadnić chęć udziału w akcji. Nagrodą będzie całkowita zmiana wizerunku: dla kobiety 2000 zł na zakupy w Galerii Krakowskiej pod okiem stylistki Goshy Kusper, nowa fryzura od salonu Simply Fine, make-up wykonany przez makijażystę marki Inglot, manicure od ManiPedi oraz profesjonalna sesja zdjęciowa. Na mężczyznę czekają równie atrakcyjne nagrody, a wśród nich 2000 zł na zakupy z Goshą Kusper, wizyta w salonie Simply Fine oraz sesja zdjęciowa.

Zgłoszenia przyjmowane są do 29 listopada, a efekty metamorfozy zostaną zaprezentowane 6 grudnia na facebookowym profilu Galerii Krakowskiej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.