„Mikołajkowa metamorfoza” w Galerii Krakowskiej
PR Inspiration
Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl
Nadchodzi czas, w którym wiele osób myśli o prezentach świątecznych dla najbliższych. A gdyby tak zrobić prezent… sobie? W Galerii Krakowskiej trwa „Mikołajkowa metamorfoza”. Do 29 listopada zarówno panie, jak i panowie mogą przesyłać zgłoszenia, wygrać udział w akcji i odmienić swój wygląd pod okiem profesjonalistów – nie tylko na święta.
Każdy czasem potrzebuje zmiany – a czy można dostać lepszy prezent od Mikołaja niż nową wersję siebie? W Galerii Krakowskiej trwa akcja, dzięki której można przeżyć niesamowitą przygodę i zaskoczyć bliskich na święta. Do „Mikołajkowej metamorfozy” może zgłosić się każda pełnoletnia osoba, aplikując przez stronę www.mikolajkowa-metamorfoza.pl. Do zgłoszenia należy dołączyć aktualne zdjęcie oraz uzasadnić chęć udziału w akcji. Nagrodą będzie całkowita zmiana wizerunku: dla kobiety 2000 zł na zakupy w Galerii Krakowskiej pod okiem stylistki Goshy Kusper, nowa fryzura od salonu Simply Fine, make-up wykonany przez makijażystę marki Inglot, manicure od ManiPedi oraz profesjonalna sesja zdjęciowa. Na mężczyznę czekają równie atrakcyjne nagrody, a wśród nich 2000 zł na zakupy z Goshą Kusper, wizyta w salonie Simply Fine oraz sesja zdjęciowa.
Zgłoszenia przyjmowane są do 29 listopada, a efekty metamorfozy zostaną zaprezentowane 6 grudnia na facebookowym profilu Galerii Krakowskiej.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.