Moc kolorów: kolekcja bielizny Samanta jesień - zima 2022.

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept
Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl
Jesień zwykle kojarzona jest ze zgaszonymi odcieniami brązu, pomarańczy i burgundu. Marka Samanta, wychodząc naprzeciw przyzwyczajeniom, stworzyła kolekcję na sezon jesień-zima 2022, która rozbudza zmysły i wyobraźnię, a przede wszystkim inspiruje. Kolory w połączeniu z wyjątkowymi motywami i haftami sprawią, że poczujesz się niepowtarzalnie!
Kolory wpływają na nasze samopoczucie, mają przypisane symboliczne znaczenia i potrafią realnie wpłynąć na naszą codzienność - uspokoić, zrelaksować, a nawet dodać motywacji. Kolekcja jesień-zima 2022 to kolorystyczne amulety, które mają nas inspirować, dodawać pewności siebie, a ponadto pobudzać naszą kreatywność, czy chociażby zachęcać do wyciszenia i relaksu. W nowej kolekcji znajdziemy m.in. takie odcienie jak: biel symbolizującą spokój i świeżość. Zieleń nawiązującą do równowagi i harmonii. Żółte i pomarańczowe akcenty, kojarzące się z optymizmem i pozytywną energią, a także zmysłową i elegancką czerń.
„Kolory od zawsze były dla nas ważne, stanowią podstawę każdej kolekcji. W tym sezonie również odgrywają ogromną rolę, zarówno dla nas jako marki bielizny, jak i Klientek. To właśnie od nich rozpoczęto prace nad nową kolekcją. Łączymy ze sobą palety barw, mieszamy wzory, czasem zupełnie różniące się od siebie, tak, aby stworzyć nietuzinkowy efekt, niczym eksplozja!” – opowiada Kornelia Adamek, główna projektantka bielizny Samanta. www.samanta.pl |
Na zdjęciach kampanii widoczne są dwie modelki o różnym wzroście i figurach – marka w ten sposób pragnie pokazać, że bielizna, którą tworzy świetnie sprawdzi się zarówno na mniejszym, jak i większym biuście, a swoje ciało powinnyśmy akceptować takim jakim jest – nieustannie darzyć go miłością i szacunkiem. Cała kolekcja Samanta AW22 została wyprodukowana w Polsce z dbałością o najmniejszy detal. Projektantka marki - Kornelia Adamek, do stworzenia wszystkich linii wybrała materiały z certyfikatem Oeko-Tex STANDARD 100®, które są bezpieczne dla skóry i jej nie podrażniają, dodatkowo są przyjemne i elastyczne w dotyku. Dają one gwarancję wygodnej bielizny, która będzie służyć latami. Detale projektów, takie jak szwajcarskie hafty i włoskie tiule nadają wyjątkowości kolekcji i sprawiają, że bielizna jest dopracowana i wygląda niezwykle zmysłowo. Znajdujące się w kolekcji dwie linie: Kiss oraz Flirt charakteryzują się nietuzinkowym wzorem serc, które są nawiązaniem do 30 lat istnienia marki na rynku oraz tworzenia bielizny z miłością i pasją.
Uzupełnieniem kolekcji są zmysłowe dodatki w postaci pasów do pończoch i body harness, które nadają całości drapieżnego charakteru. Body harness świetnie dopełnia bieliźnianią stylizację – tworzy niezwykle kobiecy, nietuzinkowy look.
Kolekcja marki Samanta jest dostępna w wybranych salonach partnerskich oraz w sklepie online samanta.pl.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.