Modowe wskazówki na lato

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Wakacje, bez względu na okoliczności, to jedna z najbardziej wyczekiwanych momentów przez dzieci i dorosłych. Letnie miesiące są gorące nie tylko za sprawą temperatury, ale także z powodów wyprzedaży. W tym okresie z łatwością można odświeżyć swoją garderobę i przygotować się do wypoczynku. Modne w tym sezonie są przede wszystkim zwiewne kroje w jasnych kolorach.
Termometry pokazują już ponad 20 stopni, dni są długie i skończył się rok szkolny, to znak, że rozpoczęły się upragnione wakacje. W związku z aktualną sytuacją wiele osób musiało zrewidować swoje plany urlopowe i zdecydowało się odpoczywać w kraju. Od kilku lat pogoda nad Wisłą dopisuje, dlatego należy zadbać, by w naszych szafach nie zabrakło ciuchów z lekkich i przewiewnych tkanin. Szczególną popularnością wśród pań cieszą się zwiewne sukienki w stylu boho, które nadają się również do stylizacji miejskich. Jasne i pastelowe odcienie doskonale podkreślają opaleniznę i jednocześnie wyglądają przy tym elegancko. W salonie Top Secret, w VIVO! Piła, taką wakacyjną kolekcję można kupić przecenioną aż do -70%. Szukając lnianych sukienek, bluzek, czy spodni w niższych cenach warto wstąpić do salonu Unisono, który ruszył z wyprzedażami. W takich stylizacjach nie może zabraknąć hitów tego sezonu, czyli plecionych torebek i wygodnych, skórzanych klapek, które można znaleźć m.in. w salonie Venezia. Natomiast w modzie męskiej królują koszule z botanicznymi wzorami zestawione z joggersami, czyli spodniami ze ściągaczami lub szortami z przewiewnej dzianiny. Najmodniejsze wzory tego lata w atrakcyjnych, obniżonych cenach oferuje m.in. Medicine. Wybierając ubrania, warto szczególną uwagę zwrócić na materiał, z którego są uszyte. Naturalne dzianiny takie, jak len czy bawełna mają wysoką chłonność i chronią skórę przed szkodliwym promieniowaniem UV, na które jesteśmy narażeni latem. Tego typu tkaniny świetnie sprawdzą się również w eleganckich stylizacjach podczas uroczystości weselnych lub komunijnych, które po zniesieniu restrykcji mogą odbywać się z zachowaniem bezpieczeństwa uczestników. W salonie polskiej marki Ezuri panie mogą znaleźć wiele ciekawych kreacji i dodatków, na każdą okazję.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.