Komunikaty PR

MISBHV nowym „Przyjacielem UNICEF”

2020-12-23  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Kacprzak
Stowarzyszenie UNICEF Polska

ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/

Polska marka streetwearowa MISBHV została nowym „Przyjacielem UNICEF”. Łącząc siły z największą organizacją humanitarną działającą na rzecz dzieci, będzie nieść wsparcie najmłodszym z najuboższych krajów świata.

 

Firma MISBHV przekazała organizacji wsparcie finansowe na pomoc dzieciom na świecie dołączając do grona „Przyjaciół UNICEF”. Środki otrzymane od MISBHV zostaną przeznaczone na zapewnienie pomocy żywnościowej, medycznej, edukacyjnej czy wodno-sanitarnej najbardziej potrzebującym dzieciom w najuboższych krajach świata. MISBHV i UNICEF łączą siły, aby dzieci miały prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa.

Cieszymy się, że do grona „Przyjaciół UNICEF” dołączyła młoda, polska firma odnosząca sukcesy na rynku międzynarodowym. Dzięki wsparciu firm takich jak MISBHV możemy zmienić życie dzieci i dać im szansę na lepszą przyszłość, powiedziała Renata Bem, Zastępca Dyrektora Generalnego UNICEF Polska.

2020 to rok nowej solidarności - który przypomniał nam o wadze wartości takich jak empatia, współczucie i bliskość. Dziękujemy UNICEF za niestrudzoną pracę na rzecz naszej wspólnej przyszłości, powiedziała Natalia Maczek, Założycielka i Właścicielka marki MISBHV.

Zaangażowanie biznesu odgrywa kluczową rolę w poprawie jakości życia dzieci na świecie. Dziś co czwarte dziecko na świecie żyje w kraju dotkniętym kryzysem humanitarnym. Nie mają one możliwości rozwinięcia w pełni swojego potencjału. Dzieje się tak z wielu powodów: z braku pożywienia, dostępu do wody pitnej i urządzeń sanitarnych czy z braku dostępu do odpowiedniej edukacji.

Każda marka i każdy przedsiębiorca, tak jak MISBHV, może wpływać na codzienne życie dzieci. Firmy, wspierając finansowo UNICEF mają pewność, że ich pomoc dotrze tam, gdzie jest najbardziej potrzebna. Jedną z form zaangażowania jest właśnie przystąpienie do programu „Przyjaciel UNICEF”. To program skierowany do średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą pomagać dzieciom, realizując koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. Jest to szyta na miarę przedsiębiorców propozycja współpracy z organizacją, niosącą dzieciom pomoc żywnościową, wodno-sanitarną, medyczną czy edukacyjną. Więcej informacji na temat programu na stronie unicef.pl/biznes.

 

 

O MISBHV

MISBHV to polska marka modowa założona przez Natalię Maczek. Od 2015 roku reprezentuje kraj na nowojorskim i paryskim tygodniu mody oraz w najbardziej prestiżowych sklepach świata, współpracując z plejadą rodzimych artystów - m.in. Rosławem Szaybo, Rafałem Olbińskim czy Sławomirem Pawszakiem.

www.misbhv.pl

 

O UNICEF

UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa od ponad 70 lat działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej - UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. Więcej informacji na stronie unicef.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Stowarzyszenie UNICEF Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.