Komunikaty PR

MODNE, ALE RÓWNIEŻ PRAKTYCZNE, CZYLI PLECAKI W MIEJSKIM WYDANIU

2020-11-16  |  11:40
Biuro prasowe
Do pobrania Materiał ( 2.43 MB )

Plecaki już od dawna przestały być wyłącznie wyróżnikiem uczniów. Dzisiaj coraz częściej sięgają po nie fashionistki, ze względu na obowiązujące trendy, ludzie ze świata biznesu, czy osoby potrzebujące po prostu praktycznych zastosowań. Plecak stał się ważnym elementem i akcesorium, mieszczącym wszystkie podręczne przedmioty, dlatego też jego zakup nie może być przypadkowy. Jak więc dobrać odpowiedni model, tak aby nawiązywał do aktualnych trendów, był zarazem ładny, kompaktowy, lekki, oraz miał również same funkcjonalne rozwiązania?

Szybkie tempo życia przy jednoczesnym połączeniu sfery zawodowej z prywatną, to wyzwanie dzisiejszych czasów. Spotkania, raporty, kolacje biznesowe oraz wiele różnych dodatkowych zajęć i obowiązków po pracy kojarzy się nie tylko z codziennym pędem, ale również z potrzebą posiadania przy sobie często całego areału niezbędnych przedmiotów. Pojawia się zatem pytanie, w czym je przechowywać, by mieć je zawsze pod ręką i były bezpieczne podczas szybkiego przemieszczania się? Najwygodniejszą, a zarazem najpraktyczniejszą opcją są lekkie i funkcjonalne plecaki. Kiedyś kojarzone z uczniami i studentami czy też nudnym designem. Teraz stały się modnym akcesorium wśród trendsetterów i nieodzownym elementem naszego życia. Ma to związek z tym, że coraz częściej stawiamy na prostsze i bardziej praktyczne rozwiązania, odpowiadające na codzienne zmieniające się potrzeby. Moda na plecki wpasowuje się również w trend, zgodnie z którym coraz częściej rezygnujemy z bardziej formalnych biało - czarnych, strojów do pracy i na spotkania biznesowe, na rzecz bardziej urozmaiconych, wygodnych, casualowych, ubrań oraz fasonów zarówno do pracy jak i do domu, a także do pracy ‘home office’ w domu. Akcesoria, w tym w większości torby także uległy zmianom - z trzymanych w ręku teczek, na funkcjonalne, wielozadaniowe torby na dłuższym pasku, czy na jeszcze bardziej wygodne plecaki.

Wybierz plecak pod swój tryb życia

Spotkanie biznesowe, wizyta w biurze, przejażdżka rowerem do pracy, podróż z dziećmi, zakupy… Wybierając plecak należy zacząć od odpowiedzi na pytanie, jak wygląda nasza codzienność i jakie przedmioty musimy mieć zawsze przy sobie. Przede wszystkim od tego będzie zależeć jego wielkość. Materiał wykonania, wewnętrze i zewnętrzne rozłożenie kieszonek i estetyka, również są elementami, na jakie warto zwrócić uwagę. Plecak też powinien podkreślać nasz charakter zarówno w strefie prywatnej, jak i zawodowej. Jego uniwersalność pozwoli nam na korzystanie z niego niezależnie od okoliczności.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze

Modny plecak to już nie tylko atrybut mężczyzny. To również element kobiecych casualowych kreacji, a przede wszystkim rozwiązanie dla wiecznie zabieganych i zajętych osób. Tym samym kupując go, warto zwrócić uwagę na jego wytrzymałość, możliwość zmieszczenia w nim sprzętu do pracy, a także kieszonki, które pomogą utrzymać w nim zawsze i ład i porządek. Jeżeli dość często podróżujemy transportem publicznym, zwróćmy uwagę na zabezpieczenia, które utrudnią dostanie się do jego wnętrza nieproszonym osobom. Dobrze, aby wnętrze plecaka posiadało również podszewkę chroniącą urządzenia elektroniczne przed zarysowaniami, w trakcie ich transportu.

Proponowane modele:

Altmont Professional Deluxe Travel Laptop Backpack od marki Victorinox

  • Wyjmowany pokrowiec na podstawowe wyposażenie
  • Elegancki i wytrzymały materiał
  • Zamek szyfrowy
  • Wyróżnienie w konkursie Red Dot Award:
    za najlepszy design 2018
  • Rozmiar: 26 x 30 x 46 cm
  • Pojemność: 25 l
  • Waga: 1 kg

Cena: 640 zł  

Victoria 2.0, Classic Business Backpack Small od marki Victorinox

  • Wyposażony w elegancką rączkę górną ze skóry oraz zapinaną na zamek przednią kieszeń.
  • Posiada płaską konstrukcję spodu oraz komorę główną z przegrodą na urządzenie o przekątnej ekranu 12 cali.
  • Superwytrzymały nylon diagonalny Robic Super Twill nadaje produktowi niezwykłą trwałość, lekkość i wodoszczelność.
  • Dostępny  w dwóch eleganckich kolorach – czarnym i deep lake.
  • Rozmiar: 16 x 26 x 34 cm
  • Pojemność: 10 l
  • Waga: 0.5 kg

Cena: 700 zł

Altmont Original Flapover Laptop Backpack od marki Victorinox

  • Przemyślany, wielofunkcyjny układ wnętrza z zapinaną
    na zamek kieszenią z siateczki, brelokiem do przypinania kluczy, pętlą na długopis i etykietą na dane osobowe – idealna organizacja i łatwy dostęp do laptopa i przewożonych przedmiotów
  • Starannie wykończone i superwygodne pasy na ramię
  • Usztywnienie pleców z centralnym kanałem zapewniającym swobodny przepływ powietrza
  • Rozmiar: 13 x 29 x 43 cm
  • Pojemność: 11 l
  • Waga  0.6 kg

Cena: 395 zł

Bahn 16'' Laptop Backpack od marki Wenger

  • Wyściełane kieszenie na laptopa 16" i tablet 10" z podszewką chroniącą przed zarysowaniami
  • Stylowa, pikowana wyściółka ochronna we wszystkich kieszeniach na urządzenia elektroniczne
  • Organizer na niezbędne akcesoria pozwala zachować porządek i zapewnia łatwy dostęp do przewodów, ładowarek i wizytówek
  • Rozmiar: 19 x 32 x 48 cm
  • Pojemność: 16 l
  • Waga: 1.1 kg
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.