Komunikaty PR

Młodzi modele „robią to, co dodaje im błysku” razem z Orbit®

2023-11-15  |  09:00
Biuro prasowe

Rozpoczęcie pracy, egzamin na uczelni – w każdej z tych sytuacji możesz dodać sobie błysku. Jak? Sięgając po bezcukrową gumę do żucia Orbit®! Dzięki niej możemy zadbać o świeży oddech, kiedy tego potrzebujemy oraz wydobyć swoją wewnętrzną iskrę. Już po raz trzeci mogliśmy zobaczyć to w programie „Top Model”!

Kampania „Rób to, co dodaje Ci błysku” marki Orbit® pokazuje, że pewność siebie to uświadomienie sobie, że nie musisz stać się najlepszą wersją siebie, ponieważ już nią jesteś. Marka zachęca młodych ludzi do bycia sobą, pewności siebie oraz doświadczania tego, co daje nam energię oraz dużo uśmiechu. Orbit® już po raz trzeci postanowił nawiązać współpracę z programem „Top Model”, gdzie bezcukrowe gumy stają się nie tylko odświeżającą przekąską, ale też rekwizytem w unikalnej sesji zdjęciowej. 

Głównym momentem współpracy był odcinek ze specjalnym zadaniem, wyreżyserowanym przez Macieja Marsa, czyli Magic Marsa – twórcę reklam, reżysera i producenta. Uczestnicy 12. edycji show zostali podzieleni na dwie grupy. Każda z nich podjęła się wzięcia udziału w dwóch sesjach video. Młodzi modele musieli się w nich wykazać się kreatywnością, realizując w bardzo krótkim czasie i niecodziennych warunkach dwie metamorfozy. W ramach modelingowego wyzwania uczestnicy pokazali, że w zgranej ekipie jest siła, zabawa i błysk. Odcinek z nietuzinkową sesją można zobaczyć w Playerze.

Zwycięska drużyna otrzymała wyjątkową nagrodę – możliwość wzięcia udziału w sesji wizerunkowej marki Orbit®.  Efekty kampanii będą widoczne w Social Media, Outdoor oraz Digital Outdoor już w listopadzie i grudniu.

Współpraca marki Orbit® z Top Model trwa już trzy lata. Pierwsza odsłona tej wyjątkowej kooperacji również bazowała na nietuzinkowym zadaniu. Zwyciężyli w nim wówczas Arek Pydych i Dominika Wysocka, która okazała się jednocześnie laureatką 10. edycji. W poprzednim roku, w zadaniu specjalnym od Orbit®, triumfowali Michalina Wojciechowska i Maciej Skiba. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mika Urbaniak: Dążę do tego, by żyć w autentyczności. Stawiam więc granice w relacjach z innymi

Wokalistka podkreśla, że życie w zgodzie z własnym wnętrzem wymaga nie tylko autorefleksji, ale także odważnego wyrażania siebie i dbania o własne potrzeby. Taki sposób funkcjonowania pomaga utrzymać komfort emocjonalny, pozwala maksymalnie wykorzystać drzemiący w nas potencjał i jest fundamentem szczęśliwego życia. Mika Urbaniak zwraca też uwagę na konieczność wyznaczania granic w relacjach z innymi i budowanie zdrowych relacji.

Ochrona środowiska

Mężczyźni generują dużo wyższy ślad węglowy z transportu i konsumpcji niż kobiety. Główne powody to spożycie czerwonego mięsa i jazda samochodem

Ślad węglowy generowany przez kobiety, liczony na podstawie diety i wykorzystania środków transportu, jest o jedną czwartą niższy w porównaniu do mężczyzn – donoszą francuscy i brytyjscy naukowcy na podstawie badań przeprowadzonych we Francji. Nawet po skorygowaniu wyników, na przykład o różnice płciowe w zapotrzebowaniu na kalorie, luka pozostaje bardzo duża. Tym, co w większości odpowiada za te różnice, są czerwone mięso i samochody – oba wysokoemisyjne i oba powiązane ze stereotypowym wizerunkiem mężczyzny.

Gwiazdy

Marcelina Zawadzka: Kiedyś sama decydowałam o swoim życiu i nie byłam od nikogo zależna. Teraz już przy opiece nad synkiem jestem zdana na pomoc innych

Prezenterka przyznaje, że bycie mamą to ciągłe wykraczanie poza swoją strefę komfortu, bo od momentu narodzin dziecka jest się całkowicie odpowiedzialnym za tę małą istotę i trzeba ustawić wszystko pod jej potrzeby. Każdego dnia macierzyństwo uczy ją pokory i pokazuje, że nie na wszystko ma wpływ i nie wszystkiemu jest w stanie zapobiec. Często nie pozostaje nic innego, jak przyjąć trudne doświadczenia i wyciągnąć z nich odpowiednią lekcję. Marcelina Zawadzka zdradza, że jej dziewięciomiesięczny syn już stawia pierwsze kroki i jest niezwykle ciekawy świata. Czasami towarzyszy jej także w pracy.