Komunikaty PR

Młodzi modele „robią to, co dodaje im błysku” razem z Orbit®

2023-11-15  |  09:00
Biuro prasowe

Rozpoczęcie pracy, egzamin na uczelni – w każdej z tych sytuacji możesz dodać sobie błysku. Jak? Sięgając po bezcukrową gumę do żucia Orbit®! Dzięki niej możemy zadbać o świeży oddech, kiedy tego potrzebujemy oraz wydobyć swoją wewnętrzną iskrę. Już po raz trzeci mogliśmy zobaczyć to w programie „Top Model”!

Kampania „Rób to, co dodaje Ci błysku” marki Orbit® pokazuje, że pewność siebie to uświadomienie sobie, że nie musisz stać się najlepszą wersją siebie, ponieważ już nią jesteś. Marka zachęca młodych ludzi do bycia sobą, pewności siebie oraz doświadczania tego, co daje nam energię oraz dużo uśmiechu. Orbit® już po raz trzeci postanowił nawiązać współpracę z programem „Top Model”, gdzie bezcukrowe gumy stają się nie tylko odświeżającą przekąską, ale też rekwizytem w unikalnej sesji zdjęciowej. 

Głównym momentem współpracy był odcinek ze specjalnym zadaniem, wyreżyserowanym przez Macieja Marsa, czyli Magic Marsa – twórcę reklam, reżysera i producenta. Uczestnicy 12. edycji show zostali podzieleni na dwie grupy. Każda z nich podjęła się wzięcia udziału w dwóch sesjach video. Młodzi modele musieli się w nich wykazać się kreatywnością, realizując w bardzo krótkim czasie i niecodziennych warunkach dwie metamorfozy. W ramach modelingowego wyzwania uczestnicy pokazali, że w zgranej ekipie jest siła, zabawa i błysk. Odcinek z nietuzinkową sesją można zobaczyć w Playerze.

Zwycięska drużyna otrzymała wyjątkową nagrodę – możliwość wzięcia udziału w sesji wizerunkowej marki Orbit®.  Efekty kampanii będą widoczne w Social Media, Outdoor oraz Digital Outdoor już w listopadzie i grudniu.

Współpraca marki Orbit® z Top Model trwa już trzy lata. Pierwsza odsłona tej wyjątkowej kooperacji również bazowała na nietuzinkowym zadaniu. Zwyciężyli w nim wówczas Arek Pydych i Dominika Wysocka, która okazała się jednocześnie laureatką 10. edycji. W poprzednim roku, w zadaniu specjalnym od Orbit®, triumfowali Michalina Wojciechowska i Maciej Skiba. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem

Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.