Mniej znaczy więcej! Royal Robbins z wiosenno-letnią kolekcją.
Głównym celem amerykańskiej marki Royal Robbins jest tworzenie wszechstronnej odzieży outdoorowo-podróżniczej, która wyróżnia się casualowym stylem, komfortem noszenia i doskonałą jakością. Liz i Royal, założyciele marki wierzyli, że ubrania wykonane z zachowaniem szacunku do planety mogą potęgować doznania płynące z przebywania na świeżym powietrzu. Kolekcja wiosna-lato 2022 udowadnia to założenie m.in. flagową kolekcją Spotless. To trwała, oddychająca i szybkoschnąca odzież, w której zastosowano specjalny rodzaj przędzy umożliwiający swobodne przenikanie wody, a tym samym łatwe usuwanie plam. Technologia Stain Away sprawia, że żadne zabrudzenie na szlaku czy plama z czerwonego wina podczas obiadu nie są w stanie zrujnować wakacyjnych wrażeń.
Natura na wyciągnięcie ręki
Prym w kolekcji wiodą barwy zaczerpnięte z krajobrazów charakterystycznych dla Karoliny Północnej, domu rodzinnego marki Royal Robbins. W ofercie znajdziemy m.in. całą paletę kolorów ziemi, beże, brązy i zielenie, jak również wszystkie odcienie nieba, poczynając od letniego bezchmurnego, kończąc na intensywnym, ciemnym, naznaczonym jedynie jasnymi punktami światła granacie. Kolorystyka wspólna z naturą to nie wszystko, marka nie zwalnia tempa i z każdą kolejną produkcją podnosi poprzeczkę. Aż 43% wzorów w linii na sezon wiosna-lato 2022 spełnia najwyższe, narzucone sobie przez markę, kryteria zrównoważonego rozwoju. Materiały użyte w najnowszej kolekcji to przede wszystkim organiczna bawełna, poliester otrzymany z recyklingu oraz konopie i tkaniny pozyskiwane z materiałów leśnych. Zostały one starannie opracowane pod kątem zmniejszania liczby odpadów, zużycia chemikaliów i emisji CO2, które zagrażają naszym ekosystemom.
Gwarancję użytkowania przez lata zapewniają jakościowe materiały, dodatkowo wzbogacone przez nowoczesne technologie wydłużające ich żywotność. Każdy, kto lubi wycisnąć z przygody jak najwięcej, będzie zadowolony z zastosowania niezwykle lekkich materiałów umożliwiających rozciąganie w czterech kierunkach, czy wspomnianej technologii Stain Away, ułatwiającej zmywanie plam i zabrudzeń. Ubrania w większości nie wymagają prasowania, a ich suszenie to prawdziwa wisienka na torcie. Wystarczą dwie godziny, żeby doprowadzić bieliznę oraz ubrania stanowiące pierwszą warstwę do ponownego użycia.
Na szlaku i przy wystawnym stole
Zestaw ubrań na górski trekking, inny na wyprawę kajakiem, a jeszcze inny na wieczorną kolację? Z Royal Robbins, mniej znaczy więcej, a walizki wypełnione po brzegi to przeszłość. Znakiem rozpoznawczym marki jest tworzenie uniwersalnej odzieży outdoorowej, która pozwala na większą swobodę w podążaniu za przygodą, przy jednoczesnym wykorzystaniu podczas miejskich aktywności pojawiających się na trasie wakacyjnej wędrówki. Inspiracją dla najnowszej kolekcji, jest wolność i różnorodność przy zachowaniu prostych form i ponadczasowego stylu. Produkt, który wpisuje się w tę myśl, a przy tym nie ma sobie równych, to np. Multi-Way Knit Tank, dwustronny top z możliwością noszenia go na cztery różne sposoby.
Komfort użytkowania to nie tylko uniwersalne ubrania na różne okazje w podróży. To przede wszystkim zastosowanie oddychających materiałów i ergonomiczna konstrukcja zapewniająca swobodę ruchów zarówno w drodze, jak i w domu. Projektanci Royal Robbins w trosce o wygodę swoich klientów pomyśleli o najdrobniejszych szczegółach. W technicznych koszulkach, także w tych z rodziny produktów Bug Barrier, szwy poprowadzono z przodu i z tyłu, tak aby nie obcierały skóry przy założonym na ramiona plecaku. Koszulka jest kompresyjna i ultra lekka, a zastosowana technologia Insect Shield chroni przed owadami.
Niemal każda część garderoby począwszy od koszuli, na spodniach kończąc, zaopatrzona jest w kieszenie. Te zaś oddychające, wkomponowane w materiał i zasuwane na dyskretne suwaki, pozwolą bezpiecznie przechować dokumenty, czy inne drobiazgi na każdej, nawet najbardziej wymagającej, wędrówce.
Otwórz się na odkrywanie
Ubrania z nowej kolekcji Royal Robins, jak i flagowe modele, które przechodzą z sezonu na sezon kryją w sobie małe tajemnice. Odkrywanie ich za każdym razem zabiera użytkownika w podróż, w której człowiek i natura mówią tym samym głosem. Jedną z perełek w kolekcji są koszule Cool Mesh Eco S/S. Elementem wyróżniającym je są naturalne, trwałe guziki zrobione z kokosa. Nie zawierają ropy naftowej, przez co są w pełni bezpieczne dla człowieka i środowiska naturalnego. Z ubraniami Royal Robbins w swojej szafie przygotowanie na wakacje jeszcze nigdy nie było tak proste. Pozostaje już tylko powiedzieć „tak” przygodzie.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.