MISBHV nowym „Przyjacielem UNICEF”
Stowarzyszenie UNICEF Polska
ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/
Polska marka streetwearowa MISBHV została nowym „Przyjacielem UNICEF”. Łącząc siły z największą organizacją humanitarną działającą na rzecz dzieci, będzie nieść wsparcie najmłodszym z najuboższych krajów świata.
Firma MISBHV przekazała organizacji wsparcie finansowe na pomoc dzieciom na świecie dołączając do grona „Przyjaciół UNICEF”. Środki otrzymane od MISBHV zostaną przeznaczone na zapewnienie pomocy żywnościowej, medycznej, edukacyjnej czy wodno-sanitarnej najbardziej potrzebującym dzieciom w najuboższych krajach świata. MISBHV i UNICEF łączą siły, aby dzieci miały prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa.
Cieszymy się, że do grona „Przyjaciół UNICEF” dołączyła młoda, polska firma odnosząca sukcesy na rynku międzynarodowym. Dzięki wsparciu firm takich jak MISBHV możemy zmienić życie dzieci i dać im szansę na lepszą przyszłość, powiedziała Renata Bem, Zastępca Dyrektora Generalnego UNICEF Polska.
2020 to rok nowej solidarności - który przypomniał nam o wadze wartości takich jak empatia, współczucie i bliskość. Dziękujemy UNICEF za niestrudzoną pracę na rzecz naszej wspólnej przyszłości, powiedziała Natalia Maczek, Założycielka i Właścicielka marki MISBHV.
Zaangażowanie biznesu odgrywa kluczową rolę w poprawie jakości życia dzieci na świecie. Dziś co czwarte dziecko na świecie żyje w kraju dotkniętym kryzysem humanitarnym. Nie mają one możliwości rozwinięcia w pełni swojego potencjału. Dzieje się tak z wielu powodów: z braku pożywienia, dostępu do wody pitnej i urządzeń sanitarnych czy z braku dostępu do odpowiedniej edukacji.
Każda marka i każdy przedsiębiorca, tak jak MISBHV, może wpływać na codzienne życie dzieci. Firmy, wspierając finansowo UNICEF mają pewność, że ich pomoc dotrze tam, gdzie jest najbardziej potrzebna. Jedną z form zaangażowania jest właśnie przystąpienie do programu „Przyjaciel UNICEF”. To program skierowany do średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą pomagać dzieciom, realizując koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. Jest to szyta na miarę przedsiębiorców propozycja współpracy z organizacją, niosącą dzieciom pomoc żywnościową, wodno-sanitarną, medyczną czy edukacyjną. Więcej informacji na temat programu na stronie unicef.pl/biznes.
O MISBHV
MISBHV to polska marka modowa założona przez Natalię Maczek. Od 2015 roku reprezentuje kraj na nowojorskim i paryskim tygodniu mody oraz w najbardziej prestiżowych sklepach świata, współpracując z plejadą rodzimych artystów - m.in. Rosławem Szaybo, Rafałem Olbińskim czy Sławomirem Pawszakiem.
www.misbhv.pl
O UNICEF
UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa od ponad 70 lat działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej - UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. Więcej informacji na stronie unicef.pl
![Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_896805807,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
![Zima w stylu Black & White z Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_2057791647,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
![Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_1530621354,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.