Mokotowskie Spotkania w Placu Unii
BFF Banking Group
ul. Kilińskiego 66
91-118 Łódź
ewelina.kolad|bff.com| |ewelina.kolad|bff.com
+48 42 272 82 90
https://pl.bff.com/pl/
Już w najbliższy czwartek, 20 lutego 2020 r., w Plac Unii City Shopping rozpocznie się kolejna edycja Mokotowskich Spotkań. Comiesięczne targi wzbogacają ofertę modową Centrum Handlowego poprzez promocję niezależnych marek. To doskonała propozycja dla osób, które poszukują jakości, ciekawego designu i nieszablonowych rozwiązań. Podczas wydarzenia kupić można produkty wytwarzane w 100% w Polsce, a co za tym idzie, wesprzeć i poznać lokalnych producentów.
Mokotowskie Spotkania to projekt dla osób zainteresowanych świadomą konsumpcją i rodzimą produkcją. Głównym założeniem inicjatywny jest zebranie w jednym miejscu różnorodnych marek, które łączy dobra jakość, ciekawe wzornictwo oraz chęć otwarcia się na bezpośredni kontakt z klientem. Będąc częścią wydarzenia, Plac Unii udostępnia przestrzeń komercyjną, wspierając tym samym najzdolniejszych polskich twórców, mówi Agata Ryś-Zawistowska, dyrektor kompleksu handlowo-biurowego Plac Unii.
Modnie , lokalnie, świadomie
Mokotowskie Spotkania to cykl, który zagościł w Placu Unii blisko 6 lat temu. Oryginalna formuła targów, na których lokalni producenci prezentują swoje wyroby sprawia, że wydarzenie cieszy się niesłabnącą popularnością. Możliwość poznania i porozmawiania z autorami designerskich projektów dodatków sprawia, że targi na stałe wpisały się do kalendarza najważniejszych wydarzeń modowych w stolicy.
W najbliższej edycji wydarzenia udział wezmą przedstawiciele następujących marek: Misstique Warsaw, Butik Vende, Momonomo pracownia rzeczy przytulnych, Takapara - be yourself, be different, EM MEN’S, Korale i inne detale, Spider And Wolf, Cocotier, Bartos Cosmetics.
Najbliższe Mokotowskie Spotkania odbędą się 20-22 lutego 2020 r. (czwartek-sobota), w godzinach 10-21. Wstęp jest bezpłatny. Zapraszamy!
Więcej informacji udzielają:
Ewelina Kolad, ewelina.kolad@ahavapr.pl, + 48 510 291 250
Monika Kern, monika.kern@ahavapr.pl , +48 601 892 291
Centrum Handlowe Plac Unii City Shopping:
Plac Unii City Shopping to nowoczesne centrum handlowe zlokalizowane na warszawskim Mokotowie u zbiegu ulic Puławskiej, Boya-Żeleńskiego i Waryńskiego. Na trzech poziomach galerii znajduje się 70 najemców, w skład których wchodzą m.in.: Zara, H&M, Empik, iSpot, Bobbi Brown, Smyk, Deni Cler, Hebe czy Douglas. Na terenie obiektu do dyspozycji klientów są także klub fitness Zdrofit Club, przyjazne kawiarnie i wiele punktów gastronomicznych oraz supermarket SuperSam. Stałą ofertę centrum uzupełnia szereg cyklicznych wydarzeń, darmowo dostępnych dla klientów. Obiekt posiada podziemny parking mieszczący stanowiska dla ponad 500 samochodów.
Agentem wyłącznym reprezentującym kompleks Plac Unii w zakresie wynajmu powierzchni jest firma Colliers International. Zarządca budynku to firma CBRE.
![Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_896805807,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
![Zima w stylu Black & White z Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_2057791647,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
![Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_1530621354,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.