Moda na slow fashion
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
Masowa produkcja odzieży związana jest z ogromnym zużyciem wody i energii. Odbiorcy nie mają dużego wpływu na to, jak wygląda wyrób odzieży, natomiast pozytywny jest fakt, że z roku na rok rośnie świadomość konsumencka. Coraz częściej wybierane są marki, które biorą pod uwagę wpływ na przyrodę oraz kierują się zasadą slow fashion, również w naszym kraju.
To jak działa obecnie przemysł odzieżowy, bardzo źle wpływa na środowisko naturalne. Ogromne zużycie wody i energii oraz stosowanie środków chemicznych, które przedostają się do rzek, powoduje niszczenie przyrody. Dodatkowo wiele firm nastawionych jest głównie na tworzenie masowych produktów, słabej jakości, dlatego wiele z nich bardzo szybko trafia na wysypiska śmieci.
Z rozwagą na lata
W odpowiedzi na to negatywne zjawisko pojawił się nowy nurt produkowania odzieży tzw. slow fashion. Polega on na zrównoważonym działaniu i odpowiedzialnym podejściu. To jakich wyborów dokonujemy dzisiaj, wpływa na nasze jutro, dlatego warto wybierać takie projekty, które mają ponadczasowy styl i będą służyć przez wiele kolejnych lat.
- Marki slow fashion stawiają na jakość materiałów oraz zrównoważoną produkcję. Ważne są również fasony i wygodę noszenia. Sięgając po odzież zaprojektowaną i wykonaną w Polsce, rezygnujemy ze wspierania firm praktykujących wyzysk pracowników skąd pochodzą masowo produkowane ubrania – mówi Anna Lund, projektantka marki slow fashion.
Warto podkreślić, że oferta marek slow fashion to projekty tworzone z wysoką dbałością o szczegóły. Ogromną uwagę przykłada się do każdego detalu, co wpływa się na jakość wykonania i komfort użytkowania. Każdy projekt jest oryginalny i produkowany w limitowanych nakładach, dzięki temu ubrania są dedykowane dla osób, które cenią sobie unikatowy styl.
Zbliża się koniec roku i okres wyprzedaży. Dlatego warto zastanowić się czy od Nowego Roku nie postawić na zrównoważoną modę, wybierając do swojej garderoby polskie perełki, które nie tylko posłużą latami, ale przyczynią się do ochrony zasobów naturalnych naszej planety.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.