Komunikaty PR

Najbardziej pożądane skórzane worki od polskiej marki

2020-08-24  |  11:34
Biuro prasowe

Tej jesieni na ulicach będą królować worki. To nie tylko stylowy, ale też bardzo praktyczny model torebki, do którego przekonuje się coraz więcej kobiet. Te unikalne, wykonane ze skóry w swojej kolekcji posiada polska marka Kulik. W jaki sposób łódzkie projektantki podeszły do trendu?

Trzy sposoby na worek

Pojemna, ale i oryginalna torba to podstawa, gdy do pracy trzeba wziąć drugie śniadanie czy kosmetyczkę, a przy tym prezentować nienaganny styl. Panie, które nie wyobrażają sobie wyjścia z domu bez zabrania kilku większych przedmiotów, zdecydowanie powinny zwrócić uwagę natorebki typuworki. Łódzka marka Kulik proponuje modele, które można nosić na trzy sposoby: jak plecak, na ramieniu lub w dłoni. Są wzbogacone o dwie kieszenie z przodu i z tyłu, które pomieszczą wiele skarbów. Dodatkowo, ich estetyczne wykonanie i ciekawe wzory wpływają na pożądanie wśród najbardziej modowych trendsetterek!

Kamel, a może czerń?

Worki Kulik są wykonane z najwyższej jakości, garbowanej roślinnie włoskiej skóry. Z myślą o miłośniczkach klasyki, projektantki stworzyły modele w pięknym kamelowym odcieniuoraz w kolorze czarnym. Dbałość o każdy detal i autorskie podejście do fasonu, który w modzie istnieje przecież od wielu lat, to cechy, które wyróżniają kolekcje łódzkiej marki. Minimalistyczny worek Kulik został wzbogacony o kontrastujące paski boczne, co dodaje mu charakteru i wyróżnia go spośród innych projektówdostępnych na rynku.

W stylu glam

W kwestii dodatków zamiast na klasykę stawianie na oryginalność jest jak najbardziej trafnym wyborem. Fankom przyciągających wzrok akcesoriów, z całą pewnościądo gustu przypadnie połyskujący worekw odcieniu silver. To absolutny must have dla wszystkich kobiet ceniących styl glam chic, które lubią bawić się modą, a przy tymprzywiązują wagę do najwyższej jakości wykonania. Ten model urozmaici każdą, nawet najprostszą stylizację.

Najmodniejsza faktura 

Tłoczenie we wzór pytona to jeden z najgorętszych trendów ostatnich lat. Szczególnie efektownie prezentuje się on w odcieniu jet black i czekoladowego brązu. Co ciekawe, to właśnie po ten model najchętniej sięgają klientki marki. Doskonale sprawdzi się on zarówno w pracy, jak i podczas weekendowego spotkania ze znajomymi. Maksymalna funkcjonalność w połączeniu z minimalistyczną formą sprawia, że jeśli choć raz sięgnie się po worek Kulik, ciężko będzie go zamienić na cokolwiek innego!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.