Model butów najchętniej wybierany przez gwiazdy w tym sezonie!
Sztyblety to jeden z najbardziej uniwersalnych fasonów, który doskonale odnajduje się w męskiej garderobie. Te wygodne, wsuwane buty na płaskiej podeszwie zyskują szerokie grono zwolenników. Równie dobrze wyglądają i noszą się z zimowym okryciem wierzchnim, jak i z wiosenną marynarką. Udowodnił to Maciej Musiał, który postawił na masywne sztyblety od znanej, polskiej marki Kazar, zestawiając je z bojówkami i puchową kurtką. Ta stylizacja może być inspiracją dla wielu mężczyzn!
Maciej Musiał to polski aktor młodego pokolenia, którego kanał w serwisie Instagram śledzi ponad pół miliona osób. Za jego pośrednictwem mężczyzna chętnie dzieli się ze swoimi odbiorcami kadrami z życia codziennego, sukcesami zawodowymi, a także propozycjami stylizacji, obok których nie można przejść obojętnie. Styl Musiała jest bowiem nienachalny, ponadczasowy, a jednocześnie niezwykle efektowny. Aktor opublikował niedawno fotografię w popularnej w tym sezonie puchowej, czarnej kurtce, spodniach typu bojówki tego samego koloru, a całość uzupełnił masywnymi, skórzanymi sztybletami, które – jak się okazje – świetnie pasują nie tylko do damskich, lecz również męskich propozycji, nadając nawet najprostszej stylizacji wyrazistego charakteru.
Jak udało nam się ustalić, skupiające na sobie uwagę buty to propozycja dla mężczyzn od marki Kazar – od lat niezwykle chętnie wybieranej przez osobowości medialne. Producent słynący z wysokiej jakości obuwia z powodzeniem śledzi światowe trendy, odpowiada na potrzeby klientów i zaskakuje niebanalnymi zestawieniami, nawiązując współpracę ze znanymi ikonami stylu takimi jak Kasia Sokołowska oraz Grzegorz Krychowiak. Sztyblety, które w swojej garderobie posiada Maciej Musiał, pochodzą z najnowszej kolekcji marki zaprezentowanej na sezon jesień-zima 21/22. Są wykonane ze skóry licowej i jak przeczytamy na stronie internetowej, świetnie zgrają się z jeansami, skórzaną kurtką i białą koszulą, a także… z bojówkami, które wybrał Musiał! Sztyblety to bowiem niewątpliwy hit, który już od kilku sezonów króluje na światowych wybiegach, urozmaicając niemalże każdą stylizację – od tych oficjalnych po mniej zobowiązujące!
Więcej informacji na temat propozycji marki Kazar znajduje się na stronie na stronie www.kazar.com.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.