Komunikaty PR

Moda na slow fashion

2021-12-07  |  16:03
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

Masowa produkcja odzieży związana jest z ogromnym zużyciem  wody i energii. Odbiorcy nie mają dużego wpływu na to, jak wygląda wyrób odzieży, natomiast pozytywny jest fakt, że z roku na rok rośnie świadomość konsumencka. Coraz częściej wybierane są marki, które biorą pod uwagę wpływ na przyrodę oraz kierują się zasadą slow fashion, również w naszym kraju.

To jak działa obecnie przemysł odzieżowy, bardzo źle wpływa na środowisko naturalne. Ogromne zużycie wody i energii oraz stosowanie środków chemicznych, które przedostają się do rzek, powoduje niszczenie przyrody. Dodatkowo wiele firm nastawionych jest głównie na tworzenie masowych produktów, słabej jakości, dlatego wiele z nich bardzo szybko trafia na wysypiska śmieci.

Z rozwagą na lata

W odpowiedzi na to negatywne zjawisko pojawił się nowy nurt  produkowania odzieży tzw. slow fashion. Polega on na zrównoważonym działaniu i odpowiedzialnym podejściu. To jakich wyborów dokonujemy dzisiaj, wpływa na nasze jutro, dlatego warto wybierać takie projekty, które mają ponadczasowy styl i będą służyć przez wiele kolejnych lat.

- Marki slow fashion stawiają na jakość materiałów oraz zrównoważoną produkcję. Ważne są również fasony i wygodę noszenia. Sięgając po odzież zaprojektowaną i wykonaną w Polsce, rezygnujemy ze wspierania firm praktykujących wyzysk pracowników skąd pochodzą masowo produkowane ubrania – mówi Anna Lund, projektantka marki slow fashion.

Warto podkreślić, że oferta marek slow fashion to projekty tworzone z wysoką dbałością o szczegóły. Ogromną uwagę przykłada się do każdego detalu, co wpływa się na jakość wykonania i komfort użytkowania. Każdy projekt jest oryginalny i produkowany w limitowanych nakładach, dzięki temu ubrania są dedykowane dla osób, które cenią sobie unikatowy styl.

Zbliża się koniec roku i okres wyprzedaży. Dlatego warto zastanowić się czy od Nowego Roku nie postawić na zrównoważoną modę, wybierając do swojej garderoby polskie perełki, które nie tylko posłużą latami, ale przyczynią się do ochrony zasobów naturalnych naszej planety.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN Biuro prasowe
2024-04-23 | 14:30

Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN

Ślub to nie tylko wyjątkowe wydarzenie w życiu każdej pary, ale również czas, kiedy marzenia o pięknej ceremonii i eleganckich strojach stają się rzeczywistością. Sezon ślubny
Moda LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER
2024-04-11 | 13:00

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER Nieszablonowe myślenie, zaskakujące połączenia, oryginalne wzory, upcyclingowe materiały i ponadczasowe projekty
Moda Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
2024-04-08 | 01:00

Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków

Polska marka modowa stworzyła kolejną kolekcję inspirowaną naturą oraz odpoczynkiem (zarówno tym aktywnym, jak i niekoniecznie). Klapki basenowe Plain, dostępne w aż 8 wariantach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.