Komunikaty PR

Mission Swim i Ewa Chodakowska prezentują najnowszą kolekcję strojów kąpielowych

2023-02-15  |  12:00
Biuro prasowe

Mission Swim, polska marka kostiumów kąpielowych i akcesoriów plażowych, współtworzona przez Ewę Chodakowską, zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję. Marka jest znana przede wszystkim z projektów doskonale współgrających z ciałem. Firmę wyróżnia odpowiedzialne społecznie i ekologicznie podejście do produkcji oraz dystrybucji swoich produktów.

Mission Swim powstało w 2018 roku z jasno określoną misją tworzenia wysokiej jakości strojów kąpielowych pracujących z ciałem, czyli pomagających modelować sylwetkę, i podkreślających wyjątkowość każdej kobiety. Markę tworzy Ewa Chodakowska, a także zespół ekspertów, którzy dotychczasowe doświadczenie zdobywali dzięki pracy z najbardziej luksusowymi markami strojów kąpielowych i bielizny. Projektantki Mission Swim mieszkają na co dzień w Los Angeles, Paryżu, Londynie i Mediolanie, dzięki ich połączeniu w jeden „Design Team” powstają kostiumy o unikalnym połączeniu kultur i estetyk, inspirowane plażami ze wszystkich stron świata. Kostiumy tworzone są wyłącznie na terenie Unii Europejskiej - we Włoszech, Portugalii i Polsce, z dbałością o każdy detal.

– Od wielu lat jestem związana z rynkiem mody i bielizny luksusowej. To doświadczenie pozwoliło na zebranie do zespołu Mission Swim najlepszych ekspertów w zakresie projektowania i produkcji bielizny oraz strojów kąpielowych. Dlatego nasze produkty nie tylko podkreślają piękno kobiecego ciała, ale także doskonale z nim pracują, zapewniając komfort użytkowania na długie lata. Realizacja takiego celu to prawdziwe wyzwanie. Współpracujemy wyłącznie z zaufanymi lokalnymi dostawcami, których profesjonalne podejście do tworzenia materiałów i surowców zostało dokładnie przez nas sprawdzone. Znamy imię każdej osoby, która jest zaangażowana w proces produkcji, zaczynając od producentów guzików, przez osoby farbujące tkaniny, po każdą krawcową i szwaczkę. – mówi Anna Rollmann, współtwórczyni marki, ekspertka w zakresie luksusowej mody plażowej i bielizny. 

Kolekcja Spring/Summer 2023

Do kultowych już modeli z porfolio marki dołączają nowe propozycje na nadchodzący sezon.  Najnowsza kolekcja Mission Swim została podzielona na cztery linie:

  • Barbiecore – odważne modele w soczystych kolorach,
  • Vanilla Sky – wygodne kroje w różnych odcieniach różu i błękitu,
  • Gorgeous – kostiumy i akcesoria dla kobiet ceniących styl high fashion,
  • Tierra – pomarańczowo-zielona linia zainspirowana makaronikami – różnokolorowymi francuskimi ciasteczkami uwielbianymi przez cały świat.

Wszystkie te linie łączą unikalne projekty idealnie wpisujące się w światowe trendy mody plażowej. Ofertę kostiumów uzupełnia linia praktycznych dodatków, w tym ręcznie robionych torebek, biżuterii, a także sukienek.

Mission Swim – Mission Green

Mission Swim jest marką, która skupia się nie tylko na najwyższej jakości swoich kostiumów tak, by towarzyszyły kobietom przez lata, ale również na odpowiedzialnym podejściu do ich produkcji. W ramach tej wizji stworzony został manifest Mission Green zawierający zobowiązania w zakresie odpowiedzialnej produkcji oraz edukacji klientek w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji.

•             Kilometr Zero. Firma produkuje kostiumy wyłącznie w Europie, w trosce o najwyższą jakość wykonania, przestrzegając rygorystycznych zasad i praktyk ochrony środowiska oraz praw pracowników. Dodatkowo marka  planuje siatki dostaw i produkcji tak, aby unikać niepotrzebnej emisji dwutlenku węgla związanej z transportem długodystansowym.

•             Zero waste. W odpowiedzi na wyzwania ekologiczne stojące przed branżą modową Mission Swim produkuje i dystrybuuje swoje kostiumy zgodnie z ideą zero waste. Marka zużywa każdy centymetr zakupionych materiałów tak, aby nic nie zostało wyrzucone. Ponadto niesprzedane produkty Mission Swim również są poddawane recyklingowi lub przerabiane, ponieważ każdy kawałek materiału ma znaczenie.

•             Do not harm. Firma używa materiałów i akcesoriów produkowanych wyłącznie w sposób zrównoważony, pochodzących z recyklingu i/lub nadających się do recyklingu oraz tzw. „lovestocków”, czyli przyjaznych dla środowiska materiałów wyprodukowanych dla innych marek, ale finalnie przez nie nigdy nie użytych.

•             Make the difference. Dodatkowo Mission Swim promuje „zielony”, przyjazny dla środowiska styl życia, zachęcając społeczność do brania udziału w regularnych misjach Mission Green. Ich celem jest bardziej świadoma konsumpcja i dokonywanie przemyślanych wyborów zakupowych w myśl – jakość, a nie ilość.

•             360 Sustainable. Aby zmniejszyć liczbę odpadów, które rozkładają się nawet do 50 lat, Mission Swim jako marka odpowiedzialna ekologicznie stworzyła pełną pętlę recyklingu w ramach kampanii Mission Green. Program pozwala klientom zaangażować się w dobro planety i zachęca do przesyłania nieużywanych już kostiumów kąpielowych dowolnej marki, aby firma mogła poddać je recyklingowi.

–  Moją główną misją od ponad 10 lat jest pomaganie Polkom na wszystkich płaszczyznach ich życia. Dlatego też współtworzę marki nastawione na rozwiązywanie problemów i wspieranie kobiet z całej Polski. Jestem niesamowicie dumna z tego, że Mission Swim nie tylko oferuje niezwykłe produkty najwyższej jakości, ale też realnie zmienia świat i życie wielu ludzi na lepsze. Te działania mają dla mnie największą wartość. – podkreśla Ewa Chodakowska, współtwórczyni Mission Swim.

Profesjonalne podejście do prowadzenia biznesu, tworzenie różnorodnych produktów z najwyższej jakości materiałów zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i z uwzględnieniem odpowiedzialności społecznej i ekologicznej to elementy tworzące filozofię Mission Swim.

–  Właśnie dzięki wartościom i ekologicznemu podejściu do produkcji i dystrybucji swoich produktów marka jest lubiana przez konsumentki, jak również doceniana przez ekspertów z branży.  Jej nowa kolekcja w odpowiedzi na ogromne zainteresowanie kobiet z całej polski i za granicą pojawi się nie tylko w sklepie internetowym missionswim.com i największych sklepach online, ale też stacjonarnie w polskich i zagranicznych butikach. – dodaje Paulina Zawadzka, współwłaścicielka Ammalfi Fashion, odpowiedzialnego za rozwój dystrybucji marki Mission Swim w Polsce i za granicą.

Za nazwą marki kryje się też chęć pomagania i dzielenia się owocami swojej pracy z osobami najbardziej tego potrzebującymi. Do tej pory dzięki sprzedaży produktów wsparcie otrzymało między innymi Centrum Praw Kobiet, otaczające opieką kobiety doświadczające przemocy domowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.