Najlepsze kreacje na Gali Osobowości i Sukcesy Roku 2022
9 maja w Warszawie miała miejsce Gala Osobowości i Sukcesy Roku 2022. To był wyjątkowy wieczór. W jednym miejscu spotkali się przedstawiciele świata mediów, biznesu, kultury i sztuki. Wśród zaproszonych gości pojawiły się takie osobowości i gwiazdy jak: Jolanta Kwaśniewska, Beata Drzazga, Urszula Dudziak, Izabela Trojanowska, Zenek Martyniuk, Michał Milowicz, Marcin Miller. Oprawę artystyczną w iście magiczny sposób zapewnił znany mistrz iluzji Marcin Muszyński wraz z żoną Eweliną Muszyńską, która towarzyszyła mu na scenie.
Gala Osobowości i Sukcesy Roku 2022 to jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń towarzysko-biznesowych w Polsce organizowane przez Mariusza Pujszo - aktora, scenarzystę, reżysera oraz wydawcę magazynu „Osobowości i Sukcesy”. Wydarzenie przyciąga zawsze wybitne osobowości z różnych dziedzin życia społecznego, które w innych okolicznościach nigdy by się ze sobą nie spotkały. Ta różnorodność tworzy jedność i niepowtarzalność tej imprezy. Gala odbyła się w luksusowym Renaissance Warsaw Airport Hotel w Warszawie.
Na szczególną uwagę warto zwrócić na kreacje, które nie były przypadkowe. Na klasykę postawiły takie gwiazdy jak Jolanta Kwaśniewska, która zaprezentowała się w eleganckiej czerni. Klasę na salonach zaprezentowali także Zenek i Danuta Martyniuk, która postawiła na wiosenny błękit, ze złotymi dodatkami. Urszula Dudziak założyła klasykę, z kolei Izabela Trojanowska wyróżniała się dzięki marynarce w kolorze ciemnego fioletu. Niezwykle spektakularne stroje mieli na sobie Marcin i Ewelina Muszyńscy – duet magików, którzy specjalnie na ten wieczór założyli kreacje wykonane przez projektanta tworzącego stroje na gale Oscarów.
- Na tę wyjątkową Galę wybrałem kreację ze skór i materiałów od Versace, wykonaną przez projektanta gwiazd Grzegorza Kasperka. Moja żona Ewelina, także wystąpiła w kreacji tego projektanta - podkreśla iluzjonista Marcin Muszyński, twórca i reżyser największego Magic Show w Polsce. Szerszej publiczności znany z programu „Mam Talent”, gdzie jako pierwszy iluzjonista w Polsce dotarł do ścisłego finału i pierwszej czwórki najbardziej utalentowanych ludzi w Polsce.
Wyróżnienie „Najbardziej Wpływowa Osobowość 2022” przyznano laureatom takim jak: Marcin Muszyński, Anna Kolisz, Marek Posobkiewicz, Iwona Kossmann, Marcin Miller, Zenon Martyniuk, Stanisław Tępiński, Beata Drzazga, prof. Zbigniew Kledyński, prof. Mirosław Ząbek, prof. Andrzej Horban, Alicja Węgorzewska, Urszula Dudziak, Władysław Grochowski, Andrzej Kraśnicki i Marek Roefler.
Podczas tego wieczoru wręczono również statuetki „Osobowość Roku 2022”, które otrzymali: Filip Prokop, Grzegorz Nowak, Edyta Pawłowska, Zbigniew Cierniak, Kamil Bilecki, Leszek Klin, Adam Zdanowicz, Piotr Nowaczyk, Ireneusz Cichoński, Wojciech Kurowski, Artur Zaczyński, Maciej Gonciarz, Agnieszka Celmer, Mariusz Wójcik, Andrzej Nejman, Robert Korólczyk, Tadeusz Łysiak, Tadeusz Burczyński oraz Czesław Czapliński.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.