Modna Polska w… Internecie. Nowy raport o polskich influencerach modowych
GaleriaMarek.pl
ul. Prof. Michała Życzkowskiego 10
31-864 Kraków
natalia@elephate.com
12 681 84 99
https://galeriamarek.pl/blog/infuencerzy-modowi-w-polsce
-
W swoim najnowszym raporcie GaleriaMarek.pl przeanalizowała profile 111 polskich influencerów modowych, 37 865 postów i 13 821 komentarzy.
-
Ich konta na Instagramie śledzi łącznie blisko 15 mln osób. Liczba ich fanów wzrosła w ubiegłym roku o ok. 550 tys.
-
Twórców podzielono na cztery grupy: Tytanów (ponad 200 tys. obserwatorów), Osobowości Social Media (od 50 tys. do 200 tys. obserwatorów), Mikroinfluencerów (od 15 tys. do 50 tys. obserwatorów) oraz Wschodzące Gwiazdy (mniej niż 15 tys. obserwatorów).
-
Aż 98% komentarzy pod instagramowymi postami Tytanów ma pozytywny wydźwięk.
-
Co piąty influencer śledzony przez ponad 15 tys. osób posiada własną markę modową.
Kariery influencerów modowych z roku na rok nabierają rozpędu. Wielu z nas, zamiast w kolorowych magazynach, szuka bowiem inspiracji w sieci. GaleriaMarek.pl sprawdziła, jak działają twórcy wpływający na zawartość szaf Polaków.
W styczniu br. w najpopularniejszych mediach społecznościowych obecny był co drugi Polak posiadający dostęp do Internetu – wynika z raportu Digital 2020. 19 mln użytkowników to ogromny potencjał, który wykorzystują influencerzy. Wsparcie oddanych fanów pomaga im coraz szerzej rozwijać skrzydła. Wiele osób, które zaczynały od amatorskich blogów, stoi dziś za prężnie rozwijającymi się sklepami z modą.
Na jakich platformach możemy śledzić modowych influencerów? Jakie nisze udaje im się wypełniać? Na te i inne pytania odpowiada najnowszy raport GaleriaMarek.pl pt. “Styl rodzi się w sieci – jak działają influencerzy modowi w Polsce?”, w którym analizie poddano aż 111 internetowych osobowości.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.