Najczulszy prezent na Mikołajki od marki KABAK i Fundacji Avalon
Fundacja Avalon
Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/
Grudzień to czas, w którym obdarowujemy się miłością, serdecznością i różnego rodzaju upominkami. Doskonałym sposobem na to, aby podzielić się mikołajkową radością z bliskimi, będzie podarowanie skarpetek “Czułostki”, powstałych we współpracy firmy KABAK i Fundacji Avalon.
Zaprojektowany wzór powstał przy okazji V Konferencji Sekson, która odbyła się 14-15 października. Kolorystyka nie tylko przypomina o temacie konferencji “Bliskość i relacje osób z niepełnosprawnościami”, ale poprzez czerwone i zielone elementy przenosi nas do świątecznego klimatu.
"Czułostki" to opowieść o bliskości, o dotyku i potrzebach relacji. Marzy nam się życie w świecie, w którym ciepło i bezpieczeństwo bijące ze wzoru na skarpetkach to codzienność. Wierzymy, że nie możemy być marką odpowiedzialną za planetę, jeśli nie zatroszczymy się o ludzi, którzy na niej żyją. Chociaż skarpetki "Czułostki" to tylko mała cegiełka, są w stanie zrobić wiele dobrego. Niech będą symbolem tego, że potrzeba bliskości i relacji dotyczy każdego z nas, niezależnie od stopnia sprawności i niech przypominają o tym nam wszystkim każdego dnia”
Kasia Stępska, współzałożycielka, główna projektantka KABAKa i autorka wzoru Czułostek.
Zakup skarpetek “Czułostki” to nie tylko świetny pomysł na prezent mikołajkowy czy świąteczny, ale również realna pomoc osobom z niepełnosprawnościami!
50 % dochodu ze sprzedaży skarpetek zostanie przeznaczone na cele statutowe Fundacji Avalon.
A Ty, komu podarujesz najczulszy prezent na Mikołajki?
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem
Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.