Komunikaty PR

Moda, w której rozkwita kobiecość

2023-05-25  |  01:00
Biuro prasowe

W jej kolekcjach znajdziemy wiele elementów nawiązujących do kobiecej energii – zmysłowe tkaniny, szlachetne, efektowne detale, kroje eksponujące talię, a do tego odważne, wysublimowane dodatki.

W dzisiejszych czasach, kobiety są coraz bardziej świadome swojego piękna i potencjału. Moda,
w której rozkwita kobiecość, daje im możliwość eksperymentowania, jednocześnie pozwalając
na wyrażenie siebie w sposób, który same uznają za najlepszy.

Izabela Łapińska od lat udowadnia, że moda to nie tylko piękno, ale również przekaz.
W swoich projektach chce podkreślić, że kobiety są w stanie wiele osiągnąć i że siła kobiecości jest czymś, co powinno być pielęgnowane i doceniane. - Kocham kobiety i to miłością do nich kieruję się, tworząc moje kolekcje. Czuję emanującą moc kobiecości, czuję drzemiącą siłę, którą można wydobyć dzięki pięknym kreacjom. Kobiety odbieram niczym rzeźby lub obrazy, wymagające wyjątkowej oprawy, takiej, która podkreśla ich blask. Moim zadaniem jest tworzenie tej unikalnej ramy, indywidualnie dopasowanej do stylu, w którym kobieta czuje się najlepiej. Zawsze powtarzam moim klientkom, żeby znalazły w sobie odwagę do poszukiwań swojego własnego stylu. Uważam, że to jest klucz
do świetnego wyglądu i życia w zgodzie ze sobą
– podkreśla projektantka.

Izabela Łapińska zadebiutowała w 2004 roku, ale projektowanie i szycie ubrań były jej pasją
od najmłodszych lat. Jej uwagę zawsze przyciągały szlachetne tkaniny, intrygujące wykończenia
i ręcznie robione zdobienia, czym zasłużyła sobie na miano mistrzyni detalu. Ten unikatowy styl został szybko doceniony nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Artystka od zawsze wierzyła w siłę klasycznej kobiecości, a flagowym projektem stała się sukienka pensjonarka, która pojawia się w każdej kolekcji.

 

Kreacje, które dodają mocy

Kobiecość jest nie tylko synonimem romantyzmu, ale także pewności siebie i siły. Panie coraz śmielej eksperymentują z modą, łącząc zwiewne, przytulne materiały z oryginalnym deseniem tkanin oraz odważnymi, przykuwającymi wzrok detalami.  Tym samym tworzą swój własny niepowtarzalny styl.

- Panie, które u mnie wybierają kreacje, są świadome swojego indywidualizmu – ujawnia Izabela Łapińska. Chcą wyglądać i czuć się wyjątkowo. Są też cierpliwe, gdyż zdają sobie sprawę, że tworzenie wymaga czasu. Strój, podkreślający ich siłę, jest niczym dzieło sztuki, na które w wielu domach mody czeka się czasem wręcz latami.

 

Proces zamówień w atelier Izabeli Łapińskiej składa się z trzech etapów: spotkania z klientką i rozmowy o jej stylu, zaprezentowania propozycji w postaci rysunków i tkanin, w końcu realizacji wybranego wariantu. Następnie zaczyna się praca krawcowych, hafciarek, artystów od najróżniejszych detali, co może trwać od sześciu do nawet dwudziestu tygodni.

Unikalne kreacje projektantki powstają pod okiem wybitnych artystów – rzemieślników. To dzięki nim urealniają się najbardziej niezwykłe projekty, za którymi stoją dziesiątki godzin pracy. Niewątpliwie tego wymagają - wyszukane ornamenty, setki bezbłędnych przeszyć ręcznych haftów, niezwykłe dekoracje uzupełniane kryształami Sworowskiego, piękne formy, czy też wreszcie niepowtarzalne elementy ze srebra. 

- Moje klientki kochają owe szlachetne, efektowne i oryginalne detale. To one sprawiają, że czują się niepowtarzalne i piękne, eksponując swoją siłę i klasę – dodaje projektantka.

 

IZABELA ŁAPIŃSKA – projektantka, artystka, od piętnastu lat wyróżnia się na tle polskiej sceny modowej jakością, ponadczasową elegancją oraz luksusowymi wykończeniami. Projekty Izabeli Łapińskiej cieszą się zainteresowaniem nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Jej pokazy odbywały się w Paryżu oraz w Wiedniu. Inspiruje ją także sama kobieta - elegancka, stonowana, intrygująca. Typ arystokratki, która nie musi krzyczeć, by zostać zauważoną.

Więcej inspiracji na stronie: https://www.izabelalapinska.com/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.