Najbardziej pożądane skórzane worki od polskiej marki
Tej jesieni na ulicach będą królować worki. To nie tylko stylowy, ale też bardzo praktyczny model torebki, do którego przekonuje się coraz więcej kobiet. Te unikalne, wykonane ze skóry w swojej kolekcji posiada polska marka Kulik. W jaki sposób łódzkie projektantki podeszły do trendu?
Trzy sposoby na worek
Pojemna, ale i oryginalna torba to podstawa, gdy do pracy trzeba wziąć drugie śniadanie czy kosmetyczkę, a przy tym prezentować nienaganny styl. Panie, które nie wyobrażają sobie wyjścia z domu bez zabrania kilku większych przedmiotów, zdecydowanie powinny zwrócić uwagę natorebki typuworki. Łódzka marka Kulik proponuje modele, które można nosić na trzy sposoby: jak plecak, na ramieniu lub w dłoni. Są wzbogacone o dwie kieszenie z przodu i z tyłu, które pomieszczą wiele skarbów. Dodatkowo, ich estetyczne wykonanie i ciekawe wzory wpływają na pożądanie wśród najbardziej modowych trendsetterek!
Kamel, a może czerń?
Worki Kulik są wykonane z najwyższej jakości, garbowanej roślinnie włoskiej skóry. Z myślą o miłośniczkach klasyki, projektantki stworzyły modele w pięknym kamelowym odcieniuoraz w kolorze czarnym. Dbałość o każdy detal i autorskie podejście do fasonu, który w modzie istnieje przecież od wielu lat, to cechy, które wyróżniają kolekcje łódzkiej marki. Minimalistyczny worek Kulik został wzbogacony o kontrastujące paski boczne, co dodaje mu charakteru i wyróżnia go spośród innych projektówdostępnych na rynku.
W stylu glam
W kwestii dodatków zamiast na klasykę stawianie na oryginalność jest jak najbardziej trafnym wyborem. Fankom przyciągających wzrok akcesoriów, z całą pewnościądo gustu przypadnie połyskujący worekw odcieniu silver. To absolutny must have dla wszystkich kobiet ceniących styl glam chic, które lubią bawić się modą, a przy tymprzywiązują wagę do najwyższej jakości wykonania. Ten model urozmaici każdą, nawet najprostszą stylizację.
Najmodniejsza faktura
Tłoczenie we wzór pytona to jeden z najgorętszych trendów ostatnich lat. Szczególnie efektownie prezentuje się on w odcieniu jet black i czekoladowego brązu. Co ciekawe, to właśnie po ten model najchętniej sięgają klientki marki. Doskonale sprawdzi się on zarówno w pracy, jak i podczas weekendowego spotkania ze znajomymi. Maksymalna funkcjonalność w połączeniu z minimalistyczną formą sprawia, że jeśli choć raz sięgnie się po worek Kulik, ciężko będzie go zamienić na cokolwiek innego!
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.