Modowa marka Mai Bohosiewicz z nowym butikiem w Gdańsku
Modowa marka Le Collet, założona przez aktorkę i influencerkę Maję Bohosiewicz w miniony weekend otworzyła kolejny butik stacjonarny. Sklep w Gdańsku jest drugim pod szyldem tej marki w Polsce. To bardzo ważny krok w ekspansji firmy, która od początku swojego istnienia w 2018 r. zdobyła rzeszę klientek. W planach Mai Bohosiewicz jest także rozszerzenie oferty swojego brandu o modę męską i dziecięcą oraz biżuterię.
Nowootwarty butik Le Collet w Gdańsku znajduje się przy ul. Stara Stocznia 8/3. Podobnie, jak w warszawskim sklepie - można w nim znaleźć szeroką gamę ubrań dla kobiet, uzyskać porady stylistyczne, a także miło spędzić czas w designersko urządzoniej przestrzeni. Cała oferta dostępna jest również za pośrednictwem sklepu e-commerce.
Le Collet oferuje odzież, która powstaje z wysokiej jakości tkanin, sprowadznych m.in. z Włoch. Tym, co dodatkowo wyróżnia markę, są wyjątkowe wzornictwo i kroje, które można nazwać ponadczasowymi.
- Przez ostatnie miesiące nasze działania skupiały się głównie nad planowanym otwarciem kolejnego butiku. Bardzo się cieszę, że już mogę do niego zaprosić klientki. Drugi sklep stacjonarny Le Collet to duży krok w rozwoju naszego biznesu. Jednym z naszych celów jest zwiększanie dostepności oferowanych przez naszą markę produktów oraz wzrost naszego potencjału sprzedażowego i właśnie w tym ma pomóc nowa lokalizacja - mówi Maja Bohosiewicz, właścicielka Le Collet.
Le Collet dba o budowanie bliskiej relacji z klientkami poprzez aktywność w mediach społecznościowych. Konto marki na Instagramie obserwuje niemal 200 tys. osób. Firma stara się odpowiadać na potrzeby kobiet, a wiedzę, jakie one są - czerpie od nich samych. Obecnie brand Mai Bohosiewicz to nie tylko sklepy, ale przestrzeń, w której można czerpać inspirację, zadawać pytania i otrzymywać modowe porady.
- Od lat staram się przekazywać wszystkim kobietom to, że ubranie może dodawać im pewności siebie, ale dopiero w parze z ich osobowością tworzy wartościową całość. Klientki wierzą w moją markę i ufają nam nie z powodu tego, że są to ubrania od Mai Bohosiewicz, ale ze względu na ich unikatowość i bardzo dobrą jakośc. Dziś Le Collet to prężnie działająca firma z niesamowitym zespołem, w którym tak naprawdę ja jestem tylko dodatkiem - podkreśla Maja Bohosiewicz.
W planach Le Collet jest rozszerzenie asortymentu o modę męską, dziecięcą i biżuterię, co pozwoli na jęszcze większe skalowanie biznesu.
Dane firmy Statista pokazują, że wartość sprzedaży odzieży w Polsce w 2022 r. szacowana jest na 11,6 mld euro. Według prognoz - w tym roku może wzrosnąć do nawet 15,2 mld euro (8,2 mld euro - sprzedaż odzieży damskiej, 5 mld euro - odzieży męskiej, a 2,1 mld euro - odzieży dziecięcej). W 2022 r. mieszkaniec Polski szacunkowo wydał na odzież 308 euro. W 2027 r. kwota ta ma wzronąć do około 500 euro.

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.