Komunikaty PR

Modna Polska w… Internecie. Nowy raport o polskich influencerach modowych

2020-10-28  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Natalia Olszewska
GaleriaMarek.pl

ul. Prof. Michała Życzkowskiego 10
31-864 Kraków
natalia@elephate.com
12 681 84 99
https://galeriamarek.pl/blog/infuencerzy-modowi-w-polsce
Do pobrania grafika ( 0.48 MB )
  • W swoim najnowszym raporcie GaleriaMarek.pl przeanalizowała profile 111 polskich influencerów modowych, 37 865 postów i 13 821 komentarzy.

  • Ich konta na Instagramie śledzi łącznie blisko 15 mln osób. Liczba ich fanów wzrosła w ubiegłym roku o ok. 550 tys.

  • Twórców podzielono na cztery grupy: Tytanów (ponad 200 tys. obserwatorów), Osobowości Social Media (od 50 tys. do 200 tys. obserwatorów), Mikroinfluencerów (od 15 tys. do 50 tys. obserwatorów) oraz Wschodzące Gwiazdy (mniej niż 15 tys. obserwatorów).

  • Aż 98% komentarzy pod instagramowymi postami Tytanów ma pozytywny wydźwięk.

  • Co piąty influencer śledzony przez ponad 15 tys. osób posiada własną markę modową.

Kariery influencerów modowych z roku na rok nabierają rozpędu. Wielu z nas, zamiast w kolorowych magazynach, szuka bowiem inspiracji w sieci. GaleriaMarek.pl sprawdziła, jak działają twórcy wpływający na zawartość szaf Polaków.

W styczniu br. w najpopularniejszych mediach społecznościowych obecny był co drugi Polak posiadający dostęp do Internetu – wynika z raportu Digital 2020. 19 mln użytkowników to ogromny potencjał, który wykorzystują influencerzy. Wsparcie oddanych fanów pomaga im coraz szerzej rozwijać skrzydła. Wiele osób, które zaczynały od amatorskich blogów, stoi dziś za prężnie rozwijającymi się sklepami z modą. 

Na jakich platformach możemy śledzić modowych influencerów? Jakie nisze udaje im się wypełniać? Na te i inne pytania odpowiada najnowszy raport GaleriaMarek.pl pt. “Styl rodzi się w sieci – jak działają influencerzy modowi w Polsce?”, w którym analizie poddano aż 111 internetowych osobowości.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GaleriaMarek.pl
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć