Moda, sport i dobroczynność - niecodzienne wydarzenie live
Informacja prasowa do natychmiastowej publikacji Gdańsk, 28.09.2020
Moda, sport i dobroczynność - niecodzienne wydarzenie live
Dawno nie było w Trójmieście pokazu mody zorganizowanego z takim rozmachem. Sobotnie widowisko 10 października, w budynku Muzeum II Wojny Światowej zapowiada się bardzo ciekawie. Powodem do świętowania jest przedsięwzięcie dwóch wspólniczek - stylistki Katarzyny Klincewicz i Gosi Jarosławskiej - projektantki mody. Niedawno wspólnie otworzyły one butik DressCode, położony w urokliwym miejscu na przedłużeniu promenady Długiego Pobrzeża, nad Motławą na Starym Mieście.
“Postanowiłyśmy podzielić się naszą radością i do współorganizowania wydarzenia celebrującego otwarcie naszego butiku, zaprosić fundację Doliczony Czas.” - mówi Gosia Jarosławska - “Potem wszystko potoczyło się bardzo szybko - mamy komplet gości z kilku miast i zapraszamy do wirtualnego udziału w imprezie. Tu nie ma ograniczeń co do liczby uczestników.”
A będzie co oglądać. Restauracja Vidokova, w której odbędzie się wydarzenie będzie mieć wybieg dla modelek. Program eventu przewiduje pokaz mody znanego trójmiejskiego projektanta Michała Starost, występ młodej mistrzyni świata i Europy w Fitness FIT-KIDS Kariny Vanessy Lindenau, zawodniczki kadry narodowej, aukcję charytatywną przedmiotów na potrzeby podopiecznych fundacji Doliczony Czas, pokaz mody Gosi Jarosławskiej - Agutti, w którym gościnnie wystąpi modelka ze świata sportu, której całe ciało będzie pomalowane przez tatuażystę Kubę Świątka z Monkey Mandala.
“Otaczanie się pięknem jest jeszcze piękniejsze, gdy towarzyszy temu dobroczynność. Ta potrzeba pozytywnego wpływu jest bardzo bliska Gosi i Kasi. To samo dotyczy niesamowitych partnerów wspierających nadchodzący event. To czysta przyjemność pracować w takim zespole i w Gdańsku. Dla mnie to powrót do miejsca skąd pochodzę.” - komentuje Żaneta Ganzke-Zalewska z fundacji Doliczony Czas z Warszawy. - “Podczas wydarzenia odbędzie się aukcja charytatywna. Beneficjentami jej będą dwaj sportowcy, którym los pokrzyżował plany - szesnastoletni Sebastian Ocimek, utalentowany piłkarz po wypadku oraz David Morawiec kontuzjowany koszykarz.”
Na aukcji będzie można wylicytować między innymi sukienkę Agnieszki Radwańskiej, w której grała na korcie, kurtkę MARGARET, którą piosenkarka miała na Festiwalu Polsat Superhit w 2016 r. czy koszulkę z podpisami zawodników Lechii. Będzie można wziąć udział w aukcji wirtualnie. Wsparciem będzie także udostępnianie informacji o wydarzeniu w mediach społecznościowych, oznaczając posty hashtagiem #DressCodeDlaFundacji.
Event otwarcia butiku DressCode w restauracji Vidokova jest imprezą zamkniętą, na zaproszenia. Do wydarzenia można dołączyć bezpłatnie, wirtualnie, w sobotę 10.10.2020 r. o godzinie 19:00, poprzez wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/333159514410633. Imprezę prowadzić będzie energiczny, znany z "Pytania na śniadanie" Mateusz Szymkowiak. Współorganizatorami eventu są - Dress Code - butik z ofertą doboru stylizacji i szycia kreacji na miarę oraz fundacja Doliczony Czas, której założycielem jest Rafał Kosiec, były piłkarz Polonii Warszawa, który po wypadku sam przeszedł długą drogę rehabilitacji. Sponsorem głównym pokazu jest IQ MODULE - BUD INVEST GROUP - firma budowlana i deweloper, od 15 lat łączący artyzm architektów z inżynierską solidnością w budownictwie modułowym.
Partnerami wydarzenia są: Restauracja Vidokova, Hotel Smolarnia, Nowy Jantar, Apartament La Mer, Monkey Mandala, Ella Dolistowska Make Up Artist, Pracownia fryzur Joanna Tyszer, Kartagina, Cafe Grocka - catering, apartamenty Blue Mandarin Apartments, Fotografia Krzysztof Martuszewski, Rise Agency - oprawa muzyczna, E2 Estetique - Monika Szymikowska, Best Content Żaneta Ganzke-Zalewska, Agencja doradczo-marketingowa You’ll, Fritz-kola.
WIęcej informacji o Dress Code
Link do wydarzenia na Facebooku z transmisją live
https://www.facebook.com/Aguttiandkrummi/
https://www.facebook.com/moda.agutti
Więcej informacji o Fundacji Doliczony Czas
https://www.facebook.com/fundacjadoliczonyczas/
Poznaj historie podopiecznych Fundacji
https://doliczonyczas.org/
#DressCodeDlaFundacji
Kontakt
Joanna Staniszewska
PR Eventu
email: j.staniszewska@youll.pl
+48 501 675 357
Materiały prasowe
http://bit.ly/DressCode_2020

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.