Najczulszy prezent na Mikołajki od marki KABAK i Fundacji Avalon
Fundacja Avalon
Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/
Grudzień to czas, w którym obdarowujemy się miłością, serdecznością i różnego rodzaju upominkami. Doskonałym sposobem na to, aby podzielić się mikołajkową radością z bliskimi, będzie podarowanie skarpetek “Czułostki”, powstałych we współpracy firmy KABAK i Fundacji Avalon.
Zaprojektowany wzór powstał przy okazji V Konferencji Sekson, która odbyła się 14-15 października. Kolorystyka nie tylko przypomina o temacie konferencji “Bliskość i relacje osób z niepełnosprawnościami”, ale poprzez czerwone i zielone elementy przenosi nas do świątecznego klimatu.
"Czułostki" to opowieść o bliskości, o dotyku i potrzebach relacji. Marzy nam się życie w świecie, w którym ciepło i bezpieczeństwo bijące ze wzoru na skarpetkach to codzienność. Wierzymy, że nie możemy być marką odpowiedzialną za planetę, jeśli nie zatroszczymy się o ludzi, którzy na niej żyją. Chociaż skarpetki "Czułostki" to tylko mała cegiełka, są w stanie zrobić wiele dobrego. Niech będą symbolem tego, że potrzeba bliskości i relacji dotyczy każdego z nas, niezależnie od stopnia sprawności i niech przypominają o tym nam wszystkim każdego dnia”
Kasia Stępska, współzałożycielka, główna projektantka KABAKa i autorka wzoru Czułostek.
Zakup skarpetek “Czułostki” to nie tylko świetny pomysł na prezent mikołajkowy czy świąteczny, ale również realna pomoc osobom z niepełnosprawnościami!
50 % dochodu ze sprzedaży skarpetek zostanie przeznaczone na cele statutowe Fundacji Avalon.
A Ty, komu podarujesz najczulszy prezent na Mikołajki?
![Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_896805807,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
![Zima w stylu Black & White z Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_2057791647,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
![Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_1530621354,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.