Mokotowskie Spotkania w Placu Unii
BFF Banking Group
ul. Kilińskiego 66
91-118 Łódź
ewelina.kolad|bff.com| |ewelina.kolad|bff.com
+48 42 272 82 90
https://pl.bff.com/pl/
Już w najbliższy czwartek, 20 lutego 2020 r., w Plac Unii City Shopping rozpocznie się kolejna edycja Mokotowskich Spotkań. Comiesięczne targi wzbogacają ofertę modową Centrum Handlowego poprzez promocję niezależnych marek. To doskonała propozycja dla osób, które poszukują jakości, ciekawego designu i nieszablonowych rozwiązań. Podczas wydarzenia kupić można produkty wytwarzane w 100% w Polsce, a co za tym idzie, wesprzeć i poznać lokalnych producentów.
Mokotowskie Spotkania to projekt dla osób zainteresowanych świadomą konsumpcją i rodzimą produkcją. Głównym założeniem inicjatywny jest zebranie w jednym miejscu różnorodnych marek, które łączy dobra jakość, ciekawe wzornictwo oraz chęć otwarcia się na bezpośredni kontakt z klientem. Będąc częścią wydarzenia, Plac Unii udostępnia przestrzeń komercyjną, wspierając tym samym najzdolniejszych polskich twórców, mówi Agata Ryś-Zawistowska, dyrektor kompleksu handlowo-biurowego Plac Unii.
Modnie , lokalnie, świadomie
Mokotowskie Spotkania to cykl, który zagościł w Placu Unii blisko 6 lat temu. Oryginalna formuła targów, na których lokalni producenci prezentują swoje wyroby sprawia, że wydarzenie cieszy się niesłabnącą popularnością. Możliwość poznania i porozmawiania z autorami designerskich projektów dodatków sprawia, że targi na stałe wpisały się do kalendarza najważniejszych wydarzeń modowych w stolicy.
W najbliższej edycji wydarzenia udział wezmą przedstawiciele następujących marek: Misstique Warsaw, Butik Vende, Momonomo pracownia rzeczy przytulnych, Takapara - be yourself, be different, EM MEN’S, Korale i inne detale, Spider And Wolf, Cocotier, Bartos Cosmetics.
Najbliższe Mokotowskie Spotkania odbędą się 20-22 lutego 2020 r. (czwartek-sobota), w godzinach 10-21. Wstęp jest bezpłatny. Zapraszamy!
Więcej informacji udzielają:
Ewelina Kolad, ewelina.kolad@ahavapr.pl, + 48 510 291 250
Monika Kern, monika.kern@ahavapr.pl , +48 601 892 291
Centrum Handlowe Plac Unii City Shopping:
Plac Unii City Shopping to nowoczesne centrum handlowe zlokalizowane na warszawskim Mokotowie u zbiegu ulic Puławskiej, Boya-Żeleńskiego i Waryńskiego. Na trzech poziomach galerii znajduje się 70 najemców, w skład których wchodzą m.in.: Zara, H&M, Empik, iSpot, Bobbi Brown, Smyk, Deni Cler, Hebe czy Douglas. Na terenie obiektu do dyspozycji klientów są także klub fitness Zdrofit Club, przyjazne kawiarnie i wiele punktów gastronomicznych oraz supermarket SuperSam. Stałą ofertę centrum uzupełnia szereg cyklicznych wydarzeń, darmowo dostępnych dla klientów. Obiekt posiada podziemny parking mieszczący stanowiska dla ponad 500 samochodów.
Agentem wyłącznym reprezentującym kompleks Plac Unii w zakresie wynajmu powierzchni jest firma Colliers International. Zarządca budynku to firma CBRE.
LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER
Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
Poczuj wiosnę w Elektrowni Powiśle
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Prawie 60 proc. Polaków podejmowało próby odchudzania. U większości efekty były krótkotrwałe i powodowały problemy zdrowotne
Trzech na pięciu Polaków ma za sobą próby odchudzania, a w tej grupie więcej jest kobiet – wynika z raportu Centrum Respo. Odchudzamy się z różnym skutkiem, najczęściej osiągamy efekty, ale okazują się one krótkotrwałe. Może o tym świadczyć informacja, że 54 proc. odchudzających się Polaków w ostatnich pięciu latach podchodziło do diety między dwa a pięć razy, a co 10. nawet częściej. Jak podkreślają autorzy raportu, to, że wielu Polaków się odchudza, nie jest niczym niepokojącym, ale jest kilka czynników, które czynią kulturę dietetyczną toksyczną. Jednym z nich jest wczesny wiek rozpoczynania odchudzania, ale też negatywne skutki diet, również dla zdrowia psychicznego.
Edukacja
Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem
Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.
Muzyka
Luna: Trochę podupadłam na zdrowiu i mój głos nie działa tak, jak bym chciała. Czuję się bezradna i bezsilna
Przed wyjazdem na Konkurs Eurowizji reprezentantka Polski nie ukrywa, że boryka się z problemami zdrowotnymi, a bezradność i zwątpienie mieszają się z nadzieją i chęcią pokonania swoich słabości. By jak najlepiej zadbać o swoje struny głosowe, na jakiś czas zrezygnowała z koncertów. Teraz robi wszystko, by jej głos wrócił do formy i by mogła godnie się zaprezentować na scenie w Malmö.