Komunikaty PR

Najczulszy prezent na Mikołajki od marki KABAK i Fundacji Avalon

2023-12-06  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Liberadzka
Fundacja Avalon

Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/

Grudzień to czas, w którym obdarowujemy się miłością, serdecznością i różnego rodzaju upominkami. Doskonałym sposobem na to, aby podzielić się mikołajkową radością z bliskimi, będzie podarowanie skarpetek “Czułostki”, powstałych we współpracy firmy KABAK i Fundacji Avalon.

Zaprojektowany wzór powstał przy okazji V Konferencji Sekson, która odbyła się 14-15 października. Kolorystyka nie tylko przypomina o temacie konferencji “Bliskość i relacje osób z niepełnosprawnościami”, ale poprzez czerwone i zielone elementy przenosi nas do świątecznego klimatu.

"Czułostki" to opowieść o bliskości, o dotyku i potrzebach relacji. Marzy nam się życie w świecie, w którym ciepło i bezpieczeństwo bijące ze wzoru na skarpetkach to codzienność. Wierzymy, że nie możemy być marką odpowiedzialną za planetę, jeśli nie zatroszczymy się o ludzi, którzy na niej żyją. Chociaż skarpetki "Czułostki" to tylko mała cegiełka, są w stanie zrobić wiele dobrego. Niech będą symbolem tego, że potrzeba bliskości i relacji dotyczy każdego z nas, niezależnie od stopnia sprawności i niech przypominają o tym nam wszystkim każdego dnia”

 Kasia Stępska, współzałożycielka, główna projektantka KABAKa i autorka wzoru Czułostek.

Zakup skarpetek “Czułostki” to nie tylko świetny pomysł na prezent mikołajkowy czy świąteczny, ale również realna pomoc osobom z niepełnosprawnościami!

50 % dochodu ze sprzedaży skarpetek zostanie przeznaczone na cele statutowe Fundacji Avalon.

A Ty, komu podarujesz najczulszy prezent na Mikołajki?

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.