Komunikaty PR

Moda w sklepach. Najgorętsze trendy na lato

2020-07-16  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Sandałki w intensywnym kolorze, sneakersy z kolekcji Rity Ory, sukienka w kwiaty, a do tego coś lnianego – to absolutny must have w letniej garderobie. Wielbicielki mody wszystko znajdą w jednym miejscu.

Lato już za oknem – to znakomity czas na odświeżenie garderoby. W co się ubrać, żeby być na czasie? Przedstawiamy najgorętsze trendy tego lata.

Kolorowe sandałki

Zacznijmy od dołu, bo furorę robią minimalistyczne sandały w wyrazistych kolorach. Mimo zmieniających się trendów, sandałki nigdy nie wychodzą z mody. Są idealne na lato – lekkie, a do tego niezwykle kobiece. Wśród najnowszych propozycji wyróżniają się eleganckie modele na obcasie, które znakomicie komponują się z sukienkami różnej długości. – Jeżeli szukacie wygodnych, uniwersalnych i modnych sandałów, zajrzyjcie do sklepu CCC w Agorze Bytom, gdzie oferta jest naprawdę szeroka – zaprasza Hanna Petters, dyrektor największej galerii handlowej w Bytomiu.

Sneakersy z wyraźnym detalem

Podążając za najnowszymi trendami, spójrzmy na kolekcję pod hasłem Color Up stworzoną przy współpracy z piosenkarką Ritą Orą. Przede wszystkim kolekcja wyróżnia się przyciągającymi wzrok detalami i intensywnymi kolorami. Wiele butów to prawdziwa mieszanka kolorystyczna – do białych sneakersów dodane zostały różowe, pomarańczowe czy srebrne detale. Letnim hitem z pewnością będą baleriny bez pięty w miętowym odcieniu. – Stworzenie wspaniałej, kolorowej kolekcji, która wymaga odwagi i pewności siebie, sprawiło mi wiele przyjemności – powiedziała Rita Ora.

Jedziemy na safari

Moda zmienną jest, ale niektóre trendy wracają z poprzednich sezonów. Tak jest w przypadku safari, który od lat rządzi na letnich wybiegach. Typowa dla tego trendu paleta kolorystyczna bazuje na odcieniach beżu, zieleni i brązu. Wśród projektów uwagę zwracają kombinezony wiązane w pasie. To doskonała propozycja dla kobiet, które w codziennej modzie cenią wygodę i elegancję. Równie ciekawie prezentują się zestawy, np. letnia marynarka z efektem gniecenia, uzupełniona szortami ze sznurkiem w pasie lub spodniami do kostki z tej samej tkaniny. – Kolekcję inspirowaną safari i RPA znajdziemy w salonie Sinsay w Agorze Bytom – doradza Hanna Petters. – Bardzo ciekawie prezentuje się także kolekcja w naturalnych kolorach dostępna w Mohito, a propozycje bardziej klasyczne, eleganckie czekają w bytomskim salonie Solar – dodaje.

Motywy roślinne, lato w rozkwicie

Tego lata projektanci mocno zaczerpnęli z natury. Motywy kwiatów i liści oraz tropikalne wzory są widoczne na wszystkich elementach garderoby, zwłaszcza na sukienkach, topach, szyfonowych bluzkach czy kombinezonach. Pełna roślinnych wzorów jest kolekcja Reserved oraz H&M. Ta druga marka ogłasza powrót kwiatów i połączenie ich z butami sportowymi na co dzień. Z kolei Orsay sugeruje pastelowe, zwiewne i dziewczęce stylizacje na letnie przyjęcia. Ich częścią są sukienki, spódnice, bluzki i koszulki w kwiaty.

Materiał idealny na lato

Kolejnym gorącym trendem tego lata jest len. Idealny materiał na upalne dni ze względu na przewiewność. H&M proponuje lniane sukienki, topy, marynarki, szorty i spodnie na nowy sezon. Len sprawia, że wybór stylizacji jest bajecznie prosty. Lniane ubrania tworzą naturalny, surowy look w subtelnych odcieniach bieli, beżu, błękitu i czerni. – Warto odwiedzić naszą galerię, gdzie wszystkie modne kolekcje są w jednym miejscu – zachęca Hanna Petters. – W Agorze Bytom każdy znajdzie inspirację do stworzenia wymarzonej stylizacji na lato – dodaje.

Miłośnicy zakupów mają obecnie do dyspozycji w Agorze Bytom ponad sto otwartych sklepów i punktów usługowych.

Więcej na: www.agorabytom.pl

facebook.com/AgoraBytom

instagram.com/agora.bytom

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.