Komunikaty PR

Moda damska na wiosnę w Lidl Polska w wyjątkowo niskich cenach

2024-03-05  |  15:30
Biuro prasowe

Nadszedł czas, aby wiosenne promienie słońca zalały także nasze garderoby! Najnowsza linia odzieżowa od marki Esmara w Lidl Polska to definicja funkcjonalności i stylu – świetnie wpasowuje się w bieżące trendy i przyciąga świeżymi kolorami. Dostępne w najnowszej ofercie sklepów sieci, od poniedziałku 4 marca, a także online, ubrania można ze sobą dowolnie łączyć w wielowarstwowych stylizacjach i tym samym przygotować się na różne oblicza wiosny. 

W marcu jak w garncu – należy przygotować się na każdą pogodę! Na chłodniejsze dni warto zaopatrzyć się w pikowaną kamizelkę z kapturem (49 zł/szt.) w trzech różnych kolorach. Jest wiatroszczelna i wodoodporna, wyposażona w kaptur i wysoki kołnierz, które uchronią przed wiosennymi podmuchami wiatru. Wśród nowości pojawią się także sukienka midi z modnymi falbanami za 39,99 zł/szt. i wygodne legginsy (19,99 zł/para). Klientki Lidl Polska będą mogły do kompletu dodać także satynową koszulę z kołnierzykiem w zielonym kolorze lub wzorzystą opcję beżowo-czarną za jedynie 29,99 zł/szt., a w chłodniejsze dni ogrzać się długim kardiganem (49,99 zł/szt.). Wszystkie te produkty będą dostępne nie tylko w sklepach stacjonarnych Lidl Polska, ale również online już od poniedziałku, 4 marca. 

To jednak nie wszystko! Energii naszym stylizacjom z pewnością doda sweter o ażurowym splocie do kupienia 50% taniej – w promocyjnej cenie 29 zł/szt.1 wyłącznie w sklepach stacjonarnych sieci. Niebieski, zielony lub kremowy w czarno-niebieskie paski – to trzy opcje kolorystyczne do wyboru, które już na pierwszy rzut oka pozytywnie nastrajają na nową porę roku. 

Wczesną wiosną bez rajstop ani rusz, dlatego do promocyjnej oferty dołącza także marka Gatta. Do sklepów stacjonarnych sieci, od poniedziałku 4 marca, zawita superpromocja. Przy zakupie dwóch sztuk rajstop o grubości 20 DEN, drugi, tańszy produkt zostanie przeceniony o 50%2. Cena za parę przy zakupie 1 szt. to 17,99 zł.  

Wiosenna moda damska online 

Magię nadchodzącej wiosny możemy poczuć także w lekkich, kolorowych sukienkach z Lidl Polska do kupienia przez internetowy sklep sieci, które podkreślą kobiecość i energię, jednocześnie dodając uroku codziennym stylizacjom. Miękka sukienka damska z wiskozy z falbanką (69,90 zł/1 szt.), zwiewna midi z szyfonu w kwiatowy print (69,90 zł/1 szt.) czy nieco krótsza wersja dostępna w trzech pudrowych odcieniach niebieskiego, fioletu i różu (59,90 zł/szt.), a może sukienka koszulowa (44,99 zł/1 szt.) – to tylko wybrane propozycje, które pozwolą radośnie przywitać wiosnę. 

Natomiast dla wszystkich fanek elegancji połączonej z casualowym stylem, Lidl Polska przygotował bluzkę z rękawem ¾ marki Esmara w trzech różnych wariantach za 34,99 zł/1 szt., miękki sweter kopertowy ze ściągaczami za 39,99 zł/1 szt. czy otulający sweter damski w cenie 49,99 zł/1 szt. W ofercie dostępne są także jeansy damskie super skinny fit za 59,90 zł/1 szt. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Zapraszamy na otwarcie nowego salonu Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie! Biuro prasowe
2024-08-23 | 01:00

Zapraszamy na otwarcie nowego salonu Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie!

Z przyjemnością zapraszamy na otwarcie nowego salonu Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie, które odbędzie się w sobotę 24 sierpnia w Galerii Gemini. To doskonała okazja
Moda Platforma Vinted wprowadza nowe funkcjonalności
2024-08-22 | 14:00

Platforma Vinted wprowadza nowe funkcjonalności

Zarobienie dodatkowych pieniędzy na rzeczach, których już nie potrzebujemy, jest jednym z głównych powodów, dla których tak wielu ludzi korzysta z Vinted. Platforma
Moda Marka By Dziubeka otworzyła swój punkt w Manufakturze w Łodzi
2024-08-22 | 10:00

Marka By Dziubeka otworzyła swój punkt w Manufakturze w Łodzi

By Dziubeka posiada salony firmowe w galeriach handlowych na terenie całej Polski oraz sieć punktów franczyzowych. Oryginalne naszyjniki, topowe bransoletki, kolczyki, wisiory i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne

Stylistka zaznacza, że w swoim programie nie działa pochopnie i na oślep, a wszystkie metamorfozy poprzedzone są szczerą rozmową z bohaterkami. Z obserwacji Mai Sablewskiej wynika, że kobiety są coraz bardziej odważne w kwestii wyglądu i ubioru, nie boją się eksperymentować, chętnie szukają inspiracji i już nie przejmują się tak bardzo krytyką innych osób.  W kolejnej formatu „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską” jego gospodyni musi więc dostosować się do zmieniających się warunków i sprostać wymaganiom uczestniczek.

Uroda

Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga

Prezenterka nie ukrywa, że czasem lubi odpocząć od telewizyjnego looku i jeśli tylko może, to rezygnuje z perfekcyjnego makijażu, jaki jest koniecznością w pracy przed kamerami. W swoich mediach społecznościowych również nie unika zdjęć, na których pokazuje, jak wygląda bez filtrów i make-upu. Paulina Sykut-Jeżyna podkreśla, że bardziej niż na kosmetyki kolorowe stawia na pielęgnacyjne. Szczególnie dba o odpowiednie nawilżenie skóry, by zawsze była gładka i promienna.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.