Modowa marka Mai Bohosiewicz z nowym butikiem w Gdańsku
Modowa marka Le Collet, założona przez aktorkę i influencerkę Maję Bohosiewicz w miniony weekend otworzyła kolejny butik stacjonarny. Sklep w Gdańsku jest drugim pod szyldem tej marki w Polsce. To bardzo ważny krok w ekspansji firmy, która od początku swojego istnienia w 2018 r. zdobyła rzeszę klientek. W planach Mai Bohosiewicz jest także rozszerzenie oferty swojego brandu o modę męską i dziecięcą oraz biżuterię.
Nowootwarty butik Le Collet w Gdańsku znajduje się przy ul. Stara Stocznia 8/3. Podobnie, jak w warszawskim sklepie - można w nim znaleźć szeroką gamę ubrań dla kobiet, uzyskać porady stylistyczne, a także miło spędzić czas w designersko urządzoniej przestrzeni. Cała oferta dostępna jest również za pośrednictwem sklepu e-commerce.
Le Collet oferuje odzież, która powstaje z wysokiej jakości tkanin, sprowadznych m.in. z Włoch. Tym, co dodatkowo wyróżnia markę, są wyjątkowe wzornictwo i kroje, które można nazwać ponadczasowymi.
- Przez ostatnie miesiące nasze działania skupiały się głównie nad planowanym otwarciem kolejnego butiku. Bardzo się cieszę, że już mogę do niego zaprosić klientki. Drugi sklep stacjonarny Le Collet to duży krok w rozwoju naszego biznesu. Jednym z naszych celów jest zwiększanie dostepności oferowanych przez naszą markę produktów oraz wzrost naszego potencjału sprzedażowego i właśnie w tym ma pomóc nowa lokalizacja - mówi Maja Bohosiewicz, właścicielka Le Collet.
Le Collet dba o budowanie bliskiej relacji z klientkami poprzez aktywność w mediach społecznościowych. Konto marki na Instagramie obserwuje niemal 200 tys. osób. Firma stara się odpowiadać na potrzeby kobiet, a wiedzę, jakie one są - czerpie od nich samych. Obecnie brand Mai Bohosiewicz to nie tylko sklepy, ale przestrzeń, w której można czerpać inspirację, zadawać pytania i otrzymywać modowe porady.
- Od lat staram się przekazywać wszystkim kobietom to, że ubranie może dodawać im pewności siebie, ale dopiero w parze z ich osobowością tworzy wartościową całość. Klientki wierzą w moją markę i ufają nam nie z powodu tego, że są to ubrania od Mai Bohosiewicz, ale ze względu na ich unikatowość i bardzo dobrą jakośc. Dziś Le Collet to prężnie działająca firma z niesamowitym zespołem, w którym tak naprawdę ja jestem tylko dodatkiem - podkreśla Maja Bohosiewicz.
W planach Le Collet jest rozszerzenie asortymentu o modę męską, dziecięcą i biżuterię, co pozwoli na jęszcze większe skalowanie biznesu.
Dane firmy Statista pokazują, że wartość sprzedaży odzieży w Polsce w 2022 r. szacowana jest na 11,6 mld euro. Według prognoz - w tym roku może wzrosnąć do nawet 15,2 mld euro (8,2 mld euro - sprzedaż odzieży damskiej, 5 mld euro - odzieży męskiej, a 2,1 mld euro - odzieży dziecięcej). W 2022 r. mieszkaniec Polski szacunkowo wydał na odzież 308 euro. W 2027 r. kwota ta ma wzronąć do około 500 euro.
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.