Komunikaty PR

Moda na zero waste, czyli wielki sukces wyprzedaży garażowej Laurelli

2022-06-21  |  19:25
Biuro prasowe

Marka odzieżowa Laurella, w opozycji do nadmiernego konsumpcjonizmu oraz trendu fast fashion, po raz kolejny zorganizowała tzw. wyprzedaż garażową, podczas której można było zakupić ubrania ze starszych kolekcji oraz niepełnowartościowe produkty po okazyjnych cenach. Wydarzenie cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem wśród klientek.  To dowód na to, że społeczność skupiona wokół marki jest niezwykle silna, a produkty Laurelli są doceniane wśród wielu kobiet.

- Frekwencja podczas tegorocznej wyprzedaży garażowej przerosła nasze oczekiwania. Pierwsze klientki ustawiały się w kolejce już od godziny 6 rano, podczas gdy rozpoczęcie wydarzenia zaplanowaliśmy na godzinę 10. Sukces eventu, który odbył się w dniach 8-9 czerwca to dowód na to, że organizacja tego typu wyprzedaży to strzał w dziesiątkę! To przede wszystkim promowanie proekologicznych zachowań, nadawanie drugiego życia przedmiotom, które nie mogłyby pojawić się w regularnej sprzedaży. Nie mamy nic przeciwko temu, aby inne marki zainspirowały się naszymi działaniami – w końcu troska o naszą planetę to nasz wspólny interes – mówi Marcin Vogel, prezes zarządu Laurella Sp. z o.o.

Tegoroczna edycja wydarzenia cieszyła się o 50 proc. większym zainteresowaniem w porównaniu do ubiegłego roku. Zakupów dokonało co najmniej 1500 klientek.  

Podczas wyprzedaży garażowej dostępne były nowe ubrania, pochodzące głównie z poprzednich kolekcji, które nie zostały sprzedane np. ze względu na niewielkie zabrudzenia, których można pozbyć się podczas prania. W okazyjnych cenach uczestnicy mogli także nabyć odzież reklamacyjną i taką, która nie spełniła kryteriów jakościowych na etapie dostawy, wymagającą naprawy drobnych wad. Sporą część asortymentu stanowiły przede wszystkim prototypy, wzory produkcyjne i projekty testowe sukienek czy bluzek, powstałe w związku z pracami nad poprzednimi kolekcjami. Ku zadowoleniu wielu klientek, w sprzedaży pojawiły się więc bestsellerowe produkty Laurelli niedostępne już w regularnej sprzedaży.

Spośród 3500 produktów aż 98 proc. została całkowicie wyprzedana, co doskonale pokazuje, że warto organizować tego typu działania w branży modowej. Ceny produktów zaczynały się od 30 zł, a najdroższe rzeczy, które można było zakupić, nie przekraczały 100 zł.              

Wyprzedaż garażowa to nie jedyne proekologiczne działanie marki. Laurella na co dzień buduje rynek mody cyrkularnej, przyczyniając się tym samym do wzrostu świadomości konsumentów. Twórcy marki zdecydowali się na założenie prywatnej grupy na Facebooku, która  w niecałe półtora roku zebrała niemalże 45 tysięcy użytkowników. To miejsce, w którym klientki Laurelli dzielą się opiniami o produktach, mają także możliwość wymiany lub sprzedaży ubrań marki. Cały proces realizowany jest w grupie, a koszty wysyłki pomiędzy klientkami ponosi Laurella. Takie rozwiązanie pokazuje, że używana odzież, może trafić do rąk osób, które pokochają ją na nowo.

Jednocześnie, jak podaje prezes Laurelli, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientek, ale przede wszystkim – mając na uwadze dobro środowiska – firma planuje wdrożenie kolejnych ekologicznych rozwiązań.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN Biuro prasowe
2024-04-23 | 14:30

Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN

Ślub to nie tylko wyjątkowe wydarzenie w życiu każdej pary, ale również czas, kiedy marzenia o pięknej ceremonii i eleganckich strojach stają się rzeczywistością. Sezon ślubny
Moda LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER
2024-04-11 | 13:00

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER Nieszablonowe myślenie, zaskakujące połączenia, oryginalne wzory, upcyclingowe materiały i ponadczasowe projekty
Moda Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
2024-04-08 | 01:00

Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków

Polska marka modowa stworzyła kolejną kolekcję inspirowaną naturą oraz odpoczynkiem (zarówno tym aktywnym, jak i niekoniecznie). Klapki basenowe Plain, dostępne w aż 8 wariantach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.