Komunikaty PR

Moda w stylu boho powraca do oferty Lidl Polska

2021-06-10  |  17:15
Biuro prasowe

Styl boho został zaadaptowany przez kulturę surferów ze słonecznego Zachodniego Wybrzeża  (rejonu Kalifornii). Wiele czerpali oni z estetyki hippisów, jednocześnie dodając do stylistyki motywy kojarzące się z plażowaniem: muszle, słomkowe kapelusze, rozwiane włosy, bursztyny, elementy hawajskie. Ostatnie odrodzenie boho przeżyło dość niedawno – w okolicach 2000 roku, za sprawą popularnych modelek i artystek. Do mody powróciły frędzle, długie i falbaniaste spódnice oraz kwiatowe wzory. Od poniedziałku, 7 czerwca, w sklepach Lidl Polska dostępna będzie kolekcja ubrań damskich stworzonych właśnie w tym stylu. Ubrania będą idealne do wyjścia na plażę podczas urlopu czy spotkanie ze znajomymi w miejskiej dżungli. Jedno jest pewne – ubrania, dzięki ciekawym wzorom oraz modnym krojom, z pewnością zwrócą na nas uwagę innych!

W ofercie znajdziemy m.in. zwiewną spódnicę damską wykonaną z włókien przyjaznej środowisku wiskozy Lenzing Ecovero oraz dodatkiem elastanu (34,99 zł/ 1 szt.). W sklepach dostępna będzie także sukienka damska (49,99 zł/ 1 szt.) o długości aż do kostek (maxi!) w dwóch krojach do wyboru – na ramiączkach oraz z zakrytymi ramionami i ozdobnym boho-frędzlem.

Jeśli szukamy czegoś, co będziemy mogły założyć podczas bardziej eleganckich spotkań lub do biura, powinnyśmy zwrócić uwagę na długi top damski z wiskozy Lenzing EcoVero (29,99 zł/ 1 szt.), który prasować będzie do obcisłych, długich spodni lub krótkich szortów.

Z kolei paniom, które cenią sobie wygodę, z pewnością przypadnie do gustu sukienka damska z wiskozy (29,99 zł/ 1 szt.) z ozdobnym haftem na plecach.

W ofercie znajdziemy też kombinezon damski z wiskozą, który użytkowniczki aplikacji Lidl Plus mogą kupić w promocyjnej cenie – tylko 24,99 zł/ 1 szt. (zamiast 29,99 zł). Idealnym dopełnieniem stylizacji będą espadryle (34,99 zł/ 1 para), których w Lidlu będzie naprawdę spory wybór – w różnych wzorach i kolorach. Espadryle są lekkie i przewiewne – wprost idealne do noszenia w trakcie lata! Espadryle wyróżnia nie tylko niska, atrakcyjna cena, ale również wysoka jakość – buty posiadają certyfikat Schuh-Siegel, który oznacza, że obuwie spełnia najsurowsze kryteria instytutu badawczego Pirmasens. Podczas testów kontrolowana jest jakość wykonania, krój oraz dopasowanie obuwia. Certyfikat gwarantuje zachowanie badanych właściwości przez długi czas.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.