Komunikaty PR

Moda na slow fashion

2021-12-07  |  16:03
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

Masowa produkcja odzieży związana jest z ogromnym zużyciem  wody i energii. Odbiorcy nie mają dużego wpływu na to, jak wygląda wyrób odzieży, natomiast pozytywny jest fakt, że z roku na rok rośnie świadomość konsumencka. Coraz częściej wybierane są marki, które biorą pod uwagę wpływ na przyrodę oraz kierują się zasadą slow fashion, również w naszym kraju.

To jak działa obecnie przemysł odzieżowy, bardzo źle wpływa na środowisko naturalne. Ogromne zużycie wody i energii oraz stosowanie środków chemicznych, które przedostają się do rzek, powoduje niszczenie przyrody. Dodatkowo wiele firm nastawionych jest głównie na tworzenie masowych produktów, słabej jakości, dlatego wiele z nich bardzo szybko trafia na wysypiska śmieci.

Z rozwagą na lata

W odpowiedzi na to negatywne zjawisko pojawił się nowy nurt  produkowania odzieży tzw. slow fashion. Polega on na zrównoważonym działaniu i odpowiedzialnym podejściu. To jakich wyborów dokonujemy dzisiaj, wpływa na nasze jutro, dlatego warto wybierać takie projekty, które mają ponadczasowy styl i będą służyć przez wiele kolejnych lat.

- Marki slow fashion stawiają na jakość materiałów oraz zrównoważoną produkcję. Ważne są również fasony i wygodę noszenia. Sięgając po odzież zaprojektowaną i wykonaną w Polsce, rezygnujemy ze wspierania firm praktykujących wyzysk pracowników skąd pochodzą masowo produkowane ubrania – mówi Anna Lund, projektantka marki slow fashion.

Warto podkreślić, że oferta marek slow fashion to projekty tworzone z wysoką dbałością o szczegóły. Ogromną uwagę przykłada się do każdego detalu, co wpływa się na jakość wykonania i komfort użytkowania. Każdy projekt jest oryginalny i produkowany w limitowanych nakładach, dzięki temu ubrania są dedykowane dla osób, które cenią sobie unikatowy styl.

Zbliża się koniec roku i okres wyprzedaży. Dlatego warto zastanowić się czy od Nowego Roku nie postawić na zrównoważoną modę, wybierając do swojej garderoby polskie perełki, które nie tylko posłużą latami, ale przyczynią się do ochrony zasobów naturalnych naszej planety.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper Biuro prasowe
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły
Moda Nowy sezon? Nowe buty!
2024-12-19 | 12:05

Nowy sezon? Nowe buty!

W najnowszej kolekcji tej marki, przygotowanej na sezon Zima 2024/2025, dostępne są modele, które sprawdzą się w każdej sytuacji – od miejskich spacerów po wyprawy w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.