Moda w stylu boho powraca do oferty Lidl Polska
Styl boho został zaadaptowany przez kulturę surferów ze słonecznego Zachodniego Wybrzeża (rejonu Kalifornii). Wiele czerpali oni z estetyki hippisów, jednocześnie dodając do stylistyki motywy kojarzące się z plażowaniem: muszle, słomkowe kapelusze, rozwiane włosy, bursztyny, elementy hawajskie. Ostatnie odrodzenie boho przeżyło dość niedawno – w okolicach 2000 roku, za sprawą popularnych modelek i artystek. Do mody powróciły frędzle, długie i falbaniaste spódnice oraz kwiatowe wzory. Od poniedziałku, 7 czerwca, w sklepach Lidl Polska dostępna będzie kolekcja ubrań damskich stworzonych właśnie w tym stylu. Ubrania będą idealne do wyjścia na plażę podczas urlopu czy spotkanie ze znajomymi w miejskiej dżungli. Jedno jest pewne – ubrania, dzięki ciekawym wzorom oraz modnym krojom, z pewnością zwrócą na nas uwagę innych!
W ofercie znajdziemy m.in. zwiewną spódnicę damską wykonaną z włókien przyjaznej środowisku wiskozy Lenzing Ecovero oraz dodatkiem elastanu (34,99 zł/ 1 szt.). W sklepach dostępna będzie także sukienka damska (49,99 zł/ 1 szt.) o długości aż do kostek (maxi!) w dwóch krojach do wyboru – na ramiączkach oraz z zakrytymi ramionami i ozdobnym boho-frędzlem.
Jeśli szukamy czegoś, co będziemy mogły założyć podczas bardziej eleganckich spotkań lub do biura, powinnyśmy zwrócić uwagę na długi top damski z wiskozy Lenzing EcoVero (29,99 zł/ 1 szt.), który prasować będzie do obcisłych, długich spodni lub krótkich szortów.
Z kolei paniom, które cenią sobie wygodę, z pewnością przypadnie do gustu sukienka damska z wiskozy (29,99 zł/ 1 szt.) z ozdobnym haftem na plecach.
W ofercie znajdziemy też kombinezon damski z wiskozą, który użytkowniczki aplikacji Lidl Plus mogą kupić w promocyjnej cenie – tylko 24,99 zł/ 1 szt. (zamiast 29,99 zł). Idealnym dopełnieniem stylizacji będą espadryle (34,99 zł/ 1 para), których w Lidlu będzie naprawdę spory wybór – w różnych wzorach i kolorach. Espadryle są lekkie i przewiewne – wprost idealne do noszenia w trakcie lata! Espadryle wyróżnia nie tylko niska, atrakcyjna cena, ale również wysoka jakość – buty posiadają certyfikat Schuh-Siegel, który oznacza, że obuwie spełnia najsurowsze kryteria instytutu badawczego Pirmasens. Podczas testów kontrolowana jest jakość wykonania, krój oraz dopasowanie obuwia. Certyfikat gwarantuje zachowanie badanych właściwości przez długi czas.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.