Moc kolorów: kolekcja bielizny Samanta jesień - zima 2022.

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept
Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl
Jesień zwykle kojarzona jest ze zgaszonymi odcieniami brązu, pomarańczy i burgundu. Marka Samanta, wychodząc naprzeciw przyzwyczajeniom, stworzyła kolekcję na sezon jesień-zima 2022, która rozbudza zmysły i wyobraźnię, a przede wszystkim inspiruje. Kolory w połączeniu z wyjątkowymi motywami i haftami sprawią, że poczujesz się niepowtarzalnie!
Kolory wpływają na nasze samopoczucie, mają przypisane symboliczne znaczenia i potrafią realnie wpłynąć na naszą codzienność - uspokoić, zrelaksować, a nawet dodać motywacji. Kolekcja jesień-zima 2022 to kolorystyczne amulety, które mają nas inspirować, dodawać pewności siebie, a ponadto pobudzać naszą kreatywność, czy chociażby zachęcać do wyciszenia i relaksu. W nowej kolekcji znajdziemy m.in. takie odcienie jak: biel symbolizującą spokój i świeżość. Zieleń nawiązującą do równowagi i harmonii. Żółte i pomarańczowe akcenty, kojarzące się z optymizmem i pozytywną energią, a także zmysłową i elegancką czerń.
„Kolory od zawsze były dla nas ważne, stanowią podstawę każdej kolekcji. W tym sezonie również odgrywają ogromną rolę, zarówno dla nas jako marki bielizny, jak i Klientek. To właśnie od nich rozpoczęto prace nad nową kolekcją. Łączymy ze sobą palety barw, mieszamy wzory, czasem zupełnie różniące się od siebie, tak, aby stworzyć nietuzinkowy efekt, niczym eksplozja!” – opowiada Kornelia Adamek, główna projektantka bielizny Samanta. www.samanta.pl |
Na zdjęciach kampanii widoczne są dwie modelki o różnym wzroście i figurach – marka w ten sposób pragnie pokazać, że bielizna, którą tworzy świetnie sprawdzi się zarówno na mniejszym, jak i większym biuście, a swoje ciało powinnyśmy akceptować takim jakim jest – nieustannie darzyć go miłością i szacunkiem. Cała kolekcja Samanta AW22 została wyprodukowana w Polsce z dbałością o najmniejszy detal. Projektantka marki - Kornelia Adamek, do stworzenia wszystkich linii wybrała materiały z certyfikatem Oeko-Tex STANDARD 100®, które są bezpieczne dla skóry i jej nie podrażniają, dodatkowo są przyjemne i elastyczne w dotyku. Dają one gwarancję wygodnej bielizny, która będzie służyć latami. Detale projektów, takie jak szwajcarskie hafty i włoskie tiule nadają wyjątkowości kolekcji i sprawiają, że bielizna jest dopracowana i wygląda niezwykle zmysłowo. Znajdujące się w kolekcji dwie linie: Kiss oraz Flirt charakteryzują się nietuzinkowym wzorem serc, które są nawiązaniem do 30 lat istnienia marki na rynku oraz tworzenia bielizny z miłością i pasją.
Uzupełnieniem kolekcji są zmysłowe dodatki w postaci pasów do pończoch i body harness, które nadają całości drapieżnego charakteru. Body harness świetnie dopełnia bieliźnianią stylizację – tworzy niezwykle kobiecy, nietuzinkowy look.
Kolekcja marki Samanta jest dostępna w wybranych salonach partnerskich oraz w sklepie online samanta.pl.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.