Komunikaty PR

Modna Polska w… Internecie. Nowy raport o polskich influencerach modowych

2020-10-28  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Natalia Olszewska
GaleriaMarek.pl

ul. Prof. Michała Życzkowskiego 10
31-864 Kraków
natalia|elephate.com| |natalia|elephate.com
12 681 84 99
https://galeriamarek.pl/blog/infuencerzy-modowi-w-polsce
Do pobrania grafika ( 0.48 MB )
  • W swoim najnowszym raporcie GaleriaMarek.pl przeanalizowała profile 111 polskich influencerów modowych, 37 865 postów i 13 821 komentarzy.

  • Ich konta na Instagramie śledzi łącznie blisko 15 mln osób. Liczba ich fanów wzrosła w ubiegłym roku o ok. 550 tys.

  • Twórców podzielono na cztery grupy: Tytanów (ponad 200 tys. obserwatorów), Osobowości Social Media (od 50 tys. do 200 tys. obserwatorów), Mikroinfluencerów (od 15 tys. do 50 tys. obserwatorów) oraz Wschodzące Gwiazdy (mniej niż 15 tys. obserwatorów).

  • Aż 98% komentarzy pod instagramowymi postami Tytanów ma pozytywny wydźwięk.

  • Co piąty influencer śledzony przez ponad 15 tys. osób posiada własną markę modową.

Kariery influencerów modowych z roku na rok nabierają rozpędu. Wielu z nas, zamiast w kolorowych magazynach, szuka bowiem inspiracji w sieci. GaleriaMarek.pl sprawdziła, jak działają twórcy wpływający na zawartość szaf Polaków.

W styczniu br. w najpopularniejszych mediach społecznościowych obecny był co drugi Polak posiadający dostęp do Internetu – wynika z raportu Digital 2020. 19 mln użytkowników to ogromny potencjał, który wykorzystują influencerzy. Wsparcie oddanych fanów pomaga im coraz szerzej rozwijać skrzydła. Wiele osób, które zaczynały od amatorskich blogów, stoi dziś za prężnie rozwijającymi się sklepami z modą. 

Na jakich platformach możemy śledzić modowych influencerów? Jakie nisze udaje im się wypełniać? Na te i inne pytania odpowiada najnowszy raport GaleriaMarek.pl pt. “Styl rodzi się w sieci – jak działają influencerzy modowi w Polsce?”, w którym analizie poddano aż 111 internetowych osobowości.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GaleriaMarek.pl
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper Biuro prasowe
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły
Moda Nowy sezon? Nowe buty!
2024-12-19 | 12:05

Nowy sezon? Nowe buty!

W najnowszej kolekcji tej marki, przygotowanej na sezon Zima 2024/2025, dostępne są modele, które sprawdzą się w każdej sytuacji – od miejskich spacerów po wyprawy w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.