Mission Swim i Ewa Chodakowska prezentują najnowszą kolekcję strojów kąpielowych
Mission Swim, polska marka kostiumów kąpielowych i akcesoriów plażowych, współtworzona przez Ewę Chodakowską, zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję. Marka jest znana przede wszystkim z projektów doskonale współgrających z ciałem. Firmę wyróżnia odpowiedzialne społecznie i ekologicznie podejście do produkcji oraz dystrybucji swoich produktów.
Mission Swim powstało w 2018 roku z jasno określoną misją tworzenia wysokiej jakości strojów kąpielowych pracujących z ciałem, czyli pomagających modelować sylwetkę, i podkreślających wyjątkowość każdej kobiety. Markę tworzy Ewa Chodakowska, a także zespół ekspertów, którzy dotychczasowe doświadczenie zdobywali dzięki pracy z najbardziej luksusowymi markami strojów kąpielowych i bielizny. Projektantki Mission Swim mieszkają na co dzień w Los Angeles, Paryżu, Londynie i Mediolanie, dzięki ich połączeniu w jeden „Design Team” powstają kostiumy o unikalnym połączeniu kultur i estetyk, inspirowane plażami ze wszystkich stron świata. Kostiumy tworzone są wyłącznie na terenie Unii Europejskiej - we Włoszech, Portugalii i Polsce, z dbałością o każdy detal.
– Od wielu lat jestem związana z rynkiem mody i bielizny luksusowej. To doświadczenie pozwoliło na zebranie do zespołu Mission Swim najlepszych ekspertów w zakresie projektowania i produkcji bielizny oraz strojów kąpielowych. Dlatego nasze produkty nie tylko podkreślają piękno kobiecego ciała, ale także doskonale z nim pracują, zapewniając komfort użytkowania na długie lata. Realizacja takiego celu to prawdziwe wyzwanie. Współpracujemy wyłącznie z zaufanymi lokalnymi dostawcami, których profesjonalne podejście do tworzenia materiałów i surowców zostało dokładnie przez nas sprawdzone. Znamy imię każdej osoby, która jest zaangażowana w proces produkcji, zaczynając od producentów guzików, przez osoby farbujące tkaniny, po każdą krawcową i szwaczkę. – mówi Anna Rollmann, współtwórczyni marki, ekspertka w zakresie luksusowej mody plażowej i bielizny.
Kolekcja Spring/Summer 2023
Do kultowych już modeli z porfolio marki dołączają nowe propozycje na nadchodzący sezon. Najnowsza kolekcja Mission Swim została podzielona na cztery linie:
- Barbiecore – odważne modele w soczystych kolorach,
- Vanilla Sky – wygodne kroje w różnych odcieniach różu i błękitu,
- Gorgeous – kostiumy i akcesoria dla kobiet ceniących styl high fashion,
- Tierra – pomarańczowo-zielona linia zainspirowana makaronikami – różnokolorowymi francuskimi ciasteczkami uwielbianymi przez cały świat.
Wszystkie te linie łączą unikalne projekty idealnie wpisujące się w światowe trendy mody plażowej. Ofertę kostiumów uzupełnia linia praktycznych dodatków, w tym ręcznie robionych torebek, biżuterii, a także sukienek.
Mission Swim – Mission Green
Mission Swim jest marką, która skupia się nie tylko na najwyższej jakości swoich kostiumów tak, by towarzyszyły kobietom przez lata, ale również na odpowiedzialnym podejściu do ich produkcji. W ramach tej wizji stworzony został manifest Mission Green zawierający zobowiązania w zakresie odpowiedzialnej produkcji oraz edukacji klientek w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji.
• Kilometr Zero. Firma produkuje kostiumy wyłącznie w Europie, w trosce o najwyższą jakość wykonania, przestrzegając rygorystycznych zasad i praktyk ochrony środowiska oraz praw pracowników. Dodatkowo marka planuje siatki dostaw i produkcji tak, aby unikać niepotrzebnej emisji dwutlenku węgla związanej z transportem długodystansowym.
• Zero waste. W odpowiedzi na wyzwania ekologiczne stojące przed branżą modową Mission Swim produkuje i dystrybuuje swoje kostiumy zgodnie z ideą zero waste. Marka zużywa każdy centymetr zakupionych materiałów tak, aby nic nie zostało wyrzucone. Ponadto niesprzedane produkty Mission Swim również są poddawane recyklingowi lub przerabiane, ponieważ każdy kawałek materiału ma znaczenie.
• Do not harm. Firma używa materiałów i akcesoriów produkowanych wyłącznie w sposób zrównoważony, pochodzących z recyklingu i/lub nadających się do recyklingu oraz tzw. „lovestocków”, czyli przyjaznych dla środowiska materiałów wyprodukowanych dla innych marek, ale finalnie przez nie nigdy nie użytych.
• Make the difference. Dodatkowo Mission Swim promuje „zielony”, przyjazny dla środowiska styl życia, zachęcając społeczność do brania udziału w regularnych misjach Mission Green. Ich celem jest bardziej świadoma konsumpcja i dokonywanie przemyślanych wyborów zakupowych w myśl – jakość, a nie ilość.
• 360 Sustainable. Aby zmniejszyć liczbę odpadów, które rozkładają się nawet do 50 lat, Mission Swim jako marka odpowiedzialna ekologicznie stworzyła pełną pętlę recyklingu w ramach kampanii Mission Green. Program pozwala klientom zaangażować się w dobro planety i zachęca do przesyłania nieużywanych już kostiumów kąpielowych dowolnej marki, aby firma mogła poddać je recyklingowi.
– Moją główną misją od ponad 10 lat jest pomaganie Polkom na wszystkich płaszczyznach ich życia. Dlatego też współtworzę marki nastawione na rozwiązywanie problemów i wspieranie kobiet z całej Polski. Jestem niesamowicie dumna z tego, że Mission Swim nie tylko oferuje niezwykłe produkty najwyższej jakości, ale też realnie zmienia świat i życie wielu ludzi na lepsze. Te działania mają dla mnie największą wartość. – podkreśla Ewa Chodakowska, współtwórczyni Mission Swim.
Profesjonalne podejście do prowadzenia biznesu, tworzenie różnorodnych produktów z najwyższej jakości materiałów zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i z uwzględnieniem odpowiedzialności społecznej i ekologicznej to elementy tworzące filozofię Mission Swim.
– Właśnie dzięki wartościom i ekologicznemu podejściu do produkcji i dystrybucji swoich produktów marka jest lubiana przez konsumentki, jak również doceniana przez ekspertów z branży. Jej nowa kolekcja w odpowiedzi na ogromne zainteresowanie kobiet z całej polski i za granicą pojawi się nie tylko w sklepie internetowym missionswim.com i największych sklepach online, ale też stacjonarnie w polskich i zagranicznych butikach. – dodaje Paulina Zawadzka, współwłaścicielka Ammalfi Fashion, odpowiedzialnego za rozwój dystrybucji marki Mission Swim w Polsce i za granicą.
Za nazwą marki kryje się też chęć pomagania i dzielenia się owocami swojej pracy z osobami najbardziej tego potrzebującymi. Do tej pory dzięki sprzedaży produktów wsparcie otrzymało między innymi Centrum Praw Kobiet, otaczające opieką kobiety doświadczające przemocy domowej.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.